F1: A Honda bajban van egy csapattal

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2015.02.24. 13.30

A Forma-1-ben idén visszatért Honda kizárólag a McLarennek ad motorokat, így a fejlesztés lassabban halad. Nem lenne rossz még egy partner, de jelentkező nincs.

2015-re újra összeállt az 1980-90-es évek fordulóján sikert sikerre halmozó McLaren és Honda, de a japán gyártó Forma-1-es visszatérése cseppet sem megy simán, a teszteken sorra botlanak bele a különböző hibákba, nehézségekbe.


A Honda F1-es főnöke, Jaszuhisza Arai nem titkolja, hogy egy csapattal nehezebb helyzetben vannak, mint a vadonatúj erőforrást tavaly télen három-három (Ferrari és Mercedes) vagy négy (Renault) autóban futtató szállítók – másik lehetséges partner viszont nincs a láthatáron.
“Egyetlen csapattól sem kaptunk még ajánlatot. Talán azért, mert egy kicsit rejtélyesnek látják a Hondát” – ismerte el, utalva arra, hogy a tesztek alapján egyelőre teljes homály fedi a japánok turbós V6-osának versenyképességét.
“Azért kezdjük már megmutatni egy kicsit, hogy mire vagyunk képesek, pozitivitást mutatunk. De mindenképp nehéz kérdés ez, nem tudom, hogy az idény közben fel tudnánk-e készülni egy második csapat ellátására (2016-ban). Nem tudom.”
Az F1-es visszatérésen dolgozó, a McLarennel műszaki partnerségben lévő Marussia/Manor-csapat nem lett volna rossz lehetőség a Honda számára, azonban a Ferrari sem tétlenkedett, ha a brit kiscsapat feltámad, továbbra is hajlandóak nekik motorokat adni.

Kommentek

Festővászon lett a városi törpeautó

Párbeszéd a festés és a formatervezés, a technológia és a művészet az alkotó és a Renault között: indiai származású francia képzőművész nézte festővászonnak a Renault legkisebb típusát.

Pazar fotókon a budapesti fényvillamos

Talán még soha nem készültek ennyire jó képek az ünnepi járatról. Nem csoda, hogy világhírű lett a fényvillamos.

A nap videója: észt nem osztottak a Bentleyhez

A hölgy túlszaladt a jegyautomatán, de ez bárkivel előfordulhat, ez a kisebbik gond.

Melyik a jobb zöld rendszámos luxus-SUV?

400 lóerő körül rendszerteljesítmény, kényeztető felszereltség és papíron 2 liter körüli átlagfogyasztás: az Audi Q7 e-tron 3,0 TDI quattro vagy a Volvo XC90 T8 Twin Engine AWD egyesíti hatékonyabban két világ előnyeit?

A nők vagy a férfiak cserélnek hamarabb gumit?

Az idén, október végéig, 1,9 százalékkal nőtt a téli gumiabroncs-piac a tavalyi év azonos időszakához képest Magyarországon, közép-európai szinten 6,4 százalékos növekedést mértek.

Többet keresnek majd a kecskeméti Mercedes gyárban dolgozók

Sztrájk is volt a kecskeméti Mercedes gyárban, mostanra azonban sikerült megállapodnia a szakszervezetnek, így jövőre 10 százalékkal nőhet a dolgozók alapbére.

Jégre hajtott a Toyotás, a többit magadtól is kitalálod

Nincs év jégbe szakadó autósok nélkül, az idei tél is meghozta az első terepjáróst, aki egy befagyott tavon kereste az izgalmakat.

Ragadozót készítettek a Mercedes Sprinterből

Nyomokban Sprintert is tartalmaz az a koncepció teherautó, melyet extrém terepre terveztek. Nem bányamunkás, de akár köveket is lehet vele hordani.

Zseniális vagy haszontalan ez a kreatív ötlettel feldobott ablaktörlő?

Télen áldás a tökéletes működő ablaktörlő, de ennek elérése nem egyszerű feladat. Ez a furcsa rendszer a jegesedés ellen küzd, többet erővel, mint ésszel.

Durva robbanásra képes a fagyban kocsiban hagyott kóla

Aki nem akar tetőkárpitra fagyott cukros löttyel szembesülni, az jobb, ha nem hagy éjszakára a kocsiban dobozos üdítőt.

Másfélszer hasznosabb az elektromos Kangoo

Ahogy a Renault Zoe, a franciák Z.E. villanyautó-családjának hasznos tagja, a Kangoo is másfélszeresére növelt hatótávolsággal fut neki a következő modellévnek.

Az autó, ami 2,5 literrel beéri

Nincs megelégedve az alternatív járművek jelenlegi felhozatalával? Mit szól a tüzelőanyagcellás Toyota Mirai-hoz? Kipufogóján csakis forró levegő távozik, azaz gőz.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.