F1: Katasztrófa, ha a Merci packázni kezd Hamiltonnal

Szerző: Szántó Péter levél küldés 
Dátum: 2015.02.23. 16.30

A Mercedes hónapok óta nem tud megállapodni Lewis Hamiltonnal a szerződéshosszabbításról, ebben nagy szerepe van, hogy az angolnak jelenleg nincs menedzsere.

A Mercedes hónapok óta nem tud megállapodni Lewis Hamiltonnal a szerződéshosszabbításról, ebben nagy szerepe van, hogy az angolnak jelenleg nincs menedzsere. A Mercedesnek így közvetlenül Hamiltonnal kell megvívnia az anyagi természetű csatákat, ezt viszont nem csinálhatja olyan keményen, ahogy egy közvetítővel tenné.


Úgy tűnt, hogy Jerezben felgyorsult a folyamat, Toto Wolff csapatfőnök szerint azonban éppen fordított a helyzet. “Minden sokkal bonyolultabb lett” – mondta Wolff. “Lewisnak nem mondhatjuk, hogy na ide figyelj, te… és most nem akarok csúnya szavakat használni.”

“Lewis része a csapatnak, motiváltnak kell maradnia, jól kell éreznie magát. Ezért alaposan meg kell válogatnom a szavaimat. Egyelőre nem sürget minket semmi: tudjuk, hogy mit akar, és ő is tudja, hogy a csapat mit szeretne. Végül megtaláljuk majd a közös nevezőt.”

Sokak szerint a Mercedes megpróbált már nyomást gyakorolni Hamiltonra akkor, amikor Wolff arról beszélt, hogy Fernando Alonso és Valtteri Bottas is lehetne Hamilton utódja. “Ilyen trükkökre mindig szükség van, de ebben az esetben nem manipulálásról van szó. Jó kapcsolatot akarok ápolni Lewiszal, ha ilyen játékokat kezdünk el űzni a sajtóban, az a katasztrófa biztos receptje.”

Kommentek

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Csak a baj van a szigorúbb fogyasztási tesztekkel

Az emissziós tesztekkel szemben támasztott követelmények szigorításának lassított ütemezését kéri az Európai Bizottságtól az európai autógyártók szakmai képviseleti szervezete, az ACEA.

Elektromos LiAZ-t tesztelnek Moszkvában

Bár Oroszország hatalmas gázkészleten csücsül, egyre több elektromos autóbusz prototípusa nő ki a földből. A legújabbhoz a Siemens szállított eszközöket.

Kocsisor, ami Budapesttől a Balatonig ér

Ha egymás mögé állítanánk a 15 ezer autót, akkor a kocsisor Budapest határától majdnem a Balatonig érne – márpedig idén a Ford várhatóan ennyi járművet ad el Magyarországon.

Leszavazhatják a Forma-1 megvásárlását?

A Forma-1 új tulajdonosaként emlegetett Liberty Media akár még ki is hátrálhat az üzletből, csak januárban szavaznak róla, hogy végigvigyék-e a felvásárlást.

F1: A McLarennek jövőre sem lesz főszponzora

A McLaren új főnöke, Zak Brown 2018-ra célozza az új névadó szponzor megszerzését. Nem lesz könnyű.

Így kell móresre tanítani a pofátlan porschést

Egy újabb közlekedő, akinek drágább az ideje, mint a többi autósé. Rutinosan előzte a sort, de most nem jött ki a lépés, mehetett vissza a startvonalra.

F1: Tízmilliárdos bukás az Osztrák Nagydíj

A Red Bull több tízmillió eurót veszített már a két évvel ezelőtt feltámasztott Osztrák Nagydíjon. Meddig nyelik le a veszteséget?

Csalásgyanú miatt vizsgálják a Porschét

A német WirtschaftsWoche szerint a német szövetségi közlekedési minisztérium és a Kraftfahrt-Bundesamt (KBA) gépjármű-nyilvántartó hivatal az üzemanyag-fogyasztási értékeket manipuláló szoftver gyanújával vizsgálatot indított a Porschénél.

Januárban jön a Lexus új zászlóshajója

28 évvel az első, eredeti Lexus LS megjelenése után színre lép a modell ötödik generációja. Még nem sok mindent tudunk róla.

Üdvözöl a pokol

Rájöttem a titokra: minél hosszabb egy Mercedes neve, annál nagyobb a móka; és az új E 63 neve bizony piszok hosszú. Portugáliában teszteltük minden idők legerősebb E-osztályát.

Videón, ahogy egy kismama szétveri férje autóját

Megtudta, hogy megcsalta a férje, gyermeke apukája, erre nem gyöngén bepöccent a leendő anyuka.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.