F1: Az idén kimaradhat a Német Nagydíj

Szerző: Szántó Péter levél küldés 
Dátum: 2015.01.23. 11.30

Bernie Ecclestone már elképzelhetőnek tartja, hogy az idén egyáltalán nem rendeznek Német Nagydíjat a Forma-1-ben.

Bernie Ecclestone már elképzelhetőnek tartja, hogy az idén egyáltalán nem rendeznek Német Nagydíjat a Forma-1-ben. Az idén a Nürburgring lett volna a soros, de az ottani új tulajdonossal nincs megegyezés, így Ecclestone elvette a pályától a futamot, és nagyon bízott benne, hogy Hockenheim majd beugrik idei rendezőnek is.


Hockenheimben azonban nem tudnak ilyesmiről, a pálya vezetői arra készülnek, hogy a szerződés értelmében 2016-ban rendeznek újra futamot. Nem is nagyon kapkodnak a lehetőségért, mert a verseny évek óta nem nyereséges.

“Nos, Hockenheim sincs még igazán a naptárban” – ismerte el Ecclestone. “Lehet, hogy egyáltalán nem lesz Német Nagydíj. Megtennénk mindent, hogy ez ne történjen meg, de a vége az lesz, hogy azért nincs futam, mert nem engedhetik meg maguknak.”

“Őszintén meglep, hogy ilyesmi Németországban megtörténhet, nem is tudom az okát. Talán a németek nagyon megszokták, hogy Michaelnek drukkolnak, és nagyon hiányolják a versenyekről.”

Ecclestone szavaira a Nürburgringen annyit reagáltak, hogy továbbra is bizakodóak, “folynak a tárgyalások.”

Kommentek

Nagyképű, de van mire

A faceliften átesett Fiorino mosolyában van némi önteltség, ami nem csoda, hiszen van mire beképzeltnek lenni.

Már el is készült a legdurvább Fiesta

Az új Ford Fiesta máris megvadult és rallyautóként még elődjénél is sikeresebb szeretne lenni, amihez mindene adott.

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Csak a baj van a szigorúbb fogyasztási tesztekkel

Az emissziós tesztekkel szemben támasztott követelmények szigorításának lassított ütemezését kéri az Európai Bizottságtól az európai autógyártók szakmai képviseleti szervezete, az ACEA.

Elektromos LiAZ-t tesztelnek Moszkvában

Bár Oroszország hatalmas gázkészleten csücsül, egyre több elektromos autóbusz prototípusa nő ki a földből. A legújabbhoz a Siemens szállított eszközöket.

Kocsisor, ami Budapesttől a Balatonig ér

Ha egymás mögé állítanánk a 15 ezer autót, akkor a kocsisor Budapest határától majdnem a Balatonig érne – márpedig idén a Ford várhatóan ennyi járművet ad el Magyarországon.

F1: Alonso nem megy a Mercedeshez

Fernando Alonso felfedezője, menedzsere, “második apja”, Flavio Briatore azt állítja, hogy a spanyol biztosan nem megy a Mercedeshez 2017-re, tiszteletben tartják a mclarenes szerződést.

Leszavazhatják a Forma-1 megvásárlását?

A Forma-1 új tulajdonosaként emlegetett Liberty Media akár még ki is hátrálhat az üzletből, csak januárban szavaznak róla, hogy végigvigyék-e a felvásárlást.

F1: A McLarennek jövőre sem lesz főszponzora

A McLaren új főnöke, Zak Brown 2018-ra célozza az új névadó szponzor megszerzését. Nem lesz könnyű.

Így kell móresre tanítani a pofátlan porschést

Egy újabb közlekedő, akinek drágább az ideje, mint a többi autósé. Rutinosan előzte a sort, de most nem jött ki a lépés, mehetett vissza a startvonalra.

F1: Tízmilliárdos bukás az Osztrák Nagydíj

A Red Bull több tízmillió eurót veszített már a két évvel ezelőtt feltámasztott Osztrák Nagydíjon. Meddig nyelik le a veszteséget?

Csalásgyanú miatt vizsgálják a Porschét

A német WirtschaftsWoche szerint a német szövetségi közlekedési minisztérium és a Kraftfahrt-Bundesamt (KBA) gépjármű-nyilvántartó hivatal az üzemanyag-fogyasztási értékeket manipuláló szoftver gyanújával vizsgálatot indított a Porschénél.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.