A Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) trehány fogalmazása miatt a szabályok eredeti szándékával ellentétben a motorgyártóknak nem kell a 2015-ös idény kezdetéig elvégezniük az összes lehetséges fejlesztési munkát, az idény során, lépésenként is lehet frissíteni.
A Mercedeshez képest jelentős teljesítményhátrányban lévő Renault-nál ugyan szeretnék segíteni a Red Bullt a felzárkózásban, ugyanakkor viszont nem fogják ellőni az összes puskaport az elején, inkább tartalékolnak – mondta az Autosportnak az F1-es motorfőnök, Cyril Abiteboul.
“Nem csak a követező pár futamban, hanem a következő pár szezonban gondolkodunk. Bár  még két év van a partnerségünk lejártáig – és remélhető megújításáig -, igyekeznünk kell a lehető legtöbbet kihozni a fejlesztési kreditrendszerből. Stratégiai gondolkodásra van szükség ezen a téren, a 2015-ös idény közbeni fejlesztéseket illetően.” 


“Azt hiszem – és remélem, hogy nem tévedek! -, hogy sikerült megfelelő mértékben előrébb lépnünk (az eddig felhasznált kreditekkel) ahhoz, hogy higgadtan mérlegelhessük a további fejlesztéseket nem csak 2015-öt, de már 2016-ot is figyelembe véve. Több opció van, majd meglátjuk, hogyan lehet játszani az erőforrásokkal, mennyire kell fejlesztenünk az idei változatot, esetleg mennyit hozhatunk előre a 2016-os fejlesztésekből.” 
A Red Bull Racing mellett idén csak a másik energiaitalos csapat, a Toro Rosso használja  a franciák erőforrásait – a Caterham kidőlt, a Lotus Mercedesre váltott.