Kutyakomédia: a McLaren nem képes dönteni a pilótákról

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2014.12.04. 18.45

Bohózatba hajlik a McLaren 2015-ös felállásának sztorija, ugyanis az igazgatótanács a késő délutánig tartó tanácskozás végén sem döntött a pilótákról.


Mindenki azt várta, hogy a McLaren csütörtöki igazgatótanácsi ülésén végre megszületik a döntés arról, hogy a várhatóan a csapathoz szerződő Fernando Alonso mellett a veterán Jenson Buttont vagy az idén bemutatkozott Kevin Magnussent tartják meg.
Nem így lett, a wokingi csapat tovább váratja a nagyközönséget és a pilótákat is. A késő délutánig tartó hosszas tárgyalás végén nem született eredmény.
“A mai igazgatótanácsi ülés véget ért, a 2015-ös versenyzői felállásról nem született döntés” – mondta a McLaren szóvivője öt óra után.
A halogatás, határozatlanság kívülről megdöbbentőnek látszik, tekintve hogy Button alaposan elverte idén a dán újoncot, korábban a Hondával is dolgozott már, és a hírek szerint Alonso is őt preferálná.


A háttérben pénzügyi tényezők is szerepet játszhatnak, a csapat szeretne új szponzorokat, méghozzá dán szponzorokat szerezni – állítólag a LEGO-t is megkörnyékezték, de a játékgyártó óriás azt mondta, Magnussen nem passzolna a cég imázsához.
Emellett a McLaren csoport tulajdonosi szerkezetének bizonytalansága is lassítja a dolgokat, a cégvezér Ron Dennis új befektetők bevonásával próbálkozik – állítólag a dán vonalat is ő erőlteti -, de eddig sikertelenül.
Közben a spanyol Marca arról ír, hogy a McLaren péntekre tervezi vagy tervezte Alonso leigazolásának bejelentését, kérdés, hogy a mai eredménytelen megbeszélés után ez megtörténik-e.

Kommentek

Spanyol Wunderwaffe, 300 lóerővel: SEAT Leon Cupra

A SEAT Leon frissítése most lett teljes, megérkezett a legerősebb, leggyorsabb modell, a Cupra is

Top 10: nyitható tetejű, de nem kabrió, mi az?

Az új MX-5 furcsa, elektromos mozgatású, se nem kabrió, se nem egészen targa teteje adta az ihletet, hogy összegyűjtsük a tíz – szerintünk – legizgalmasabb nem kabrió és nem CC tetőt az autótörténelemből.

Hamilton: A Forma-1 “szomorú”, “elavult”

A háromszoros világbajnok Lewis Hamilton szerint a Forma-1-re nagyon ráfér a ráncfelvarrás, a megújulás, reméli, hogy az új tulajdonos tesz majd ennek érdekében.

Tudod, mikor mutatták be először ezeket az autókat?

Egy kimondottan nehéz kvíz következik, ami próbára teszi az autós tudásod.

Két hét múlva jön a kabrió Mercedes E-osztály

A kirakós utolsó darabja is a helyére kerül: a Mercedes-Benz a Genfi Autószalonon mutatja be az E-osztály kabrió kivitelét.

F1: Balhéval indulhat az új idény

A Force India technikai főnöke szerint a szezonnyitó Ausztrál Nagydíjon óvást nyújthat be a Ferrari a Mercedes és a Red Bull trükkös felfüggesztése miatt.

Nyolc parkolót foglalt el két furgon Győrben

A Kisalföld olvasója az egyik győri áruház parkolójában futott bele a két szokatlanul parkoló furgonba.

F1: Így közölte Rosberg a visszavonulást a főnökkel

A Mercedes csapatfőnöke, Toto Wolff egy friss interjúban elmondta, hogyan tudta meg, hogy Nico Rosberg a visszavonulás mellett döntött.

Íme luxusautóként a magyar honvédek orosz gépe

A GAZ 69, vagyis a Magyar Honvédség kötelékében is szolgáló orosz terepjáró meglepő metamorfózison esett át. Igénytelen, terepre termett célszerszámból divatos géppé változott.

Elextra: ha igazi, nagyot szól majd!

Svájci-német-dán koprodukcióban készülhet el a Tesla Model S új kihívója. Az Elextra egyelőre nem több egyetlen hatalmas, színpompás ígéretnél.

Gigaüzlet lehet a PSA-nak az Opel megszerzése

Mintegy kétmilliárd euró (615 milliárd forint) megtakarítást hozhat a PSA konszernnek az Opel felvásárlása.

Pályán az első 2017-es Forma-1-es – videó

A Forma-1-es csapatok közül elsőként a Sauber küldte a pályára új autóját Barcelonában. Videó a C36-os bemutatkozásáról.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.