F1: Maldonado nem mumus!

Grosjean viszont túl sokat akart

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2014.12.23. 15.30

A Lotus vezető versenymérnöke szerint Pastor Maldonado méltatlanul rossz imázzsal rendelkezik, a háttérben alázatos és példás munkát végző csapattag.

Pastor Maldonadót a Forma-1-es nézők túlnyomó többsége balhés, ütközős, pokróc viselkedésű versenyzőként ismeri, aki bármikor ütközhet bárkivel, és akit csak a szponzori milliói tartanak a sportágban.
A Lotus vezető versenymérnöke, Alan Permane szerint igazságtalan a venezuelai pilóta rossz imázsa, ugyanis példás munkaerő.


“Pastor szörnyű imázzsal rendelkezik, és néha valóban butaságokat is csinál a pályán. Azonban ő az egyik legjobb munkatárs, akivel valaha is dolgoztam – nagyszerűek a visszajelzései, nagyon higgadt, sohasem borul ki. Nagyon-nagyon jó, és iszonyú keményen dolgozik. Bármi is történjen, ő jön, teszi a dolgát. Csodát sosem érdemes várni, csak kemény munkával lehet előrébb lépni, és ő tisztában is van ezzel, ehhez tartja magát”- dicsérte a sokat látott szakember Maldonadót.
“Nem titok, hogy sok pénzt hoz a csapathoz, az ő helyzetében könnyen nekiállhatna hisztizni, de egyszer sem fordult elő ilyen. Soha. Szerintem ez igazi nagyság.”
Míg az idén újra felfutó Williamst 2013 végén elhagyó Maldonado a pocsék idény ellenére is csendben maradt, a 2012-13-ban dobogós helyezésekhez szokott Romain Grosjeannál jó néhányszor kiborult a bili. A francia pilóta sokszor háborgott a csapatrádión, ahogy az is megszokott kép volt, amikor a garázsban veszekedett valamelyik mérnökkel.
Permane Grosjean frusztrációját is megérti, látja, hogy a francia mennyire sikeréhes.
“Pastor nem húzza fel magát, ilyen a természete, de világos, hogy Romaint nagyon frusztrálta az idei év. Sikerekre vágyik, futamokat, bajnoki címet akar nyerni, a Lotusnak viszont pocsék éve volt.


“Úgy gondolom, hogy Romain kiemelkedően versenyzett 2013 második felében, egyedül ő volt képes valamennyire megszorongatni a Red Bullokat. Pastor egy kicsit nyugodtabban kezeli a dolgokat. Nem arról van szó, hogy ő kevésbé vágyik a sikerre, egyszerűen nála más formában jelenik meg a dolog. Romaint közvetlenül befolyásolják a gondok, míg Pastor inkább csendben végiggondolja a dolgot, aztán jön és felveti, hogy miért nem próbáljuk meg azt vagy azt.”
Permane szerint Maldonado alapvetően jobban boldogult a pocsék vezethetőségű E22-essel:


“Igen, azt hiszem, ez a helyzet, és ez frusztrálta Romaint is. Annyira jól akar teljesíteni, hogy olyasmit akart kihozni az autóból, amire az nem volt képes. Ez főképp péntekenként érvényesült, aztán szombatra sikerült feldolgoznia a helyzetet.” 
“De mindig szeretne nagyot ugrani, és tizedek helyett a top10 közepébe akar kvalifikálni, az autó viszont nem volt képes erre. Egyszerűen kiszámíthatóbb autót kell adnunk neki, Romainból így hozhatunk majd ki többet.”

Kommentek

Top 10: nyitható tetejű, de nem kabrió, mi az?

Az új MX-5 furcsa, elektromos mozgatású, se nem kabrió, se nem egészen targa teteje adta az ihletet, hogy összegyűjtsük a tíz – szerintünk – legizgalmasabb nem-kabrió és nem-CC tetőt az autótörténelemből.

Tudod mikor mutatták be először ezeket az autókat?

Egy kimondottan nehéz kvíz következik, ami próbára teszi az autós tudásod.

Két hét múlva jön a kabrió Mercedes E-osztály

A kirakós utolsó darabja is a helyére kerül: a Mercedes-Benz a Genfi Autószalonon mutatja be az E-osztály kabrió kivitelét.

Nyolc parkolót foglalt el két furgon Győrben

A Kisalföld olvasója az egyik győri áruház parkolójában futott bele a két szokatlanul parkoló furgonba.

F1: Így közölte Rosberg a visszavonulást a főnökkel

A Mercedes csapatfőnöke, Toto Wolff egy friss interjúban elmondta, hogyan tudta meg, hogy Nico Rosberg a visszavonulás mellett döntött.

Íme luxusautóként a magyar honvédek orosz gépe

A GAZ 69, vagyis a Magyar Honvédség kötelékében is szolgáló orosz terepjáró meglepő metamorfózison esett át. Igénytelen, terepre termett célszerszámból divatos géppé változott.

Elextra: ha igazi, nagyot szól majd!

Svájci-német-dán koprodukcióban készülhet el a Tesla Model S új kihívója. Az Elextra egyelőre nem több egyetlen hatalmas, színpompás ígéretnél.

Gigaüzlet lehet a PSA-nak az Opel megszerzése

Mintegy kétmilliárd euró (615 milliárd forint) megtakarítást hozhat a PSA konszernnek az Opel felvásárlása.

Pályán az első 2017-es Forma-1-es – videó

A Forma-1-es csapatok közül elsőként a Sauber küldte a pályára új autóját Barcelonában. Videó a C36-os bemutatkozásáról.

Kabaréba illő jelenet egy nyíregyházi parkolóban

Az egy dolog, hogy szabálytalanul parkolt két autós is, de a kiállni készülő kolléga sem volt a helyzet magaslatán.

Ez az autózás jövője. Kipróbáltuk!

Az új Smart, abból is főleg az elektromos változat autóbuzi szemmel egy érdektelen kis izé. Ugyanakkor ez a kocsika az európai nagyvárosi közlekedés közeljövőjének meghatározó eleme, az utcákat elárasztó igazi slágertermék lehet.

Lemondott a világ egyik legbefolyásosabb autóipari vezetője

Carlos Ghosn a Renault-fúzió óta vezeti a Nissant, de áprilistól másnak adja át helyét a japán vállalat vezérigazgatói posztján.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.