F1: Vettel már nem kellett a Red Bullnak

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2014.12.30. 09.30

Az 1997-es világbajnok Jacques Villeneuve szerint Sebastian Vettelnek nem volt választása, el kellett hagynia a Red Bullt, a Ferrarinál viszont türelemre lesz szüksége.

Sebastian Vettel komoly meglepetést okozott, amikor október elején, a Japán Nagydíj hétvégéjén bejelentette, hogy idő előtt, már a 2014-es szezon végén elhagyja a Red Bull Racinget, amellyel négy világbajnoki címet szerzett. A német versenyző 2015-ben már a Ferrarinál, Fernando Alonso helyén versenyez majd.


Az 1997-es bajnok, Jacques Villeneuve szerint ennek így kellett lennie, az idén az új szabályok miatt küszködő Vettel ideje lejárt a Red Bullnál.
“Vettel már nem kellett a Red Bullnak. Már nem ő volt a csodagyerek, és ha idén győzött volna, akkor az nem a csapatnak, hanem csak önmagának köszönhette volna. A Red Bull ne m az a család, aminek szeretnék beállítani, csakis egyetlen célja van: minél több doboz üdítőt eladni. Ezért is szerettek bele idén Daniel Ricciardóba” – utalt az ausztrál ifjonc idei három futamgyőzelmére a kanadai veterán.
Míg Ricciardo a “semmiből” hozta a sikereket, Vettel messze alulmúlta az előző évek eredményeit. 
“Vettelnek nem volt választása, távoznia kellett Milton Keynesből, és jól is tette, hogy váltott, mert az ott már nem volt megfelelő környezet a számára” – magyarázta tovább Villeneuve az olasz Omnicorsének. “Most az újjáépülni szándékozó Ferrarihoz érkezik, 2015-ben viszont türelemre lesz szüksége, csak 2016-ban jönnek majd az eredmények.”

Kommentek

Minden második autós kártérítést kap

500 millió forintból javítják ezekben a hetekben a kátyúkat országszerte, de a Magyar Közút szerint az általuk használt anyag csak ideig-óráig jó, a tartóssága változó. Akinek megsérült az autója, jelentkezzen, jár a pénz.

Nem hitt a szemének a magyar szerelő, amikor a Skoda alá nézett

Facebookon kaptuk a fotókat Miklóstól, aki még nem nagyon találkozott ilyen gyári hibával pályafutása alatt.

Így veszélyeztethetik egészségünket a trükköző európai fuvarozók

Az európai teherautó gyártók az AdBlue adalék-anyaggal történő mahinálás megállítását szorgalmazzák. A buherálók az állampolgárok egészségével szórakoznak.

Ezt a parkolást már 14 millióan látták, nem csodálkozunk

A videó nem friss, de mi eddig nem találkoztunk vele. Facebookon hívta fel rá figyelmünket olvasónk. Köszönjük, kár lett volna kihagyni.

Olcsó középmotoros sportkocsi érkezik

A legváratlanabb helyen: Indiában születik meg a középmotoros autók piacának legújabb és legolcsóbb képviselője. Genfben is ott lesz a Tata Tamo Futuro.

125 éves a ketyegő, amit csak dízelmotornak neveznek

Rudolf Diesel német gépészmérnök százhuszonöt éve, 1892. február 28-án adta be szabadalmát belső égésű motorjára. A később róla elnevezett dízelmotor alacsonyabb fogyasztása miatt a benzinüzemű Otto-motorok komoly konkurense lett, s ma is sok közúti, vízi és vasúti jármű erőforrása.

Így nyílik az új Mercedes E-osztály kabrió teteje!

Hamarosan teljes szépségében megláthatjuk az E-kabriót, addig is itt egy animált kép a tetőnyitásról.

Sok magyar még mindig így autózik

Minden ötödik magyar autós az évszaknak nem megfelelő gumit használ járművén – derült ki egy márkafüggetlen gumikereskedő felmérése alapján.

Tíz fotón a tökéletes autó

“Amikor el kellett búcsúznom ettől a szívfájdítóan csodálatos géptől, szabályosan meggyászoltam.”

Peugeot Instinct: nagy szájú GT-tanulmány

Kiszivárgott a Peugeot új tanulmányautójának egy fotója. Az impozáns gran turismo minden valószínűség szerint elektromos hajtást kapott.

Idő előtt lelepleződött egy újabb Forma-1-es

Az autóbemutatót csak holnap tartják, de az amerikai Haas-csapat már szombaton filmezett Barcelonában. Lebukott a 2017-es autó.

Hogyan telepíthetnék játékot az autómra? Itt a válasz!

Számítógépes játékot telepített a Porsche 911 kabrió fedélzeti rendszerére. Az irányításhoz és lövöldözéshez szintén az autó kezelőszerveit használja.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.