F1: A Force India az első versenyt is kihagyja?

Szerző: Szántó Péter levél küldés 
Dátum: 2015.02.02. 15.30

A Force India felől egyre aggasztóbb hírek érkeznek, a csapat állítólag komoly pénzhiánnyal küszködik. 50 millió euró az adósság.

A Force India felől egyre aggasztóbb hírek érkeznek, a csapat állítólag komoly pénzhiánnyal küszködik. A Force India az utolsó pillanatban mondta le a jerezi teszten való részvételt, arra hivatkozva, hogy az új autója még nem készült el, és a jerezi pálya sajátosságai miatt így nem sok értelme lenne a tesztelésnek.

A képre kattintva galéria nyílik!


Ezzel szemben az újságok folyamatosan pénzhiányról írnak, most már ott tart a sztori, hogy a Force India várhatóan az első versenyen sem tud ott lenni. Ralf Bach, a Sport Bild munkatársa azt írta a blogján, hogy a Force India jerezi hiányzásának oka, hogy a csapat még meg sem kapta az új autó karbonszálas vázát.

Bach szerint az EOM azért nem szállította le az alkatrészt, mert a Force India jó ideje nem fizette ki a számlákat. Az újságíró úgy tudja, hogy a csapat adóssága eléri az 50 millió eurót, a Mercedes és a Pirelli felé is van tartozás.

“Gyakorlatilag lehetetlenné vált, hogy a melbourne-i szezonnyitóra elkészüljünk” – idézte Bach a csapat egyik névtelenséget kért alkalmazottját.

Kommentek

Nagyképű, de van mire

A faceliften átesett Fiorino mosolyában van némi önteltség, ami nem csoda, hiszen van mire beképzeltnek lenni.

Már el is készült a legdurvább Fiesta

Az új Ford Fiesta máris megvadult és rallyautóként még elődjénél is sikeresebb szeretne lenni, amihez mindene adott.

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Csak a baj van a szigorúbb fogyasztási tesztekkel

Az emissziós tesztekkel szemben támasztott követelmények szigorításának lassított ütemezését kéri az Európai Bizottságtól az európai autógyártók szakmai képviseleti szervezete, az ACEA.

Elektromos LiAZ-t tesztelnek Moszkvában

Bár Oroszország hatalmas gázkészleten csücsül, egyre több elektromos autóbusz prototípusa nő ki a földből. A legújabbhoz a Siemens szállított eszközöket.

Kocsisor, ami Budapesttől a Balatonig ér

Ha egymás mögé állítanánk a 15 ezer autót, akkor a kocsisor Budapest határától majdnem a Balatonig érne – márpedig idén a Ford várhatóan ennyi járművet ad el Magyarországon.

F1: Alonso nem megy a Mercedeshez

Fernando Alonso felfedezője, menedzsere, “második apja”, Flavio Briatore azt állítja, hogy a spanyol biztosan nem megy a Mercedeshez 2017-re, tiszteletben tartják a mclarenes szerződést.

Leszavazhatják a Forma-1 megvásárlását?

A Forma-1 új tulajdonosaként emlegetett Liberty Media akár még ki is hátrálhat az üzletből, csak januárban szavaznak róla, hogy végigvigyék-e a felvásárlást.

F1: A McLarennek jövőre sem lesz főszponzora

A McLaren új főnöke, Zak Brown 2018-ra célozza az új névadó szponzor megszerzését. Nem lesz könnyű.

Így kell móresre tanítani a pofátlan porschést

Egy újabb közlekedő, akinek drágább az ideje, mint a többi autósé. Rutinosan előzte a sort, de most nem jött ki a lépés, mehetett vissza a startvonalra.

F1: Tízmilliárdos bukás az Osztrák Nagydíj

A Red Bull több tízmillió eurót veszített már a két évvel ezelőtt feltámasztott Osztrák Nagydíjon. Meddig nyelik le a veszteséget?

Csalásgyanú miatt vizsgálják a Porschét

A német WirtschaftsWoche szerint a német szövetségi közlekedési minisztérium és a Kraftfahrt-Bundesamt (KBA) gépjármű-nyilvántartó hivatal az üzemanyag-fogyasztási értékeket manipuláló szoftver gyanújával vizsgálatot indított a Porschénél.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.