Schumacher fia titokban lopakodik az F1 felé

Szokatlan, hogy Mick az árnyékvilágot választotta

Szerző: Szántó Péter levél küldés 
Dátum: 2014.12.19. 15.30

Michael Schumacher 15 éves fia, a gokartversenyeken a feltűnés elkerülése végett Junior vezetéknéven induló Mick elindult a formaautós karrier felé.

Michael Schumacher 15 éves fia, Mick pár éve autóversenyzői karrierbe kezdett. Ez már-már természetes a Forma-1 nagyjainak családjában, az viszont szokatlan, hogy világbajnoki csemetétől eltérően ő nem az édesapja nevét használja. A nagy Prost, Hill, vagy Rosberg gyermeke megtartotta a híres nevet, az ifjú Mick mintha titokban akarná tartani a származását – és ennek semmi köze Michael balesetéhez, korábban kezdődött az álnév használata.

A gokartversenyeken a feltűnés elkerülése végett Junior vezetéknéven induló Mick újabban elindult a formaautós karrier felé. Az Österreich című lap szerint az Európa- és világbajnokságban egyaránt második Mick egy Forma-4-es autót tesztelt a legnagyobb titokban Valenciában.


A Forma-4 egy frissen létrehozott kategória az F3 alatt, vagyis Mick kis lépésekkel indítaná be karrierjét. “Az nem kétséges, hogy Mick tehetséges” – mondta a tesztet biztosító Peter Mücke a lapnak. “De arra nincs garancia, hogy egy jó gokartversenyző F1-es autóban is gyors lesz.”

“A motorsportban nem elég egy jól csengő név, gyorsnak is kell lenni. Egy napnyi tesztelés után még nem lehet biztosan megmondani, hogy Mick pontosan mire lehet képes.” A kis Schumacher egy évet még biztosan gokartozik, az F4-be legkorábban 2016-ban igazolhat.

Sabine Kehm, a Schumacher család képviselője nem akarta kommentálni a hírt.

Sok fotó Schumacher fiáról itt!

Látta Alonso legújabb barátnőjét? Nem akárki a hölgy, kattintson a fotóért!

Kommentek

Már el is készült a legdurvább Fiesta

Az új Ford Fiesta máris megvadult és rallyautóként még elődjénél is sikeresebb szeretne lenni, amihez mindene adott.

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Csak a baj van a szigorúbb fogyasztási tesztekkel

Az emissziós tesztekkel szemben támasztott követelmények szigorításának lassított ütemezését kéri az Európai Bizottságtól az európai autógyártók szakmai képviseleti szervezete, az ACEA.

Elektromos LiAZ-t tesztelnek Moszkvában

Bár Oroszország hatalmas gázkészleten csücsül, egyre több elektromos autóbusz prototípusa nő ki a földből. A legújabbhoz a Siemens szállított eszközöket.

Kocsisor, ami Budapesttől a Balatonig ér

Ha egymás mögé állítanánk a 15 ezer autót, akkor a kocsisor Budapest határától majdnem a Balatonig érne – márpedig idén a Ford várhatóan ennyi járművet ad el Magyarországon.

F1: Alonso nem megy a Mercedeshez

Fernando Alonso felfedezője, menedzsere, “második apja”, Flavio Briatore azt állítja, hogy a spanyol biztosan nem megy a Mercedeshez 2017-re, tiszteletben tartják a mclarenes szerződést.

Leszavazhatják a Forma-1 megvásárlását?

A Forma-1 új tulajdonosaként emlegetett Liberty Media akár még ki is hátrálhat az üzletből, csak januárban szavaznak róla, hogy végigvigyék-e a felvásárlást.

F1: A McLarennek jövőre sem lesz főszponzora

A McLaren új főnöke, Zak Brown 2018-ra célozza az új névadó szponzor megszerzését. Nem lesz könnyű.

Így kell móresre tanítani a pofátlan porschést

Egy újabb közlekedő, akinek drágább az ideje, mint a többi autósé. Rutinosan előzte a sort, de most nem jött ki a lépés, mehetett vissza a startvonalra.

F1: Tízmilliárdos bukás az Osztrák Nagydíj

A Red Bull több tízmillió eurót veszített már a két évvel ezelőtt feltámasztott Osztrák Nagydíjon. Meddig nyelik le a veszteséget?

Csalásgyanú miatt vizsgálják a Porschét

A német WirtschaftsWoche szerint a német szövetségi közlekedési minisztérium és a Kraftfahrt-Bundesamt (KBA) gépjármű-nyilvántartó hivatal az üzemanyag-fogyasztási értékeket manipuláló szoftver gyanújával vizsgálatot indított a Porschénél.

Januárban jön a Lexus új zászlóshajója

28 évvel az első, eredeti Lexus LS megjelenése után színre lép a modell ötödik generációja. Még nem sok mindent tudunk róla.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.