F1: Lemaradásban a Red Bull

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2015.02.05. 11.40

A Red Bull számára nem volt sima az első téli teszt, sok munka vár még a csapatra.

A Mercedes beérésén dolgozó Red Bullnak ugyan sokkal jobban alakult az első téli tesztje, mint 2014-ben, de a Milton Keynes-i csapat viszonylag keveset futott, gondok voltak a hajtáslánccal, hétfőn pedig pótalkatrész hiánya miatt nem tudtak haladni.
A jerezi zárónapon Danyiil Kvjat alatt már délelőtt megállt az autó, de később azért 63 körig jutott, pozitívan zárult a teszt.


“Miután kijavítottuk a hibát, az autó tökéletesen ment egész délután és képesek voltunk a tervezett program fő elemeit végigvinni. Ez a hét a megbízhatóság megalapozásáról szólt, és bár akadt néhány hiba, az autó nagyjából ott tart, ahol szeretnénk. Volt elvesztegetett idő a négy nap alatt, ami bosszantó, hiszen ilyenkor ki kell húzni ezt-azt a listáról, de a főbb dolgokat elvégeztük, szóval viszonylag jó formában távozunk Jerezből” – mondta a vezető mérnök, Guillaume Rocquelin.
A csapathoz idén, Sebastian Vettel helyére érkezett Kvjat egy kicsit másképp beszélt, lemaradást emlegetett.


“Összességében nagyon eredményes nap volt, sok mindent megtudtunk. Minden egyes kör számít, ma pedig össze is jött jó pár, szóval talán ez volt a legeredményesebb napunk a teszten. Azért nem tartunk ott, ahol szeretnénk, ahol kellene, szóval még fejlődnünk kell.”
A négy nap alatt többször is gondot okozó Renault-erőforrásról így beszélt az orosz ifjonc: 
“Sosem jó, ha probléma akad, de ki kell őket javítani. Nyilván ezt nem én csinálom, közösen, együtt dolgozunk rajta. Ami engem illet, bízom abban, hogy a Renault és a Red Bull közösen képes lesz megoldani a problémákat. Az erőforrás fejlődéséről korai lenne beszélni. Sok elemzés következik most, majd meglátjuk. A lemaradást nem lehet egy szemvillanás alatt eltüntetni, szóval dolgoznunk kell, lépésről lépésre jönnek majd a kívánt eredmények.”

Kommentek

Így néz ki egy 1 milliót futott Porsche

Ezek a sportautók nem arról híresek, hogy több százezer kilométert beleraknak tulajdonosaik, de néha azért előfordul.

Hat Suzuki Ignis, amitől könnybe lábad a szemed

Ebben az esetben nem ítélkezünk, ha valakinek ebben a formában tetszik az Suzuki Ignis, akkor nincs mit tenni, a lényeg, hogy a tulaj boldog legyen.

Őszinte használt autók több mint 500 000 kilométerrel

Ebben a kategóriában sokkal több eladó darabot találnánk, ha nem volna nemzetközi sport a kilométerórák visszatekerése. De mivel valamilyen csoda folytán a legtöbb eladó 15-20 éves autó alig futott 150-250 ezer kilométert, így a kilométert bevalló sokat futott autók ritkák, akár a fehér holló.

Minden autóba nyomkövetőt kell szerelni Kínában

Minden gépjárműbe műholdas nyomkövetőt kell szerelni az északnyugat-kínai Hszincsiang-Ujgur autonóm körzet egyik prefektúrájában a terrorizmus elleni küzdelem keretében.

Hivatalosan is megvan Magyarország legtorzabb BMW-je

Ha valaki netán van olyan elvetemült és pénzt ad érte, egy dologra kérjük: bontsa szét és alkatrészenként adjon túl rajta, mert ez ebben a formában a márka meggyalázása.

SsangYong XAVL: új szabadidőjármű Koreából

Genfben mutatja be új SUV-tanulmányát a SsangYong. Az egykori Korando szellemi utódja meglehetősen távol esett a fájától.

Női szupergonosz a Nissan elektromos nagykövete

Az Öngyilkos osztag című képregény-feldolgozás egyik főgonoszát játszó Margot Robbie ausztrál színésznőt választotta a Nissan elektromos mobilitási nagykövetéül.

Élőben barátságosabb a törtszemű Skoda Octavia

Menetrend szerint érkezett a harmadik generációs Skoda Octavia időközi ráncfelvarrása, ami leginkább két, alig pár centi hosszú lemezdarab miatt igazán érdekes a szokásos új színek, digitális funkciók, vezetéssegédek mellett.

Most minden kiderül egy F1-es kormány titkairól

A Haas versenyzője, Romain Grosjean ad egy kis eligazítást a Forma-1-es kormányok titkairól.

Százszámra gyártanák az elektromos buszokat a lengyelek

2025-től évente ezer buszt gyártanának Lengyelországban. Ennek alapjait most fektethetik le a lengyelek.

Hamilton: Az új Merci olyan, mint egy hajó

Lewis Hamilton elmondta, hogy mit gondol a Mercedes 2017-es autójáról, a W08-asról.

Kiderült, hol vannak a legdurvább dugók

A Los Angeles-i autósok vesztegeltek az utakon legtöbbet torlódások miatt 2016-ban a világon: fejenként 104 órát ültek dugókban.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.