F1: Grosjean üzent a nagycsapatoknak

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2014.12.29. 13.45

Romain Grosjean 2015-ben is marad a Lotusnál, de nagyon reméli, hogy előbb-utóbb valamelyik nagycsapat is felismeri, mire képes.

Romain Grosjean 2009 második felében egyértelműen túl korán került a Forma-1-be a Renault-nál, de 2012-ben, érettebben, immár GP2-bajnokként a kezdeti botladozást követően bizonyította, hogy jó autóval akár élversenyző is válhat belőle.
A 2012-13-as dobogók után idén a pocsék E22-essel és a még annál is versenyképtelenebb Renault-motorral nem jöttek az eredmények, a 28 éves franciának két pontszerzés jött össze az évben. 


Grosjean ugyan kapcsolatban volt már a McLarennel és a Ferrarival is, de a nagy áttörés nem jött össze, 2015-ben is marad a Lotusnál – ezzel együtt reméli, hogy a nagyok azért nem feledkeznek meg róla.
“Eddig nem voltam túl szerencsés a Forma-1-ben. 2009 után olyan voltam, mint egy gyújtózsinór: belobbantam, kialudtam, aztán újra begyulladtam. 2012-ben egy kicsit túlerőltettem a dolgokat, sokszor hibáztam, de 2013-ban, miután sikerült a KERS-problémákat megoldani, már nagyon jól alakultak a dolgok.” 
“A szélcsatornás adatok alapján úgy gondoltam, hogy 2014-ben akár már győzelmekért is küzdhetek majd, de aztán világossá vált, hogy nem így lesz, ugyanakkor Ricciardo és Bottas berobbant, ők lettek az új sztárok.”
“Egyesek elfelejtik, hogy mire voltam képes 2013 vége felé, amikor vertem Kimit, pedig ő is jó formában volt, feküdt neki az autó. Akkoriban megmutattam, mire vagyok képes.”
“De ha ezután is a maximumot hozom, és megverem a csapattársamat, akkor talán 2016-ra már nyerő autóba is ülhetek” – reménykedik Grosjean. 

Kommentek

Nagyképű, de van mire

A faceliften átesett Fiorino mosolyában van némi önteltség, ami nem csoda, hiszen van mire beképzeltnek lenni.

Már el is készült a legdurvább Fiesta

Az új Ford Fiesta máris megvadult és rallyautóként még elődjénél is sikeresebb szeretne lenni, amihez mindene adott.

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Csak a baj van a szigorúbb fogyasztási tesztekkel

Az emissziós tesztekkel szemben támasztott követelmények szigorításának lassított ütemezését kéri az Európai Bizottságtól az európai autógyártók szakmai képviseleti szervezete, az ACEA.

Elektromos LiAZ-t tesztelnek Moszkvában

Bár Oroszország hatalmas gázkészleten csücsül, egyre több elektromos autóbusz prototípusa nő ki a földből. A legújabbhoz a Siemens szállított eszközöket.

Kocsisor, ami Budapesttől a Balatonig ér

Ha egymás mögé állítanánk a 15 ezer autót, akkor a kocsisor Budapest határától majdnem a Balatonig érne – márpedig idén a Ford várhatóan ennyi járművet ad el Magyarországon.

F1: Alonso nem megy a Mercedeshez

Fernando Alonso felfedezője, menedzsere, “második apja”, Flavio Briatore azt állítja, hogy a spanyol biztosan nem megy a Mercedeshez 2017-re, tiszteletben tartják a mclarenes szerződést.

Leszavazhatják a Forma-1 megvásárlását?

A Forma-1 új tulajdonosaként emlegetett Liberty Media akár még ki is hátrálhat az üzletből, csak januárban szavaznak róla, hogy végigvigyék-e a felvásárlást.

F1: A McLarennek jövőre sem lesz főszponzora

A McLaren új főnöke, Zak Brown 2018-ra célozza az új névadó szponzor megszerzését. Nem lesz könnyű.

Így kell móresre tanítani a pofátlan porschést

Egy újabb közlekedő, akinek drágább az ideje, mint a többi autósé. Rutinosan előzte a sort, de most nem jött ki a lépés, mehetett vissza a startvonalra.

F1: Tízmilliárdos bukás az Osztrák Nagydíj

A Red Bull több tízmillió eurót veszített már a két évvel ezelőtt feltámasztott Osztrák Nagydíjon. Meddig nyelik le a veszteséget?

Csalásgyanú miatt vizsgálják a Porschét

A német WirtschaftsWoche szerint a német szövetségi közlekedési minisztérium és a Kraftfahrt-Bundesamt (KBA) gépjármű-nyilvántartó hivatal az üzemanyag-fogyasztási értékeket manipuláló szoftver gyanújával vizsgálatot indított a Porschénél.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.