F1: Magnussent nem engedik pályára

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2015.01.07. 09.30

A McLarennél versenyzőből tartalékossá lefokozott Kevin Magnussen 2015-ben csak a garázsból figyelheti Buttont és Alonsót, még a szabadedzéseken sem vezet majd.

2013 végén, egyetlen idény után a McLaren kurtán-furcsán ejtette Sergio Perezt, hogy az utánpótlásprogramjuk nagy ígéretét, a dán Kevin Magnussent ültessék Jenson Button mellé. A fiatal dán végül hasonlóan járt, egy szezon jutott neki, az érkező Fernando Alonso kitúrta versenyzői üléséből.
A wokingi csapat azért igyekezett menteni a menthetőt, Magnussen hivatalos tartalékos és tesztpilóta lett, de úgy tűnik, a versenyhétvégéken csakis a garázsból figyelheti majd a veteránokat, Alonsót és Buttont, egy árva szabadedzésen sem küldik pályára.
A 2014-es szezonzárón 2. hellyel bemutatkozó, de később újoncosan bukdácsoló, összesen 55 pontot gyűjtő 22 éves dán a fentieket maga erősítette meg a Twitteren.
Nagy kérdés, hogy mi lesz Magnussennel, hiszen a McLaren-vezér állítása szerint Alonso és Button is minimum két évig marad még, a Marussia és a Caterham összeomlása után pedig még olyan kiscsapat sincs, ahova egy kis pénz vagy műszaki partnerség keretében be lehetne szuszakolni.

Kommentek

Csökken az üzemanyag ára

Szerdán megáll az üzemanyag árának emelkedése, sőt a gázolaj még olcsóbb is lesz.

A Lada nyugati hódításának nyomát fotózták Magyarországon

Ha ez a Zsiguli mesélni tudna! Biztos kalandos út vezetett a szovjet gyárból Angliába, majd valahogy a magyar utakra.

Tíz dolog, ami mindig legyen az autódban

Ha nem csak a boltba szaladunk el vagy a szomszéd településre, akkor nem árt, ha ez a tíz dolog bent van az autóban, így nem érhet minket túl sok meglepetés.

Komoly baj van a magyar jogosítványok megújításánál

Nem minden háziorvos végzi el az alvászavar szűrővizsgálatát a jogosítványok megújításakor, holott erről 2015 óta jogszabály rendelkezik.

Folyik a benzin a BMW villanyautójából

Átfogó visszahívást kezdeményezett a BMW az USA-ban, vélhetően globális folytatása is lesz az ügynek. Az i3-as városi villanyautók hatótávolság-növelőjével van gond.

Beelőzi a BMW M5-öt az Alpina B5!

Az új generációs BMW 5 sportverziója még távolról sincs kész, a márka legfőbb tunere, az Alpina azonban heteken belül bemutatja a maga M5-gyilkosát.

Ford egy BMW és egy Mercedes ellen

Három vadorzó turbómotorral, 500 Nm körüli nyomatékkal. BMW M2, Ford Focus RS, Mercedes A 45 AMG: melyik a leggyorsabb, a legszórakoztatóbb, vagy egyszerűen a legjobb?

Ezek a világ leginkább tiszteletre méltó autógyártói

A Fortune magazin évről évre felállítja az ötven leginkább nagyra becsült nagyvállalat globális rangsorát. Az autógyártók nem képviseltetik magukat nagy számban.

Ömlik a kínai Audi

A Volkswagen felfuttatja az Audi gyártását Kínában. Elsősorban hibrid és elektromos hajtású modellekkel bővítik majd a kínálatot.

Olasz fordítás

Egy legendás név, egy legendás roadster, 170 lóerős turbómotor, vászontető, és közvetlen kormányzás. Ugye milyen jól hangzik? Kipróbáltuk az MX-5 felpaprikázott olasz testvérét.

Karambollal végződött a robotautók első versenye

Mindössze két autó indult az új Roborace széria legelső futamán. Egyikük karambolozott és kiesett a versenyből, a másik gond nélkül teljesítette a távot.

4 évig nem takarította ki az autót, ez volt benne

Csúnya látvány, ami főleg akkor fog szíven ütni, ha kedveled az autókat.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.