F1: Telitalálat az öt másodperces büntetés

Szerző: Szántó Péter levél küldés 
Dátum: 2014.12.03. 14.30

A sportfelügyelőként 1989 óta dolgozó Garry Connelly szerint óriási ötlet volt az idei szezonban bevezetett öt másodperces büntetés lehetősége.

A sportfelügyelőként 1989 óta dolgozó Garry Connelly szerint óriási ötlet volt az idei szezonban bevezetett öt másodperces büntetés lehetősége. A pilóták korábban apró vétségekért is áthajtásos büntetést kaptak, amellyel sok esetben indokolatlanul sok pozíciót veszítettek.


Az új öt másodperces büntetést normál bokszkiállásnál is le lehet tölteni, ha pedig ilyen már nincs, hozzáírják a versenyző idejéhez. “Számunkra is remek dolog volt az öt másodperces büntetés bevezetése, mert korábban többször is nehezen találtunk arányos szankciót” – mondta Connelly.

“A megrovás után a legenyhébb büntetés az áthajtásos volt, amely többször is értékes pozíciókat jelentett egy-egy pilótának. Az öt másodperces büntetéssel nagyon jó egyensúlyt sikerült találni, sokszor alkalmaztuk.”

Connelly szerint sikerült felgyorsítani a döntéseket, amire az FIA-elnök Jean Todt kérte a felügyelőket. “Az elnök azt kérte, hogy próbáljunk gyorsan dönteni, a verseny alatt két-három körön belül. Úgy érzem, ezt sikerült tartani, csak azokban az esetekben léptük túl az időkeretet, amikor a versenyzők meghallgatása is szükséges volt.”

Kommentek

Nem hitt a szemének a magyar szerelő, amikor a Skoda alá nézett

Facebookon kaptuk a fotókat Miklóstól, aki még nem nagyon találkozott ilyen gyári hibával pályafutása alatt.

Így veszélyeztethetik egészségünket a trükköző európai fuvarozók

Az európai teherautó gyártók az AdBlue adalék-anyaggal történő mahinálás megállítását szorgalmazzák. A buherálók az állampolgárok egészségével szórakoznak.

Ezt a parkolást már 14 millióan látták, nem csodálkozunk

A videó nem friss, de mi eddig nem találkoztunk vele. Facebookon hívta fel rá figyelmünket olvasónk. Köszönjük, kár lett volna kihagyni.

Olcsó középmotoros sportkocsi érkezik

A legváratlanabb helyen: Indiában születik meg a középmotoros autók piacának legújabb és legolcsóbb képviselője. Genfben is ott lesz a Tata Tamo Futuro.

125 éves a ketyegő, amit csak dízelmotornak neveznek

Rudolf Diesel német gépészmérnök százhuszonöt éve, 1892. február 28-án adta be szabadalmát belső égésű motorjára. A később róla elnevezett dízelmotor alacsonyabb fogyasztása miatt a benzinüzemű Otto-motorok komoly konkurense lett, s ma is sok közúti, vízi és vasúti jármű erőforrása.

Így nyílik az új Mercedes E-osztály kabrió teteje!

Hamarosan teljes szépségében megláthatjuk az E-kabriót, addig is itt egy animált kép a tetőnyitásról.

Sok magyar még mindig így autózik

Minden ötödik magyar autós az évszaknak nem megfelelő gumit használ járművén – derült ki egy márkafüggetlen gumikereskedő felmérése alapján.

Tíz fotón a tökéletes autó

“Amikor el kellett búcsúznom ettől a szívfájdítóan csodálatos géptől, szabályosan meggyászoltam.”

Peugeot Instinct: nagy szájú GT-tanulmány

Kiszivárgott a Peugeot új tanulmányautójának egy fotója. Az impozáns gran turismo minden valószínűség szerint elektromos hajtást kapott.

Idő előtt lelepleződött egy újabb Forma-1-es

Az autóbemutatót csak holnap tartják, de az amerikai Haas-csapat már szombaton filmezett Barcelonában. Lebukott a 2017-es autó.

Hogyan telepíthetnék játékot az autómra? Itt a válasz!

Számítógépes játékot telepített a Porsche 911 kabrió fedélzeti rendszerére. Az irányításhoz és lövöldözéshez szintén az autó kezelőszerveit használja.

F1: Verstappenék megkapták az új egyenruhát

Az autóra még holnapig várni kell, de a Red Bull versenyzői már megmutatták, mit viselnek majd a volánnál. Így fest Daniel Ricciardo és Max Verstappen új overallja.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.