F1: Räikkönen titkolja, miért szenvedett

Szerző: Szántó Péter levél küldés 
Dátum: 2014.12.09. 15.30

Kimi Räikkönen szerint nehéz éven van túl a Ferrari, azt meg felesleges lenne boncolgatni, miért szenvedett látványosan.

Kimi Räikkönen szerint nehéz éven van túl a Ferrari, azt meg felesleges lenne boncolgatni, miért szenvedett látványosan. “Nehéz volt ez a csapat számára. A Ferraritól mindig az az elvárás, hogy elöl legyen, versenyeket nyerjen és a bajnokságért harcoljon. Na, ettől nagyon messze voltunk az idén, rettentő sok munka vár ránk” – mondta a finn.


Räikkönen soha nem szerepelt annyira rosszul, mint az idén, csak 12. lett a bajnokságban, 106 ponttal elmaradva csapattársától, Fernando Alonsótól. “Sok oka van, hogy ennyire lemaradtam, de ez végül is mindegy, mert csak a végeredmény számít. Több területen is nagyon nehéz év volt, de ha nem a bajnokságért küzdünk, az egyébként sem jó év. Csapatként nagyon rossz szezonunk volt.”

“Én talán még jobban szenvedtem, de nem lenne értelme túlságosan belemenni a részletekbe. Keményen kell dolgoznunk, hogy a Ferrari visszakerüljön oda, ahová igazából való.”

Räikkönen szerint a Ferrarinak már megvannak a jó emberei arra, hogy “jó autót és jó csomagot rakjanak össze, de majd jövőre kiderül, hogy ez elég lesz-e a bajnoki címhez. Ami Sebastian érkezését illeti, érdekes helyzet lesz: eddig barátok voltunk, de nem hinném, hogy ennek meg kellene változnia. Együtt próbálunk majd lendíteni a Ferrari szekerén, szerintem jól is szórakozunk majd közben.”

Kommentek

Fontos határidő jön a kötelezőnél

Annak a 120 ezer személyautó-tulajdonosnak, aki év végi évfordulóval kötötte újra kötelező gépjármű-felelősségbiztosítását, március elsejéig kell rendeznie az esedékes, baleseti adóval növelt díjrészletét.

Ráhajtottak a magyarok a kedvezményes e-autókra

Jelentős érdeklődés mutatkozik az elektromos autókra az állami támogatásnak köszönhetően.

Napokon belül elintézik az Opel eladását

Március elejére elkészül a megállapodás arról, hogy az Opel az amerikai General Motorstól (GM) átkerül a francia PSA Peugeot Citroën tulajdonába.

Szavazz! Melyik legyen Az Év Autója?

Március 6-án kiderül, melyik típus nyeri a hét döntős közül Az Év Autója 2017 címet. Addig szavazzon Ön is!

Kiderült, hogy az autósok nem hülyék

Az adatok azt mutatják, hogy az autósok odafigyelnek úthasználati jogosultságuk lejárati idejére – közölte a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt.

Videóra vették, ahogy a rendőr beléjük rohan a Kálvárián

Kollégánk feleségének autójába rongyolt egy szirénázó rendőr a Kálvária téren, miközben gyermekük az első ülésen utazott, gyerekülésben.

A legerősebb Porsche … egy hibrid szedán!

680 lóerős rendszerteljesítmény, 310 km/óra végsebesség, 2,9 liter/100km átlagfogyasztás: a Panamera új csúcsmodellje a Turbo S E-Hybrid.

Lopás miatt pereskedik a Google-cég

Ipari kémkedés, ellopott találmányok: az autonóm mobilitási piac sem a tiszta lelkű Grál-lovagok játéktere.

Luxus-Passatot épít a Volkswagen

A Passat fölé pozícionált kupélimuzinnal kecsegtet a Volkswagen. Az Arteon prémium középkategóriás termék lesz, ha úgy tetszik, az Audi A5 Sportback házon belüli konkurense.

Betiltanák a dízelautók árusítását Magyarországon

Egy most benyújtott parlamenti indítvány azt kezdeményezi, hogy 2020-tól a dízel, majd 2025-től minden belső égésű motoros jármű forgalmazása szűnjön meg Magyarországon.

Spanyol Wunderwaffe, 300 lóerővel: SEAT Leon Cupra

A SEAT Leon frissítése most lett teljes, megérkezett a legerősebb, leggyorsabb modell, a Cupra is.

F1: Soha nem látott lépést tett előre a Mercedes

A riválisok számára rossz hír, hogy a Force India szerint akkora lépést tett előre a motorjával a Mercedes, mint még soha.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.