A becsődölt csapatok semmit sem adtak az F1-nek

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2014.12.08. 15.35

Az egykori Renault-, Toyota és Caterham-versenyző Jarno Trulli szerint az idén földbe állt Caterham és Marussia egyáltalán nem fog hiányozni a Forma-1-ből.

A Forma-1-ben 1997 és 2011 között a Minardinál, a Renault-nál, a Toyotánál és végül a Lotusnál (a későbbi Caterham) versenyző Jarno Trulli nem sajnálja az idén ősszel becsődölt Caterhamet és Marussiát.


A manapság Formula E-versenyzőként és csapatfőnökként tevékenykedő 40 éves pilóta szerint régen még a kiscsapatok is jobbak voltak.
“Igaz, hogy mindig is voltak kiscspatok az F1-ben, de régen jó csapatok voltak. Vegyük például a Minardit – kezdő versenyzőik voltak, de nem azért mert pénzt hoztak, hanem a tehetségük miatt. Többségük aztán előrébb is lépett a Forma-1-ben, ugyanakkor kétlem, hogy bármelyik Caterham- vagy Marussia-pilóta hasonló utat jár majd be” – utalt a veterán arra, hogy ő maga, valamint Giancarlo Fisichella, Fernando Alonso és Mark Webber is az olasz sereghajtónál kezdte.
“Az F1-ben ott követték el a hatalmas hibát, hogy hagyták távozni az autógyártókat. Ezzel véget ért az az aranykor, amelyben nekem is szerencsém volt versenyezni. Ma egészen más a helyzet, van pár komoly csapat, a többi kicsi pedig csak a túlélésért küzd.”
“Sajnos igaza volt Bernie Ecclestone-nak, amikor azt mondta, hogy némelyik csapat nem elég szervezett, ők nem adnak semmit a Forma-1-nek” – tette hozzá.

Kommentek

Nem hitt a szemének a magyar szerelő, amikor a Skoda alá nézett

Facebookon kaptuk a fotókat Miklóstól, aki még nem nagyon találkozott ilyen gyári hibával pályafutása alatt.

Így veszélyeztethetik egészségünket a trükköző európai fuvarozók

Az európai teherautó gyártók az AdBlue adalék-anyaggal történő mahinálás megállítását szorgalmazzák. A buherálók az állampolgárok egészségével szórakoznak.

Ezt a parkolást már 14 millióan látták, nem csodálkozunk

A videó nem friss, de mi eddig nem találkoztunk vele. Facebookon hívta fel rá figyelmünket olvasónk. Köszönjük, kár lett volna kihagyni.

Olcsó középmotoros sportkocsi érkezik

A legváratlanabb helyen: Indiában születik meg a középmotoros autók piacának legújabb és legolcsóbb képviselője. Genfben is ott lesz a Tata Tamo Futuro.

125 éves a ketyegő, amit csak dízelmotornak neveznek

Rudolf Diesel német gépészmérnök százhuszonöt éve, 1892. február 28-án adta be szabadalmát belső égésű motorjára. A később róla elnevezett dízelmotor alacsonyabb fogyasztása miatt a benzinüzemű Otto-motorok komoly konkurense lett, s ma is sok közúti, vízi és vasúti jármű erőforrása.

Így nyílik az új Mercedes E-osztály kabrió teteje!

Hamarosan teljes szépségében megláthatjuk az E-kabriót, addig is itt egy animált kép a tetőnyitásról.

Sok magyar még mindig így autózik

Minden ötödik magyar autós az évszaknak nem megfelelő gumit használ járművén – derült ki egy márkafüggetlen gumikereskedő felmérése alapján.

Tíz fotón a tökéletes autó

“Amikor el kellett búcsúznom ettől a szívfájdítóan csodálatos géptől, szabályosan meggyászoltam.”

Peugeot Instinct: nagy szájú GT-tanulmány

Kiszivárgott a Peugeot új tanulmányautójának egy fotója. Az impozáns gran turismo minden valószínűség szerint elektromos hajtást kapott.

Idő előtt lelepleződött egy újabb Forma-1-es

Az autóbemutatót csak holnap tartják, de az amerikai Haas-csapat már szombaton filmezett Barcelonában. Lebukott a 2017-es autó.

Hogyan telepíthetnék játékot az autómra? Itt a válasz!

Számítógépes játékot telepített a Porsche 911 kabrió fedélzeti rendszerére. Az irányításhoz és lövöldözéshez szintén az autó kezelőszerveit használja.

F1: Verstappenék megkapták az új egyenruhát

Az autóra még holnapig várni kell, de a Red Bull versenyzői már megmutatták, mit viselnek majd a volánnál. Így fest Daniel Ricciardo és Max Verstappen új overallja.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.