F1: Csak ötletelnek az 1000 LE-s motorokról

Szerző: Szántó Péter levél küldés 
Dátum: 2015.02.06. 16.30

A Stratégiai Munkacsoport csütörtöki párizsi megbeszélésén egyelőre nem sok konkrétumban tudtak megállapodni a csapatok az ezer lóerős motorokkal kapcsolatban.

A Stratégiai Munkacsoport csütörtöki párizsi megbeszélésén egyelőre nem sok konkrétumban tudtak megállapodni a csapatok az ezer lóerős motorokkal kapcsolatban. Annyi biztosnak tűnik, hogy a jelenlegi formulán nem változtatnak, a Ferrari hiába szeretett volna duplaturbós V8-asokat, a Honda és a Mercedes ellenállásán elbukott az ügy, így az 1,6 literes V6-osokból kell kihozni ekkora teljesítményt.


A csapatok most azt vizsgálják, milyen hatásai lennének a maximális üzemanyag-átfolyási mennyiségre meghatározott korlátozás eltörlésének, illetve annak, ha az autók százkilós benzinlimitjén is emelnének.

Már 2016-ban jelentős változás lehet az autók karosszériáján, illetve szélesedhetnek a hátsó gumik is. Bernie Ecclestone szerint a Pirelli készen áll a gyors változtatásra is, bár a cég korábban azt mondta, inkább várna 2017-ig.

A nagy kérdés, hogy a változtatások mennyi pénzbe kerülnének a csapatoknak. “Jelenleg éppen ezt vizsgáljuk” – fogalmazott egy forrás. “Nem lenne jó, ha elszabadulnának a költségek. 2017-re szinte bármilyen módosítás végrehajtható, de kérdéses, hogy mit tudnánk jövőre megvalósítani.”

FIA

Kommentek

Napelemmel ilyen magasra még nem repültek

Napelemes repülőgéppel akar feljutni a sztratoszféráig egy svájci kalandor, mindössze pár hónappal azután, hogy két honfitársa a világon elsőként megkerülte a Földet egy energiáját kizárólag napelemekből nyerő repülővel.

Ennyien vezetnek ittasan itthon

Több mint tízezren csatlakoztak a felelős járművezetés fontosságát hangsúlyozó, “Soha ne igyál, ha vezetsz!” elnevezésű kampányhoz, amelyet húsvétkor hirdetett meg az Országos Rendőr-főkapitányság balesetmegelőzési bizottsága és a Diageo Kft.

Lefokozás az útdíjszolgáltató botrányos ügyében

A Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt. közleményben jelentette be, hogy lezárta azt a belső vizsgálatot, amit az Index kedden megjelent cikke után indított.

Rendőrkanyar vakon, avagy mire jó a tolatókamera

Furcsa mutatványt eszelt ki a Nissan a Juke tolatókamerájának népszerűsítésére. Kérünk szépen, ne próbáld ki otthon!

Ecclestone: Rosberg világbajnok, de semmi több

A Forma-1 uraként ismert Bernie Ecclestone szerint a visszavonuló Nico Rosbergre nem lehet a sportág egyik nagyjaként tekinteni, igaz, azért így is hiányozni fog.

F1: Még számolnak Hamiltonnal Abu-Dzabiért

Niki Laudával és Paddy Lowe-val ellentétben Toto Wolff azt mondja, nem süllyedt el végleg Lewis Hamilton szezonzárós lázadása, a következő szezon előtt tisztázzák az ügyet.

Újabb komolyabb áremelés a kutakon

A szerdai négy- és ötforintos emelés után pénteken is drágulnak az üzemanyagok.

300 ezer magyar autóban lehet veszélyes fék

Magyarországon 300 ezer autóban lehet veszélyes a fékrendszer a Hamisítás Elleni Nemzeti Testület (HENT) szerint.

Hideg tél helyett forró hangulatú képek

Mi fittyet hányunk a hóra és kitartunk! Jöhet zúzmara, marhatja arcunkat metsző szél, itt a Rúzs és Gépzsír rovatban akkor is bikinis lányok, vastag habbal autót mosó gyönyörű szüzek fogják forróvá varázsolni a levegőt!

F1: A Mercin és a Ferrarin röhög a Red Bull-főnök

A Red Bull csapatfőnöke, Christian Horner szépen odaszúrt a nagy riválisoknak karácsonyi üdvözlőlapján.

F1: Érdekes számot választott a McLaren-újonc

A Nemzetközi Automobil Szövetség kiadta a 2017-es Forma-1-es idény ideiglenes nevezési listáját. Nico Rosberg helye még üres.

Megint jó buli volt a Mikulás Rallye

A Ranga – Szőke kettős sikerét hozta a 20. Taxi 4 Mikulás Rallye. A škodás páros mögött az Ollé – Tóth páros végzett a második, míg a Kovács – Istovics duó a harmadik pozícióban a fagyos, de napsütéses időben megrendezett Veszprém környéki futamon.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.