F1: Ferrari nem tart rendes autóbemutatót

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2014.12.24. 12.35

Sebastian Vettel és Kimi Räikkönen új versenyautóját január végén mutatják meg, de csak az interneten. Ilyen lehet majd az új modell.

A Forma-1-es csapatok többsége a 2008-ban beütött gazdasági válság hatására lemondott az addig szokásos nagyszabású autóbemutatókról, egyszerű, szoros értelemben vett leleplezésekre vagy internetes bemutatókra tértek át, a Ferrari viszont megmaradt a sok vendéges, színpados, csillogó-villogó változatnál.
Legalábbis 2014-ig, ugyanis a csapat új vezetése, a racionálisabb és hatékonyabb Scuderiát építő Sergio Marchionne elnök és a novemberben kinevezett új csapatfőnök, Maurizio Arrivabene nem akar ilyen úri huncutságot.
Az egyelőre a vészjósló “666”-os kódnéven futó modell már túl van a kötelező FIA-törésteszteken, január végén pedig meg is mutatják majd, a tervek szerint az első, február 1-jén induló teszten ott is lesz.
“Az autót január végén mutatjuk meg az interneten, pontos dátumunk még nincs” – idézte Arrivabenét az olasz Omnicorse. “Az ok egyszerű: a mérnököktől úgy hallottam, hogy a korábbi évekhez hasonló bemutatóra való felkészülés háromnapos munka. Ez túl sok idő abban az időszakban, én azt szeretném, ha az inkább az autó fejlesztésére szánnák.” 
A német Sport Bild egyébként már “megmutatta”, milyen lehet Sebastian Vettel és Kimi Räikkönen új autója – legalábbis a Ferrarit illetően jól értesült műszaki rajzoló, Paolo Filisetti ilyennek képzeli a 2015-ös modellt.
Az új autó orra kevésbé “morzsaporszívós”, jobban hasonlít az idei Mercedes megoldására, hátrébb a motorborítás változott komolyabban, a technikai főnök, James Allison pedig a korábbinál egyszerűbb felfüggesztést képzelt el. 

Kommentek

Hogyan telepíthetnék játékot az autómra? Itt a válasz!

Számítógépes játékot telepített a Porsche 911 kabrió fedélzeti rendszerére. Az irányításhoz és lövöldözéshez szintén az autó kezelőszerveit használja.

Cristiano Ronaldo meghajtotta az új Bugattit

A Bugatti személyesen kínálta meg Christiano Ronaldot egy tesztvezetéssel, hogy megtapasztalja, milyen is az új Chiron.

Faágakat és szemetet állítanak a frissen javított kátyúkba Solymáron

Eszementek egy maréknyi csoportja tette pillanatok alatt tönkre a kijavított kátyúkat Solymáron.

Hajszárítóval riogatják a gyorshajtókat egy skóciai faluban

Kreatív csellel imitálnak sebességmérő rendőröket egy kis falu lakói Skóciában. Elegük lett a száguldozó autósokból.

Ilyen hülye miért vezet?

Minden arra utalt, hogy a vonat megállíthatatlanul közeledik, mégis a sínekre hajtott.

Végtelenül egyszerű parkolást szúrt el ez a BMW-s

Két és fél perc tömény parkolási anomália, a végén pedig eljő a kiütéses győzelem is.

Stuttgart nem kér az öreg dízelekből

Csak Euro 6-os besorolású autók hajthatnak be 2018-től Stuttgart belvárosába, kivételt képeznek az áruszállítók.

100 új buszt kaptak a vidéki közlekedési központok

Összesen 100 vadonatúj, magyar gyártmányú Credo autóbusz állt forgalomba a vidéki közlekedési társaságoknál december vége óta.

Szokatlan koreográfiával űzi az unalmat ez a motoros

Aligha tanácsos ilyet tenni a forgalomban, védőfelszerelés nélkül meg pláne nem, de ezt a motorost épp most szállta meg az unalom.

Ilyen Saleen S7-es nincs több, ez pedig éppen eladó

Aki hajlandó kicsengetni ezért a Saleen S7-esért egy tetemes összeget, az nem csak egy ritkasággal, hanem egy vérbeli versenyautóval is gazdagabb lesz.

Segítene parkolni a Magyar Telekom

A betonba épített szenzorok segítenének az autósoknak szabad parkolóhelyet találni a városokban.

Három hengerrel támad az új Ford Fiesta ST

1,5 literes háromhengeres turbómotorral érkezik a hothatchek közé a Ford Fiesta legsportosabb változata, az ST.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.