F1: Az időmérőn Alonso lesz az úr?

Button a rajtrácson hagyja a pontokat?

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2015.02.16. 12.35

Az egykori McLaren-pilóta John Watson szerint a wokingi csapat idei párosánál az időmérő jelenti majd a fő különbséget.

A Hondával új partnerséget kezdő McLaren idénre versenyzői felállásán is változtatott, a mezőny legtapasztaltabb, legrutinosabb párosát hozták össze azzal, hogy a 2009-es bajnok Jenson Button mellé a kétszeres győztes Fernando Alonsót ültették.


A két veterán minden bizonnyal a lehető legtöbbet hozza majd ki az autóból a futamokon, de ki végez majd előrébb az év végén? A McLarennél az 1980-as évek elején versenyző, három futamgyőzelmet szerző John Watson így látja:
“Jenson egy nagyon intelligens fickó, és igazi csapatjátékos. Azt teszi majd, amit mindig is: igyekszik majd a problémák ellenére is a legjobb eredményt hozni. Jenson hosszú-hosszú évek tapasztalatával rendelkezik, és kiemelkedő versenyző. A gyenge pontja talán az, hogy az időmérőn nem tudja olyan egyenletesen kihozni a maximumot az autóból, mint a csapattársa, Fernando” – mondta a GPUpdate.netnek.
“Én azt mondom, hogy Alonso végez majd előrébb. A Ferrarinál sokszor igazi tragacsokat rángatott viszonylag jó rajtpozícióba, hogy aztán a rajtnál és az első körökben ügyes versenyzéssel konszolidálja a helyét a mezőny elején. Ugyanakkor Jenson egy kicsit hátrébbról rajtol, akkor többet is kell előrelépni. Szerintem ez a fő különbség.”

Kommentek

Ezek az autók most a vevők kedvencei

Német autómárkák kerültek az amerikai Consumer Reports magazin éves márkarangsorának az élére az idén, az amerikai márkák messze mögöttük kullognak. A listát a tulajdonosok elégedettsége alapján állították össze.

Badár Sándor üldözte be a Lada Vestát a magyar piacra

Az első alaposabb körbejárás, beülés után Škoda Rapidok, Dacia Loganok, akár akciós Ford Focusok lehetséges alternatívájának tűnik a Lada Vesta.

F1: Rosberg ijesztőt jósolt az idei szezonra

A tavaly visszavonult címvédő, Nico Rosberg szerint annyira nehéz lesz vezetni az idei autókat, hogy a pilóták akár futamgyőzelmeket is bukhatnak a fáradtság miatt.

Nagyon pörgött a magyar autópiac februárban

Februárban az egy évvel korábbinál 20,7 százalékkal több, 8000 új személygépjárművet helyeztek forgalomba Magyarországon.

F1: A Mercedes megállíthatatlan a teszten

A Mercedes folytatja: a barcelonai teszt harmadik napjának délelőttjén is az ezüst nyíl futotta a legtöbbet, Valtteri Bottas ráadásul félelmetes köridőt is autózott. A McLaren ezúttal úgy-ahogy működik.

F1: Kanada is szerződést hosszabbított

Oroszország után Kanada is meghosszabbította Forma-1-es szerződését, 2029-ig biztos a montreali futam jövője.

Bajnokságon kívüli versenyen kísérleteznének az F1-gyel

A Forma-1 sportszakmai vezetője, Ross Brawn felvetette, hogy a világbajnokságon kívüli futamon kísérletezhetnének a versenyhétvégék formátumával.

Így sikerült a Volkswagen és az Ikarus összeházasítása

Kész szenzáció volt, amikor a budai várban először megjelentek a kis kerekű midibuszok. Ennek ellenére nem húzták sokáig, a BKV 5 év után lecserélte őket.

Erről a sebességhatárról biztosan nem tudtál

Nemrég Lengyelországban jártunk, és olyan sebességhatárokkal találkoztunk, amiről eddig nem is tudtunk.

F1: Egy csapat már elhasalt a trükkös felfüggesztéssel

A Nemzetközi Automobil Szövetség lépése után az egyik Forma-1-es csapat már biztosan kénytelen lesz változtatni a “trükkös” felfüggesztésén.

Nyolcéves csúcson a magyar gumiabroncspiac

2016-ban 5,1 százalékkal nőtt a hazai személygépkocsiabroncs-piac a 2015-ös évhez képest.

Az EU-s országok nem akartak új fogyasztásmérést

Egyes uniós tagállamok hátráltatták a károsanyag-kibocsátási tesztek szigorítását, és nem fordítottak elegendő energiát az emissziós adatokat manipuláló autógyártók leleplezésére – írták az Európai Parlament dízelbotránnyal foglalkozó vizsgálóbizottságának (EMIS) friss jelentésében.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.