F1: Nem a szponzoroknak villantott a Sauber

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2015.02.05. 10.45

A Saubernél azt állítják, hogy a ragyogó jerezi teszteredmények valósak, nem trükköztek könnyű, felhúzott autóval, még bőven van tartalék.

A Sauber 2014-ben bő két évtizedes Forma-1-es története legrosszabb, nulla pontos évét produkálta, de az új pilótákkal, új színekben pályára került idei modell, a C34-es ígéretesnek tűnik, miután a jerezi teszt négy napján háromszor volt második, egyszer pedig az élen zárt.


A szkeptikus értelmezés szerint a pénzügyi gondokkal küszködő, gyengén szponzorált svájci csapat “üres” tankkal, teljesen feltekert motorral villantott a potenciális támogatók kedvéért, de ők maguk azt állítják, hogy valós a forma.
“Az igazat megvallva még bőven van az autóban tartalék, szóval jó a helyzet” – szögezte le a Caterhamtől érkezett Marcus Ericsson. “Igazán jól sikerült a tesztünk, minden nap pozitív volt, sok kört mentünk, és semmi komoly gond nem akadt az autóval.”
“Érdekes volt az első nap után a negyediken vezetni, máris érezhető volt a fejlődés. A vasárnapi autó és a ma délutáni autó között jelentős különbség volt.”
Ericcson tavaly novemberben, a szezonzáró utáni abu-dzabi teszten vezette a tavalyi modellt is, azt mondja, annak a hibáit sikerült kiküszöbölni az új autónál.
“Nehéz megmondani, mennyit is javultunk, ugyanis a Caterham után számomra nagy az ugrás. De Abu-Dzabiban teszteltem a régi autót, és ahhoz képest is van fejlődés. Szerintem javult az autó, jobb, mint a tavalyi.”
“Ugyanakkor a Ferrari erőforrása is jobb lett az előző évihez képest. Persze majd meglátjuk, a többiek mire is képesek valójában.”


“De egész télen azt éreztem, hogy a csapatnál mindenki nagyon izgatottan várja az új idényt, és ez a hét szerintem még jobban felpörgetett mindenkit, még több motivációt adott a srácoknak” – tette hozzá.
Ericsson mellett a Saubernél idén a GP2-ből érkezett újonc, Felipe Nasr vezet majd, aki tavaly a Williams tesztelőjeként gyűjtött F1-es tapasztalatokat.

Kommentek

F1: Te jó ég, hát ezért olyan rossz a Honda-motor!

Így már minden világos, de ezzel a mindent megmagyarázó rajzzal hamarabb is elő lehetett volna állni!

Eszement adóra kényszerítenék a Forma-1-et

Az indiai legfelső bíróság úgy döntött, hogy a Forma-1-nek adót kell fizetnie a 2011-2013-ig rendezett három helyi futam után.

Vettel: A Ferrari tavaly alapozta meg az idei sikert

Sebastian Vettel szerint a Ferrari számára győzelem nélkül véget ért 2016-os idény alapozta meg az idei feltámadást.

F1: Brazília elvesztésével riogat Ecclestone

A Brazil Nagydíj szerződéshosszabbítási tárgyalásainak lebonyolításával megbízott Bernie Ecclestone nem túl bizakodó az interlagosi futam jövőjét illetően.

Át akar verni a benzinkutas?

Tankolás után többet mutatott az oszlop kijelzője, mint amennyi az autó tartályának a mérete. Olvasónk nem hagyta magát, panaszos levelet írt a MOL-nak. Érdekes választ kapott.

Azért még az Ikarus az úr

Megannyi vadonatúj, luxus és kevésbé luxus kivitelű buszok között még mindig egy Ikarus a sztár. A zsámbéki Busexpón jártunk.

Ez most a legjobb Suzuki!

Jó vezetni, alig eszik, igényes és komfortos belül, szép kívül. Ez most a legjobb Suzuki – pontosabban ez lehet, ha az ára is van olyan jó, mint a kocsi maga. De vajon van-e?

Vajon hány garázsban pihen még ilyen makulátlan veterán, mint ez a Volga?

A Volga M21-esből komoly mennyiséget, 639 000 darabot gyártottak, így nem meglepő, hogy a kitartó kutatók még mindig találnak egy-egy megkímélt példányt.

Zsír új BMW E30 M3-ast valaki?

Egészen hihetetlen, ahogy időről-időre előbukkannak olyan autók, amik évtizedeket töltöttek egy garázsban, miután megvásárolták őket.

F1: Szocsitól mamuszban versenyez Vettel

Az Orosz Nagydíjtól Sebastian Vettel cipő helyett versenymamuszban ül a Ferrariba.

Új gumikat kaptak a koraszülöttmentők

Hét mentőautóra szerelték fel azokat a nyári gumikat, amelyeket az Abroncs Kereskedőház adományozott a Magyar Koraszülött és Újszülött Mentő Alapítvány számára.

Ismét csökken az üzemanyagok ára

A szerdai árcsökkentés után pénteken folytatódik az áresés a hazai benzinkutakon.

Soha nem látott új rendszer jöhet az autókba

A Continental egy olyan rendszer kifejlesztésén dolgozik, amely felismeri a különböző útviszonyokat.

F1: Már jövőre jöhet a New Jersey-i futam?

Felpörögtek az események az USA-ban, három helyszínen is folyik a Forma-1-es futam előkészítése.

16 ezer kilométeres túrára indul a Nissan Leaf

Egy e-mobilitási szervezet benevezett egy Nissan Leafet a barátságos, de kíméletlen Mongol-ralira. 16 ezer kilométert kell megtennie a villanyautónak.

Egészen félelmetes, ahogy elalszik a volán mögött a kamionos

Végig azt várod majd, hogy melyik autós lesz a szerencsétlen áldozata az elbóbiskoló kamionosnak.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.