A becsődölt csapatok semmit sem adtak az F1-nek

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2014.12.08. 15.35

Az egykori Renault-, Toyota és Caterham-versenyző Jarno Trulli szerint az idén földbe állt Caterham és Marussia egyáltalán nem fog hiányozni a Forma-1-ből.

A Forma-1-ben 1997 és 2011 között a Minardinál, a Renault-nál, a Toyotánál és végül a Lotusnál (a későbbi Caterham) versenyző Jarno Trulli nem sajnálja az idén ősszel becsődölt Caterhamet és Marussiát.


A manapság Formula E-versenyzőként és csapatfőnökként tevékenykedő 40 éves pilóta szerint régen még a kiscsapatok is jobbak voltak.
“Igaz, hogy mindig is voltak kiscspatok az F1-ben, de régen jó csapatok voltak. Vegyük például a Minardit – kezdő versenyzőik voltak, de nem azért mert pénzt hoztak, hanem a tehetségük miatt. Többségük aztán előrébb is lépett a Forma-1-ben, ugyanakkor kétlem, hogy bármelyik Caterham- vagy Marussia-pilóta hasonló utat jár majd be” – utalt a veterán arra, hogy ő maga, valamint Giancarlo Fisichella, Fernando Alonso és Mark Webber is az olasz sereghajtónál kezdte.
“Az F1-ben ott követték el a hatalmas hibát, hogy hagyták távozni az autógyártókat. Ezzel véget ért az az aranykor, amelyben nekem is szerencsém volt versenyezni. Ma egészen más a helyzet, van pár komoly csapat, a többi kicsi pedig csak a túlélésért küzd.”
“Sajnos igaza volt Bernie Ecclestone-nak, amikor azt mondta, hogy némelyik csapat nem elég szervezett, ők nem adnak semmit a Forma-1-nek” – tette hozzá.

Kommentek

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Csak a baj van a szigorúbb fogyasztási tesztekkel

Az emissziós tesztekkel szemben támasztott követelmények szigorításának lassított ütemezését kéri az Európai Bizottságtól az európai autógyártók szakmai képviseleti szervezete, az ACEA.

Elektromos LiAZ-t tesztelnek Moszkvában

Bár Oroszország hatalmas gázkészleten csücsül, egyre több elektromos autóbusz prototípusa nő ki a földből. A legújabbhoz a Siemens szállított eszközöket.

Kocsisor, ami Budapesttől a Balatonig ér

Ha egymás mögé állítanánk a 15 ezer autót, akkor a kocsisor Budapest határától majdnem a Balatonig érne – márpedig idén a Ford várhatóan ennyi járművet ad el Magyarországon.

F1: Alonso nem megy a Mercedeshez

Fernando Alonso felfedezője, menedzsere, “második apja”, Flavio Briatore azt állítja, hogy a spanyol biztosan nem megy a Mercedeshez 2017-re, tiszteletben tartják a mclarenes szerződést.

Leszavazhatják a Forma-1 megvásárlását?

A Forma-1 új tulajdonosaként emlegetett Liberty Media akár még ki is hátrálhat az üzletből, csak januárban szavaznak róla, hogy végigvigyék-e a felvásárlást.

F1: A McLarennek jövőre sem lesz főszponzora

A McLaren új főnöke, Zak Brown 2018-ra célozza az új névadó szponzor megszerzését. Nem lesz könnyű.

Így kell móresre tanítani a pofátlan porschést

Egy újabb közlekedő, akinek drágább az ideje, mint a többi autósé. Rutinosan előzte a sort, de most nem jött ki a lépés, mehetett vissza a startvonalra.

F1: Tízmilliárdos bukás az Osztrák Nagydíj

A Red Bull több tízmillió eurót veszített már a két évvel ezelőtt feltámasztott Osztrák Nagydíjon. Meddig nyelik le a veszteséget?

Csalásgyanú miatt vizsgálják a Porschét

A német WirtschaftsWoche szerint a német szövetségi közlekedési minisztérium és a Kraftfahrt-Bundesamt (KBA) gépjármű-nyilvántartó hivatal az üzemanyag-fogyasztási értékeket manipuláló szoftver gyanújával vizsgálatot indított a Porschénél.

Januárban jön a Lexus új zászlóshajója

28 évvel az első, eredeti Lexus LS megjelenése után színre lép a modell ötödik generációja. Még nem sok mindent tudunk róla.

Üdvözöl a pokol

Rájöttem a titokra: minél hosszabb egy Mercedes neve, annál nagyobb a móka; és az új E 63 neve bizony piszok hosszú. Portugáliában teszteltük minden idők legerősebb E-osztályát.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.