F1: A Mercedes az utolsó pillanatig variál

Szerző: Szántó Péter levél küldés 
Dátum: 2015.02.17. 14.35

A Mercedes a szezonnyitó Ausztrál Nagydíjig dönti csak el, hogyan osztja be a rendelkezésére álló 32 fejlesztési zsetont az idei bajnokságban.

A Mercedes a szezonnyitó Ausztrál Nagydíjig dönti csak el, hogyan osztja be a rendelkezésére álló 32 fejlesztési zsetont az idei bajnokságban. Korábban felmerült, hogy a Mercedes esetleg a tavalyi motorjával kezdi az évet, így jóval nagyobb mozgástere lenne az idény közbeni módosításokra.


“Arról mindenkit biztosíthatok, hogy a 2015-ös motorral kezdünk” – mondta Andy Cowell motorfejlesztési igazgató. “Sok új ötletünk volt a motor és az energiavisszanyerő rendszer működésével kapcsolatban is, a 12 tesztnap után eldöntjük, hogy mely fejlesztéseket használhatjuk kockázatmentesen.”

“A döntésünk azon alapul majd, hogy az újításaink mennyire bizonyulnak majd megbízhatónak. A szabad felhasználási lehetőség lehetőséget ad számunkra arra, hogy a kritikus fejlesztésekre több időt szánjunk.”

Cowell szerint a Mercedes jól jár azzal, hogy több csapata is van. “Igaz, hogy több alkatrészt kell szállítanunk, de az előnyök jócskán felülmúlják a hátrányokat. Mivel a teszteken minden csapat ugyanolyan konfigurációjú motorral fut, sokkal több adatot tudunk begyűjteni. Ezeket is felhasználjuk majd, amikor a fejlesztések ütemezéséről döntünk.”

Kommentek

Ömlik a kínai Audi

A Volkswagen felfuttatja az Audi gyártását Kínában. Elsősorban hibrid és elektromos hajtású modellekkel bővítik majd a kínálatot.

Olasz fordítás

Egy legendás név, egy legendás roadster, 170 lóerős turbómotor, vászontető, és közvetlen kormányzás. Ugye milyen jól hangzik? Kipróbáltuk az MX-5 felpaprikázott olasz testvérét.

Karambollal végződött a robotautók első versenye

Mindössze két autó indult az új Roborace széria legelső futamán. Egyikük karambolozott és kiesett a versenyből, a másik gond nélkül teljesítette a távot.

4 évig nem takarította ki az autót, ez volt benne

Csúnya látvány, ami főleg akkor fog szíven ütni, ha kedveled az autókat.

Lotus 007: leghíresebb márkatársát köszönti az Evora különkiadása

Különleges kezelésnek vetette alá a fél éve bemutatott Evora Sport 410 modellt a Lotus. Az egyedi munka a világ talán leghíresebb Lotusa előtt tiszteleg.

Megvennéd Niki Lauda BMW M1-esét?

Bőven több, mint 500 millió forintot érhet Niki Lauda egykori BMW M1-ese, ami légitársasága alapítása miatt adott el.

Furcsa platós Mazda MX-5 keresi új gazdáját

Megnyújtották a Mazda MX-5-ös tengelytávját, hogy platós hordárként üzemelhessen. Most pedig éppen eladó a szokatlan mű.

Így vágnak szét egy Porsche Panamerát a tűzoltók

A présgépbe dobás helyett inkább a tűzoltóknak adták az előszériás autót, hogy gyakorolják a mentést.

Egyre népszerűbb Oroszországban a Kamaz

Az orosz gyártó 2016-ban tovább növelte piaci részesedését. A legkeresettebb modellek között szinte csak Kamaz gyártmányokat találunk.

Hajmeresztő, mire képes 1 perc alatt az új Bugatti

Nem csak felgyorsul 400 km/órás sebességre a Bugatti Chiron, hanem meg is áll majd. Mindezt egy percen belül.

Őrült hod rod lett a pusztulásra ítélt Porsche 911-esből

Alaposan átszabták amerikai mintára ezt a Porsche 911-est, a laposabb és hiányosabb kasztniba Chevrolet V8-as motor került.

Legendás francia filmet forgatott újra a Ford

40 éves filmet forgatott újra a Ford modern formában és egy piros Mustanggal a főszerepben.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.