A Mercedes beérésén dolgozó Red Bullnak ugyan sokkal jobban alakult az első téli tesztje, mint 2014-ben, de a Milton Keynes-i csapat viszonylag keveset futott, gondok voltak a hajtáslánccal, hétfőn pedig pótalkatrész hiánya miatt nem tudtak haladni.
A jerezi zárónapon Danyiil Kvjat alatt már délelőtt megállt az autó, de később azért 63 körig jutott, pozitívan zárult a teszt.


“Miután kijavítottuk a hibát, az autó tökéletesen ment egész délután és képesek voltunk a tervezett program fő elemeit végigvinni. Ez a hét a megbízhatóság megalapozásáról szólt, és bár akadt néhány hiba, az autó nagyjából ott tart, ahol szeretnénk. Volt elvesztegetett idő a négy nap alatt, ami bosszantó, hiszen ilyenkor ki kell húzni ezt-azt a listáról, de a főbb dolgokat elvégeztük, szóval viszonylag jó formában távozunk Jerezből” – mondta a vezető mérnök, Guillaume Rocquelin.
A csapathoz idén, Sebastian Vettel helyére érkezett Kvjat egy kicsit másképp beszélt, lemaradást emlegetett.


“Összességében nagyon eredményes nap volt, sok mindent megtudtunk. Minden egyes kör számít, ma pedig össze is jött jó pár, szóval talán ez volt a legeredményesebb napunk a teszten. Azért nem tartunk ott, ahol szeretnénk, ahol kellene, szóval még fejlődnünk kell.”
A négy nap alatt többször is gondot okozó Renault-erőforrásról így beszélt az orosz ifjonc: 
“Sosem jó, ha probléma akad, de ki kell őket javítani. Nyilván ezt nem én csinálom, közösen, együtt dolgozunk rajta. Ami engem illet, bízom abban, hogy a Renault és a Red Bull közösen képes lesz megoldani a problémákat. Az erőforrás fejlődéséről korai lenne beszélni. Sok elemzés következik most, majd meglátjuk. A lemaradást nem lehet egy szemvillanás alatt eltüntetni, szóval dolgoznunk kell, lépésről lépésre jönnek majd a kívánt eredmények.”