A tininek könnyű a Forma-1-es munka

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2014.12.10. 11.30

A Toro Rossónál jövőre bemutatkozó 17 éves Max Verstappen szerint a Forma-1-es csapatnál könnyebben megy a munka, mint az alsóbb kategóriákban.

A Red Bull kisebbik csapata, a Toro Rosso jövőre minden idők legfiatalabb F1-es párosát indítja majd, amikor a 17 éves Max Verstappent, és az idei Formula Renault 3.5bajnokot, a 20 éves Carlos Sainzot küldi pályára. 


Míg a nagynevű spanyol az elmúlt években végigjárta a szamárlétrát, a holland pilóta mindössze egyetlen Forma-3-as idény után lép fel a Forma-1-be, de cseppet sem érzi magát elveszettnek, sőt, még könnyebbnek is tartja a munkát. 
“Nem volt különösebb gondom (az átállással)” – idézte a GPUpdate.net. “Úgy gondolom, hogy nagyobb csapatnál egyszerűen könnyebb a munka, hiszen több ember foglalkozik az autóval, mindenkinek megvan a maga részfeladata. Emiatt mindenképp könnyebb, mint az alsóbb kategóriák kisebb csapatainál.”
A holland ifjonc eddig a Japán, Amerikai és Brazil Nagydíj péntek délelőtti edzésein és szezonzárót követő kétnapos abu-dzabi teszten vezetett, elégedett volt a szereplésével.
 
“Elsősorban arról szóltak ezek, hogy megismerjem az autót. Az új autók vezetése nagyon nehéz, ugyanis a motor erős, a leszorítóerő pedig kisebb. Csakis vezetéssel lehet hozzájuk szokni. Persze összetörni nem kellene, szóval nem érdemes a határig vinni, csak szépen, fokozatosan.”

Kommentek

Ezek az autók most a vevők kedvencei

Német autómárkák kerültek az amerikai Consumer Reports magazin éves márkarangsorának az élére az idén, az amerikai márkák messze mögöttük kullognak. A listát a tulajdonosok elégedettsége alapján állították össze.

Badár Sándor üldözte be a Lada Vestát a magyar piacra

Az első alaposabb körbejárás, beülés után Škoda Rapidok, Dacia Loganok, akár akciós Ford Focusok lehetséges alternatívájának tűnik a Lada Vesta.

F1: Rosberg ijesztőt jósolt az idei szezonra

A tavaly visszavonult címvédő, Nico Rosberg szerint annyira nehéz lesz vezetni az idei autókat, hogy a pilóták akár futamgyőzelmeket is bukhatnak a fáradtság miatt.

Nagyon pörgött a magyar autópiac februárban

Februárban az egy évvel korábbinál 20,7 százalékkal több, 8000 új személygépjárművet helyeztek forgalomba Magyarországon.

F1: A Mercedes megállíthatatlan a teszten

A Mercedes folytatja: a barcelonai teszt harmadik napjának délelőttjén is az ezüst nyíl futotta a legtöbbet, Valtteri Bottas ráadásul félelmetes köridőt is autózott. A McLaren ezúttal úgy-ahogy működik.

F1: Kanada is szerződést hosszabbított

Oroszország után Kanada is meghosszabbította Forma-1-es szerződését, 2029-ig biztos a montreali futam jövője.

Bajnokságon kívüli versenyen kísérleteznének az F1-gyel

A Forma-1 sportszakmai vezetője, Ross Brawn felvetette, hogy a világbajnokságon kívüli futamon kísérletezhetnének a versenyhétvégék formátumával.

Így sikerült a Volkswagen és az Ikarus összeházasítása

Kész szenzáció volt, amikor a budai várban először megjelentek a kis kerekű midibuszok. Ennek ellenére nem húzták sokáig, a BKV 5 év után lecserélte őket.

Erről a sebességhatárról biztosan nem tudtál

Nemrég Lengyelországban jártunk, és olyan sebességhatárokkal találkoztunk, amiről eddig nem is tudtunk.

F1: Egy csapat már elhasalt a trükkös felfüggesztéssel

A Nemzetközi Automobil Szövetség lépése után az egyik Forma-1-es csapat már biztosan kénytelen lesz változtatni a “trükkös” felfüggesztésén.

Nyolcéves csúcson a magyar gumiabroncspiac

2016-ban 5,1 százalékkal nőtt a hazai személygépkocsiabroncs-piac a 2015-ös évhez képest.

Az EU-s országok nem akartak új fogyasztásmérést

Egyes uniós tagállamok hátráltatták a károsanyag-kibocsátási tesztek szigorítását, és nem fordítottak elegendő energiát az emissziós adatokat manipuláló autógyártók leleplezésére – írták az Európai Parlament dízelbotránnyal foglalkozó vizsgálóbizottságának (EMIS) friss jelentésében.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.