F1: Ugrásra kész a Sauber

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2015.01.14. 13.30

A Caterhamtől a Sauberhez szerződött Marcus Ericsson szerint a tavaly csúnyán leszereplő svájci csapat 100 százalékon pörög, idén jobbak lesznek.

A Sauber tavaly az 1993 óta tartó Forma-1-es története legrosszabb idényét teljesítette, egyetlen pontot sem szereztek. A svájci alakulat idén mindenképpen jobban akar szerepelni, a Caterhamtől hozzájuk szerződött Marcus Ericsson szerint pedig ennek megfelelő a hozzáállás a központban.


“A mellettem dolgozó emberek mind sikerre éhesek. Kiábrándító évük volt tavaly, ez nem kérdés, de mindenki 100 százalékon pörög, hogy sikerüljön a feltámadás, és hogy megmutathassák, képesek jó munkát végezni. A gyárban hatalmas a lelkesedés, ami jó érzés” – mondta a svéd.
 
Ericsson a szezonzáró utáni abu-dzabi teszten már két napot vezetett a csapatnál, bízik benne, hogy ez előnyére válik majd: “Bármikor, amikor az ember új autóba ül, felfedezi, hogy mi tetszik, és mik azok, amiket esetleg más irányba kellene vinni, mikre kellene odafigyelni, ilyenek. Nekem is lehetőségem adódott, hogy visszajelzést adjak arról, hogy mi tetszik és mi nem, szóval ez nagyon jó.”
Ericsson mellett a Sauber egy másik új pilótát, a tavaly a Williams tesztelőjeként dolgozó brazil Felipe Nasrt indít 2015-ben, sőt, a tartalékost is lecserélték, Giedo van der Garde helyére a Ferrari-nevelésű Raffaele Marciello került.

Kommentek

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Csak a baj van a szigorúbb fogyasztási tesztekkel

Az emissziós tesztekkel szemben támasztott követelmények szigorításának lassított ütemezését kéri az Európai Bizottságtól az európai autógyártók szakmai képviseleti szervezete, az ACEA.

Elektromos LiAZ-t tesztelnek Moszkvában

Bár Oroszország hatalmas gázkészleten csücsül, egyre több elektromos autóbusz prototípusa nő ki a földből. A legújabbhoz a Siemens szállított eszközöket.

Kocsisor, ami Budapesttől a Balatonig ér

Ha egymás mögé állítanánk a 15 ezer autót, akkor a kocsisor Budapest határától majdnem a Balatonig érne – márpedig idén a Ford várhatóan ennyi járművet ad el Magyarországon.

Leszavazhatják a Forma-1 megvásárlását?

A Forma-1 új tulajdonosaként emlegetett Liberty Media akár még ki is hátrálhat az üzletből, csak januárban szavaznak róla, hogy végigvigyék-e a felvásárlást.

F1: A McLarennek jövőre sem lesz főszponzora

A McLaren új főnöke, Zak Brown 2018-ra célozza az új névadó szponzor megszerzését. Nem lesz könnyű.

Így kell móresre tanítani a pofátlan porschést

Egy újabb közlekedő, akinek drágább az ideje, mint a többi autósé. Rutinosan előzte a sort, de most nem jött ki a lépés, mehetett vissza a startvonalra.

F1: Tízmilliárdos bukás az Osztrák Nagydíj

A Red Bull több tízmillió eurót veszített már a két évvel ezelőtt feltámasztott Osztrák Nagydíjon. Meddig nyelik le a veszteséget?

Csalásgyanú miatt vizsgálják a Porschét

A német WirtschaftsWoche szerint a német szövetségi közlekedési minisztérium és a Kraftfahrt-Bundesamt (KBA) gépjármű-nyilvántartó hivatal az üzemanyag-fogyasztási értékeket manipuláló szoftver gyanújával vizsgálatot indított a Porschénél.

Januárban jön a Lexus új zászlóshajója

28 évvel az első, eredeti Lexus LS megjelenése után színre lép a modell ötödik generációja. Még nem sok mindent tudunk róla.

Üdvözöl a pokol

Rájöttem a titokra: minél hosszabb egy Mercedes neve, annál nagyobb a móka; és az új E 63 neve bizony piszok hosszú. Portugáliában teszteltük minden idők legerősebb E-osztályát.

Videón, ahogy egy kismama szétveri férje autóját

Megtudta, hogy megcsalta a férje, gyermeke apukája, erre nem gyöngén bepöccent a leendő anyuka.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.