A tininek könnyű a Forma-1-es munka

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2014.12.10. 11.30

A Toro Rossónál jövőre bemutatkozó 17 éves Max Verstappen szerint a Forma-1-es csapatnál könnyebben megy a munka, mint az alsóbb kategóriákban.

A Red Bull kisebbik csapata, a Toro Rosso jövőre minden idők legfiatalabb F1-es párosát indítja majd, amikor a 17 éves Max Verstappent, és az idei Formula Renault 3.5bajnokot, a 20 éves Carlos Sainzot küldi pályára. 


Míg a nagynevű spanyol az elmúlt években végigjárta a szamárlétrát, a holland pilóta mindössze egyetlen Forma-3-as idény után lép fel a Forma-1-be, de cseppet sem érzi magát elveszettnek, sőt, még könnyebbnek is tartja a munkát. 
“Nem volt különösebb gondom (az átállással)” – idézte a GPUpdate.net. “Úgy gondolom, hogy nagyobb csapatnál egyszerűen könnyebb a munka, hiszen több ember foglalkozik az autóval, mindenkinek megvan a maga részfeladata. Emiatt mindenképp könnyebb, mint az alsóbb kategóriák kisebb csapatainál.”
A holland ifjonc eddig a Japán, Amerikai és Brazil Nagydíj péntek délelőtti edzésein és szezonzárót követő kétnapos abu-dzabi teszten vezetett, elégedett volt a szereplésével.
 
“Elsősorban arról szóltak ezek, hogy megismerjem az autót. Az új autók vezetése nagyon nehéz, ugyanis a motor erős, a leszorítóerő pedig kisebb. Csakis vezetéssel lehet hozzájuk szokni. Persze összetörni nem kellene, szóval nem érdemes a határig vinni, csak szépen, fokozatosan.”

Kommentek

Többet keresnek majd a kecskeméti Mercedes gyárban dolgozók

Sztrájk is volt a kecskeméti Mercedes gyárban, mostanra azonban sikerült megállapodnia a szakszervezetnek, így jövőre 10 százalékkal nőhet a dolgozók alapbére.

Jégre hajtott a Toyotás, a többit magadtól is kitalálod

Nincs év jégbe szakadó autósok nélkül, az idei tél is meghozta az első terepjáróst, aki egy befagyott tavon kereste az izgalmakat.

Ragadozót készítettek a Mercedes Sprinterből

Nyomokban Sprintert is tartalmaz az a koncepció teherautó, melyet extrém terepre terveztek. Nem bányamunkás, de akár köveket is lehet vele hordani.

Zseniális vagy haszontalan ez a kreatív ötlettel feldobott ablaktörlő?

Télen áldás a tökéletes működő ablaktörlő, de ennek elérése nem egyszerű feladat. Ez a furcsa rendszer a jegesedés ellen küzd, többet erővel, mint ésszel.

Durva robbanásra képes a fagyban kocsiban hagyott kóla

Aki nem akar tetőkárpitra fagyott cukros löttyel szembesülni, az jobb, ha nem hagy éjszakára a kocsiban dobozos üdítőt.

Másfélszer hasznosabb az elektromos Kangoo

Ahogy a Renault Zoe, a franciák Z.E. villanyautó-családjának hasznos tagja, a Kangoo is másfélszeresére növelt hatótávolsággal fut neki a következő modellévnek.

Az autó, ami 2,5 literrel beéri

Nincs megelégedve az alternatív járművek jelenlegi felhozatalával? Mit szól a tüzelőanyagcellás Toyota Mirai-hoz? Kipufogóján csakis forró levegő távozik, azaz gőz.

Nagyképű, de van mire

A faceliften átesett Fiorino mosolyában van némi önteltség, ami nem csoda, hiszen van mire beképzeltnek lenni.

Már el is készült a legdurvább Fiesta

Az új Ford Fiesta máris megvadult és rallyautóként még elődjénél is sikeresebb szeretne lenni, amihez mindene adott.

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Csak a baj van a szigorúbb fogyasztási tesztekkel

Az emissziós tesztekkel szemben támasztott követelmények szigorításának lassított ütemezését kéri az Európai Bizottságtól az európai autógyártók szakmai képviseleti szervezete, az ACEA.

Elektromos LiAZ-t tesztelnek Moszkvában

Bár Oroszország hatalmas gázkészleten csücsül, egyre több elektromos autóbusz prototípusa nő ki a földből. A legújabbhoz a Siemens szállított eszközöket.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.