F1: A Mercinek az idén sem lesz ellenfele

Szerző: Szántó Péter levél küldés 
Dátum: 2015.01.27. 09.30

Nico Rosbergnek nincs kétsége afelől, hogy az idei szezon ismét a Mercedesről fog szólni, a riválisok legfeljebb alkalomszerűen tudják majd meglepni a csapatot.

Nico Rosbergnek nincs kétsége afelől, hogy az idei szezon ismét a Mercedesről fog szólni, a riválisok legfeljebb alkalomszerűen tudják majd meglepni a csapatot. A V6-os turbómotorok első évében a Mercedes hihetetlenül könnyedén nyerte az évet, csak Lewis Hamilton és Nico Rosberg belső rivalizálása jelentett némi izgalmat.


“Anélkül is szentül hiszem, hogy ez az év is rólunk fog szólni, hogy beleültem volna az új autóba. Nagyon optimista vagyok, ismét Lewis és köztem dől majd el a bajnoki cím” – nyilatkozta Rosberg, aki szerint a Ferrarira és a McLaren-Hondára “most egy év építkezés” vár.

“Úgy gondolom, hogy a Williams és a Red Bull lesznek a legkeményebb ellenfeleink. Nem akarok arrogáns lenni, mert tény, hogy a Ferrari az Ferrari, és soha nem szabad őket leírni, de Sebastian többször látja majd az autóm hátulját, mint ahányszor nem.”

“Sebastiannak először meg kell találnia az összhangot a mérnökökkel és szerelőkkel. Onnan, ahol a Ferrari tavaly állt, nem lehet azonnal a legjobb csapattá válni. Nekünk öt évig tartott.”

Kommentek

Nem hitt a szemének a magyar szerelő, amikor a Skoda alá nézett

Facebookon kaptuk a fotókat Miklóstól, aki még nem nagyon találkozott ilyen gyári hibával pályafutása alatt.

Így veszélyeztethetik egészségünket a trükköző európai fuvarozók

Az európai teherautó gyártók az AdBlue adalék-anyaggal történő mahinálás megállítását szorgalmazzák. Az európaiak egészségével szórakoznak a buherálók.

Ezt a parkolást már 14 millióan látták, nem csodálkozunk

A videó nem friss, de mi eddig nem találkoztunk vele. Facebookon hívta fel rá figyelmünket olvasónk. Köszönjük, kár lett volna kihagyni.

Olcsó középmotoros sportkocsi érkezik

A legváratlanabb helyen: Indiában születik meg a középmotoros autók piacának legújabb és legolcsóbb képviselője. Genfben is ott lesz a Tata Tamo Futuro.

125 éves a ketyegő, amit csak dízelmotornak neveznek

Rudolf Diesel német gépészmérnök százhuszonöt éve, 1892. február 28-án adta be szabadalmát belső égésű motorjára. A később róla elnevezett dízelmotor alacsonyabb fogyasztása miatt a benzinüzemű Otto-motorok komoly konkurense lett, s ma is sok közúti, vízi és vasúti jármű erőforrása.

Így nyílik az új Mercedes E-osztály kabrió teteje!

Hamarosan teljes szépségében megláthatjuk az E-kabriót, addig is itt egy animált kép a tetőnyitásról.

Sok magyar még mindig így autózik

Minden ötödik magyar autós az évszaknak nem megfelelő gumit használ járművén – derült ki egy márkafüggetlen gumikereskedő felmérése alapján.

Tíz fotón a tökéletes autó

“Amikor el kellett búcsúznom ettől a szívfájdítóan csodálatos géptől, szabályosan meggyászoltam.”

Peugeot Instinct: nagy szájú GT-tanulmány

Kiszivárgott a Peugeot új tanulmányautójának egy fotója. Az impozáns gran turismo minden valószínűség szerint elektromos hajtást kapott.

Hogyan telepíthetnék játékot az autómra? Itt a válasz!

Számítógépes játékot telepített a Porsche 911 kabrió fedélzeti rendszerére. Az irányításhoz és lövöldözéshez szintén az autó kezelőszerveit használja.

F1: Verstappenék megkapták az új egyenruhát

Az autóra még holnapig várni kell, de a Red Bull versenyzői már megmutatták, mit viselnek majd a volánnál. Így fest Daniel Ricciardo és Max Verstappen új overallja.

F1: Stúdiófotókon a Mercedes új autója

A Mercedes szombaton stúdiófotókon is megmutatta csütörtökön leleplezett 2017-es autóját, a W08-ast.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.