Az F1 olyan legyen, hogy betojjanak tőle!

Életbevágó az 1000+ lóerő

Szerző: Szántó Péter levél küldés 
Dátum: 2015.01.22. 17.30

Niki Lauda szerint a Forma-1 jelenleg nem méltó a nevéhez, sokkal erősebb, jóval nehezebben kezelhető autókra lenne szükség.

Niki Lauda szerint a Forma-1 jelenleg nem méltó a hírnevéhez, sokkal erősebb, jóval nehezebben kezelhető autókra lenne szükség. Lauda szerint a mai autók könnyű vezethetőségét igazolja, hogy tavaly Kevin Magnussen újoncként rögtön dobogóra állhatott Ausztráliában, holott a szezon folytatásában nem feltétlenül igazolta, hogy kimagasló tehetség lenne.


“Korábban a fiatalok a teljesítménytől és a leszorítóerőtől majdnem a gatyájukba csináltak, és pontosan tudták, mi történhet velük, ha 300-nál elszállnak. Ma olyan könnyedén elboldogulnak az autókkal, mintha az utcán kocsikáznának” – mondta Lauda.

“Azt szeretném, ha legkésőbb 2017-ben futurisztikussá válnának az autók, 1200 lóerős teljesítménnyel, szélesebb gumikkal és a pilótákat nagyobb erőkifejtésre kényszerítő aerodinamikával. Jó lenne, ha a versenyzőknek újra harcolniuk kellene az autókkal. Az F1 szempontjából ez valósággal életbevágó.”

“Ha a jövőben is jogosítvány nélküli tinédzserek kerülnek a Forma-1-be, azzal azt kockáztatjuk, hogy a szurkolók még kevésbé lesznek kíváncsiak ránk” – célzott Lauda Max Verstappenre is.

Kommentek

Ennyibe kerül az új Lada itthon, holnaptól lehet venni

Bemutatták Magyarországon is a Lada Vestát, és végre kiderült, hogy mennyibe fog kerülni. A forgalmazás március első napján, azaz szerdán kezdődik.

Kipróbáltuk a világ legcsúnyább autóját

A csúnyaautó-válogatások örök dobogósa, legendás autóipari kudarc, túl hamar jött zseniális koncepció, tákolt borzalom, a világ leghíresebb kémiatanár-droggyárosának ikonikus járműve: hölgyeim és uraim, íme, egy igazi, ráadásul Magyarországon futó Pontiac Aztek!

Ha Ferrariba ülsz, soha ne indulj el így

Van, akiknek úgy hozta a sors, hogy egy Ferrari vezetőülésében találta magát, és van, akinek ez a feladat meghaladja a vezetői képességeit. Ha ez a két körülmény adott, akkor születnek ilyen videók.

F1: Folytatódik a McLaren vergődése

A második barcelonai tesztnap délelőttje is a Mercedesé volt, miközben több csapat autója is a garázsban vesztegelt. A McLarennél megint motort kellett cserélni.

F1: A Ferrari megtanult hallgatni, máris támadják miatta

Olaszországban nem vették jó néven, hogy a Ferrari az idei előszezonban hallgatásba burkolózik.

Bűnös és fizet a gyilkos légzsákok gyártója

A Takata hivatalosan is bűnösnek vallotta magát az általa gyártott, világszerte legalább 15 emberéletet követelő hibás légzsákok miatt, és beleegyezett az egymilliárd dolláros büntetőbírság kifizetésébe – közölte az amerikai igazságügyi minisztérium.

F1: 2025-ig marad az Orosz Nagydíj

Az Orosz Nagydíj szervezői szerződést hosszabbítottak, 2025-ig biztosan marad Szocsiban a Forma-1. Éjszakai futam is lehet.

Magyar ötlettel alakulhat át az autós kárrendezés

A gépjármű-kárrendezési folyamatokat támogatja a KárWeb nevű hazai startup. A szolgáltatás próbaüzeméhez már csatlakozott az egyik vezető biztosító.

Nagy változás jön egy Budapestet érintő viszonylaton

Másfél év után végleg kivonul a Lux Express busztársaság a közép-európai térségből. Csak a Varsót a Baltikummal összekötő járatok maradnak meg. Megszűnik a Budapest-Krakkó-Varsó buszjárat is.

Kiderült, mikor és mitől kapnak defektet a magyarok

Tízből legalább négy magyar autósnak volt már defektje az elmúlt öt évben, ráadásul ezeknek több mint fele jellemzően délután és este, sötétedés után történt, minden másodikat pedig szög vagy kátyú okozott.

F1: A Red Bull-főnök beszólt a McLarennek

A Red Bull csapatfőnökének nagyon nem tetszenek az idén újra megjelent cápauszonyok, mindent megtesz majd, hogy a jövő évre eltűnjenek. Valami más is bántja Christian Horner szemét.

Kompakt terepkupé a Mitsubishitől

Kompakt szabadidőjárművel erősíti kínálatát a Mitsubishi. Az ASX mellé, nem helyette érkezik a divatcentrikus crossover.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.