F1: Vergne beszólt a Red Bullnak, aztán visszaszívta

Szerző: Szántó Péter levél küldés 
Dátum: 2014.12.05. 14.30

Jean-Eric Vergne nehezen emészti meg, hogy a Red Bull kitette a szűrét. Mondott valamit, aztán meggondolta magát.

Jean-Eric Vergne nehezen emészti meg, hogy a Red Bull kitette a szűrét: Sebastian Vettel távozása után a nagycsapathoz Danyiil Kvjatot vitték fel, a Toro Rossónál pedig Max Verstappen és Carlos Sainz Jr. érkezése miatt nem maradhatott.


Vergne-t annak ellenére küldték el, hogy a versenyeken sokkal jobban szerepelt Kvjatnál, 14 ponttal szerzett többet az orosznál. “Ennek semmi értelme” – borult ki Vergne. “A tavalyi döntést, hogy alulmaradtam Daniellel szemben, meg tudtam érteni, az ideiben valami politika lehetett. Nem tudom.”

“A Red Bull mindig azt mondta, a pontok számítanak, és tudták azt is, hogy ötkilós súlyhátrányom van a csapattársammal szemben, ami legalább két tized az időmérőkön. Műszaki hibák nélkül ráadásul még több pontot szerezhettem volna.”

“Úgy érzem, nagyon erős szezonom volt, sokat léptem előre tavalyhoz képest.”

Vergne péntekre visszavett, talán a Red Bull üzente meg a franciának, hogy nem örült a hallottaknak. “A Toro Rosso a Red Bull finanszírozásával működik, a fiatal pilóták számára. Három év F1-ezés után én már nem vagyok fiatal.”

“Érthető, hogy inkább a programjukból érkezett fiatalok felé fordultak, nem vagyok keserű a döntés miatt. Örökké hálás leszek a Red Bullnak, mert óriási lehetőségekhez jutottam az F1-es karrierrel.”

Vergne egyébként négy éve még nagyon is támogatta a Red Bull selejtkiszórós politikáját. “Az ificsapat is a Red Bull Racing, azaz a világ legjobb csapatának része, ezért a programban részt vevő pilótáktól is azt várják, hogy a legjobbak legyenek” – mondta akkor Vergne. “Ez tökéletesen ésszerű így. Megértem, hogy ha holnap nem hozom az eredményeket, a Red Bull sem áll majd mellettem. Ez egy ilyen játék, csak a győzelem elfogadható.” 

Kommentek

Betiltanák a dízelautók árusítását Magyarországon

Egy most benyújtott parlamenti indítvány azt kezdeményezi, hogy 2020-tól a dízel, majd 2025-től minden belső égésű motoros jármű forgalmazása szűnjön meg Magyarországon.

Spanyol Wunderwaffe, 300 lóerővel: SEAT Leon Cupra

A SEAT Leon frissítése most lett teljes, megérkezett a legerősebb, leggyorsabb modell, a Cupra is.

Top 10: nyitható tetejű, de nem kabrió, mi az?

Az új MX-5 furcsa, elektromos mozgatású, se nem kabrió, se nem egészen targa teteje adta az ihletet, hogy összegyűjtsük a tíz – szerintünk – legizgalmasabb nem kabrió és nem CC tetőt az autótörténelemből.

Hamilton: A Forma-1 “szomorú”, “elavult”

A háromszoros világbajnok Lewis Hamilton szerint a Forma-1-re nagyon ráfér a ráncfelvarrás, a megújulás, reméli, hogy az új tulajdonos tesz majd ennek érdekében.

Tudod, mikor mutatták be először ezeket az autókat?

Egy kimondottan nehéz kvíz következik, ami próbára teszi az autós tudásod.

Két hét múlva jön a kabrió Mercedes E-osztály

A kirakós utolsó darabja is a helyére kerül: a Mercedes-Benz a Genfi Autószalonon mutatja be az E-osztály kabrió kivitelét.

F1: Balhéval indulhat az új idény

A Force India technikai főnöke szerint a szezonnyitó Ausztrál Nagydíjon óvást nyújthat be a Ferrari a Mercedes és a Red Bull trükkös felfüggesztése miatt.

Nyolc parkolót foglalt el két furgon Győrben

A Kisalföld olvasója az egyik győri áruház parkolójában futott bele a két szokatlanul parkoló furgonba.

F1: Így közölte Rosberg a visszavonulást a főnökkel

A Mercedes csapatfőnöke, Toto Wolff egy friss interjúban elmondta, hogyan tudta meg, hogy Nico Rosberg a visszavonulás mellett döntött.

Íme luxusautóként a magyar honvédek orosz gépe

A GAZ 69, vagyis a Magyar Honvédség kötelékében is szolgáló orosz terepjáró meglepő metamorfózison esett át. Igénytelen, terepre termett célszerszámból divatos géppé változott.

Elextra: ha igazi, nagyot szól majd!

Svájci-német-dán koprodukcióban készülhet el a Tesla Model S új kihívója. Az Elextra egyelőre nem több egyetlen hatalmas, színpompás ígéretnél.

Gigaüzlet lehet a PSA-nak az Opel megszerzése

Mintegy kétmilliárd euró (615 milliárd forint) megtakarítást hozhat a PSA konszernnek az Opel felvásárlása.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.