F1: A Sauber Räikkönen előtt, a McLaren megint elromlott

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2015.02.03. 17.30

A jerezi Forma-1-es teszt harmadik napján a sauberes Felipe Nasr zárt a legjobb idővel, megelőzve a ferraris Kimi Räikkönent. A McLaren végre ment pár kört.


Jerezben immár harmadszorra két Ferrari-motoros autó zárt az első két helyen, azonban kedden a gyári csapat helyett a korábban kétszer második Sauber “nyerte” a napot. Pedi Felipe Nasr nem indított túl jól, reggel a kavicságyba tette a C34-est a kicsit nedves aszfaltnak köszönhetően.
A pálya délutánra száradt fel teljesen, a legjobb időket akkor hozták a pilóták. Az SF15-T-t első ízben vezető Kimi Räikkönen Nasr mögött két tizeddel lett a második, míg Nico Rosberg a Mercedesszel a harmadik időt hozta.
A 4. helyen, hét tized lemaradással Felipe Massát jegyezték a nap végén – a brazil veterán Räikkönenhez hasonlóan ma először próbálta ki csapata (a Williams) 2015-ös modelljét.


A német versenyző hajszál híján elérte a vasárnapi rekordját, megint elképesztő távot, 151 kört ment a W06-ossal, és könnyen lehet, hogy még a nyitónapon teljesített 157-et is túlszárnyalta volna, ha egyszer nincs egy műszaki leállása.
Ma Rosbergen kívül a már említett Nasr, valamint a Toro Rosso spanyol újonca, Carlos Sainz Jr. Is 100 kör fölé ment, a sauberes brazil 108, a nagynevű újonc 136 körig jutott. A Lotusszal Pastor Maldonado is közel járt, 96 kört tett bele az E23-asba, biztató.


A Red Bull és a McLaren megint a két leglassabb és legkevesebbet futó csapat lett. Daniel Ricciardo autója motorproblémák miatt a nap jelentős részében a garázsban vesztegelt, Fernando Alonso pedig ugyan a 32 körével messze felülmúlta a vasárnap és hétfőn teljesített hatot-hatot, de a hűtővíz-rendszer meghibásodása miatt délután már nem körözött.  

Teszt, Jerez, 2015.02.03.

 #  Pilóta  Csapat (autó)  Legjobb idő  Körök
 1.  F. Nasr  Sauber-Ferrari (C34)   1:21,545  108
 2.  K. Räikkönen  Ferrari (SF15-T)  1:21,750   92
 3.  N. Rosberg  Mercedes AMG (W06 Hybrid)  1:21,982  151
 4.  F. Massa  Williams-Mercedes (FW37)  1:22,276   71
 5.  P. Maldonado  Lotus-Mercedes (E23 Hybrid)  1:22,713   96
 6.  C. Sainz Jr.  Toro Rosso-Renault (STR10)  1:23,187  136
 7.  D. Ricciardo  Red Bull-Renault (RB11)  1:23,901   48
 8.  F. Alonso  McLaren-Honda (MP4-30)  1:35,553   32

Kommentek

Nyolc parkolót foglalt el két furgon Győrben

A Kisalföld olvasója az egyik győri áruház parkolójában futott bele a két szokatlanul parkoló furgonba.

Íme luxusautóként a magyar honvédek orosz gépe

A GAZ 69, vagyis a Magyar Honvédség kötelékében is szolgáló orosz terepjáró meglepő metamorfózison esett át. Igénytelen, terepre termett célszerszámból divatos géppé változott.

Elextra: ha igazi, nagyot szól majd!

Svájci-német-dán koprodukcióban készülhet el a Tesla Model S új kihívója. Az Elextra egyelőre nem több egyetlen hatalmas, színpompás ígéretnél.

Gigaüzlet lehet a PSA-nak az Opel megszerzése

Mintegy kétmilliárd euró (615 milliárd forint) megtakarítást hozhat a PSA konszernnek az Opel felvásárlása.

Kabaréba illő jelenet egy nyíregyházi parkolóban

Az egy dolog, hogy szabálytalanul parkolt két autós is, de a kiállni készülő kolléga sem volt a helyzet magaslatán.

Ez az autózás jövője. Kipróbáltuk!

Az új Smart, abból is főleg az elektromos változat autóbuzi szemmel egy érdektelen kis izé. Ugyanakkor ez a kocsika az európai nagyvárosi közlekedés közeljövőjének meghatározó eleme, az utcákat elárasztó igazi slágertermék lehet.

Lemondott a világ egyik legbefolyásosabb autóipari vezetője

Carlos Ghosn a Renault-fúzió óta vezeti a Nissant, de áprilistól másnak adja át helyét a japán vállalat vezérigazgatói posztján.

Alfa Stelvio: SUV, ami sportkocsinak képzeli magát

Még a hivatalos menetpróba előtt vezethettük az Alfa új szabadidőautóját. Kapaszkodhat a konkurencia!

F1: Nézd meg Hamilton új sisakját!

A mercedeses Lewis Hamilton 2017-ben a szurkolóktól kért sisakfestési terveket, most pedig kihirdette a győztes művet. Ebben versenyez idén a háromszoros világbajnok.

F1: A Red Bull szerint több pénz jár a nagyoknak

A Red Bull sportigazgatója, Dr. Helmut Marko szerint a nagyobb csapatok több pénzt érdemelnek, mert többet is adnak a Forma-1-nek.

Hirdetőtáblát vett a hátára a legújabb Forma-1-es

Szerda délután a Silverstone-ban a Force India is lerántotta a leplet 2017-es Forma-1-es modelljéről. Szerencse, hogy a VJM10-es nem szépségversenyen indul.

Logan MCV Stepway: terepkombi a Daciától

A Sandero, a Dokker és a Lodgy után egy igazi terepkombival bővült a Dacia Stepway életmódcsaládja.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.