F1: A kiscsapatok miatt van bajban a Force India

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2015.02.11. 09.30

A Force India főnöke azt állítja, hogy a Marussia és a Caterham összeomlása miatt vannak késésben a saját autójukkal.


Az szinte biztos, hogy a 2015-ös Forma-1-es mezőnyben már nem lesz ott a tavaly októberben csődöt jelentett Caterham és Marussia-csapat, de egyelőre a Force India helyzete is homályos.
Úgy hírlik, a silverstone-i alakulat szintén pénzügyi gondokkal küszködik, és saját bevallásuk szerint is csak az utolsó tesztre vihetik el a 2015-ös autót.
A helyettes csapatfőnök, Bob Fernley azt állítja, a késés a fenti két kiscsapat összeomlásának “köszönhető”.
“Ahogy köztudott, nemrég a Toyota kölni szélcsatornájában kezdtünk dolgozni, azonban a Toyotának a Caterhammel is volt szerződése, és amíg nem rendezték az ügyüket a Caterhammel – nagyon helyesen -, addig mi nem kezdhettünk neki a munkának. December elején kaptunk zöld utat, azaz már az induláskor késében voltunk” – nyilatkozta a Press Association hírügynökségnek.


“Ezen felül a beszállítókkal is voltak gondjaink, ugyanis a Marussia és a Caterham összeomlása miatt csúnyán megégették magukat, ezért előre kérték a pénzt, ami pedig likviditási problémákat okozott számunkra – ezzel együtt nem hibáztatom őket. Én is így tennék, ha nemrég pénzügyi kár ért volna. Nekünk viszont nem jött jól ez, emiatt több területen is lelassultak a dolgaink.” 
“Ideális a helyzet? Nyilván nem az. Túljutunk majd rajta? Igen. A cash-flow-n múlik az egész. Nem arról van szó, hogy nincs meg a megfelelő költségvetésünk. Általában meg is tudjuk oldani az ilyeneket a beszállítókkal, de idén nem lehetett, ez hátráltatott minket.”

Kommentek

Kabaréba illő jelenet egy nyíregyházi parkolóban

Az egy dolog, hogy szabálytalanul parkolt két autós is, de a kiállni készülő kolléga sem volt a helyzet magaslatán.

Ez az autózás jövője. Kipróbáltuk!

Az új Smart, abból is főleg az elektromos változat autóbuzi szemmel egy érdektelen kis izé. Ugyanakkor ez a kocsika az európai nagyvárosi közlekedés közeljövőjének meghatározó eleme, az utcákat elárasztó igazi slágertermék lehet.

Lemondott a világ egyik legbefolyásosabb autóipari vezetője

Carlos Ghosn a Renault-fúzió óta vezeti a Nissant, de áprilistól másnak adja át helyét a japán vállalat vezérigazgatói posztján.

Alfa Stelvio: SUV, ami sportkocsinak képzeli magát

Még a hivatalos menetpróba előtt vezethettük az Alfa új szabadidőautóját. Kapaszkodhat a konkurencia!

Hirdetőtáblát vett a hátára a legújabb Forma-1-es

Szerda délután a Silverstone-ban a Force India is lerántotta a leplet 2017-es Forma-1-es modelljéről. Szerencse, hogy a VJM10-es nem szépségversenyen indul.

Logan MCV Stepway: terepkombi a Daciától

A Sandero, a Dokker és a Lodgy után egy igazi terepkombival bővült a Dacia Stepway életmódcsaládja.

Alternatív üzemanyagot talált fel egy pécsi férfi? Nem, csak bosszúra szomjazott

Egyszerű bosszú vezérelte a férfit, aki mosóport és vajat öntött a szomszéd autójába. Zavarta a gyerekek zajongása.

F1: Így ismerhetjük fel idén Ricciardót

Max Verstappen után a Red Bull másik pilótája, Daniel Ricciardo is megmutatta 2017-es sisakdizájnját.

Itt az új Suzuki Wagon R

Két kivitelben mutatta be új törpeautóit a Suzuki. A japán piac legtakarékosabb mikroegyterűi automata vészfékrendszerrel és távfényaktiválással érkeztek a piacra.

F1: Bottas szigorú szabályokra számít

Valtteri Bottas úgy véli, a korábbi évek történései után a Mercedesnél szigorú szabályai lesznek a csapattársak közötti versenynek.

F1: Vettel még nem ábrándult ki a Ferrariból

Sebastian Vettel azt mondja, a tavalyi, nem túl fényes idény után is hisz még a Ferrariban – előbb-utóbb csak bajnokok lesznek együtt.

Kívül-belül megújult a Škoda Rapid

Friss formavilág, xenon fényszórók, fedélzeti wifi, modernizált kezelőszervek és új motor a Škoda köztes modellcsaládjában.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.