F1: Button kínjában már viccelődik

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2014.12.09. 13.35

A McLaren továbbra is csak váratja a nagyközönséget és saját versenyzőit is, de talán a héten végre kiderül, Jenson Button vagy Kevin Magnussen maradhat 2015-re.

Bár azt már szinte mindenki tényként kezeli, hogy Fernando Alonso 2015-től újra a McLarenél versenyez, a csapat egyre csak halogatja a döntést a spanyol partneréről, a nagyközönséget és saját versenyzőit is váratja. Talán a héten végre kiderül, Jenson Button vagy Kevin Magnussen maradhat 2015-re, mindenesetre a 2009-es bajnok angol kínjában már csak nevet.


“Új, japán telefonszámom van, talán ezért nem hallottam semmiről” – viccelődött vasárnap az Autosport londoni gáláján. “Érdekes helyzet ez, de néha adódnak ilyenek az életben, egyszerűen el kell fogadni.”
A McLaren versenyfőnöke, Eric Boullier ugyanakkor azt állította, hogy most már tényleg csak “napok” kérdése a döntés: “Reményeim szerint napok kérdése a dolog, ugyanis mindannyian a lehető leghamarabb szeretnénk már tudni, kivel dolgozik a csapat a jövő évben.”
Az 1996-os világbajnok, Damon Hill úgy sejti, hogy a Magnussent befutóként kezelő vélemények ellenére még Buttonnak is van esélye:
“Biztos vagyok benne, hogy a McLarennél igyekeznek megoldást találni, máskülönben már korábban megmondták volna Jensonnak, hogy nem tudunk megtartani, csináld azt, amit szeretnél. Ugyanígy, ha Jenson úgy látná, hogy már semmi esélye, akkor szólt olna a csapatnak, hogy lelép. Én azt gyanítom, hogy a háttérben még rendezni kell pár dolgot, mielőtt megszülethet a döntés.”

Kommentek

Spanyol Wunderwaffe, 300 lóerővel: SEAT Leon Cupra

A SEAT Leon frissítése most lett teljes, megérkezett a legerősebb, leggyorsabb modell, a Cupra is

Top 10: nyitható tetejű, de nem kabrió, mi az?

Az új MX-5 furcsa, elektromos mozgatású, se nem kabrió, se nem egészen targa teteje adta az ihletet, hogy összegyűjtsük a tíz – szerintünk – legizgalmasabb nem kabrió és nem CC tetőt az autótörténelemből.

Hamilton: A Forma-1 “szomorú”, “elavult”

A háromszoros világbajnok Lewis Hamilton szerint a Forma-1-re nagyon ráfér a ráncfelvarrás, a megújulás, reméli, hogy az új tulajdonos tesz majd ennek érdekében.

Tudod, mikor mutatták be először ezeket az autókat?

Egy kimondottan nehéz kvíz következik, ami próbára teszi az autós tudásod.

Két hét múlva jön a kabrió Mercedes E-osztály

A kirakós utolsó darabja is a helyére kerül: a Mercedes-Benz a Genfi Autószalonon mutatja be az E-osztály kabrió kivitelét.

F1: Balhéval indulhat az új idény

A Force India technikai főnöke szerint a szezonnyitó Ausztrál Nagydíjon óvást nyújthat be a Ferrari a Mercedes és a Red Bull trükkös felfüggesztése miatt.

Nyolc parkolót foglalt el két furgon Győrben

A Kisalföld olvasója az egyik győri áruház parkolójában futott bele a két szokatlanul parkoló furgonba.

F1: Így közölte Rosberg a visszavonulást a főnökkel

A Mercedes csapatfőnöke, Toto Wolff egy friss interjúban elmondta, hogyan tudta meg, hogy Nico Rosberg a visszavonulás mellett döntött.

Íme luxusautóként a magyar honvédek orosz gépe

A GAZ 69, vagyis a Magyar Honvédség kötelékében is szolgáló orosz terepjáró meglepő metamorfózison esett át. Igénytelen, terepre termett célszerszámból divatos géppé változott.

Elextra: ha igazi, nagyot szól majd!

Svájci-német-dán koprodukcióban készülhet el a Tesla Model S új kihívója. Az Elextra egyelőre nem több egyetlen hatalmas, színpompás ígéretnél.

Gigaüzlet lehet a PSA-nak az Opel megszerzése

Mintegy kétmilliárd euró (615 milliárd forint) megtakarítást hozhat a PSA konszernnek az Opel felvásárlása.

Pályán az első 2017-es Forma-1-es – videó

A Forma-1-es csapatok közül elsőként a Sauber küldte a pályára új autóját Barcelonában. Videó a C36-os bemutatkozásáról.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.