F1: Új autó nélkül is indulhat a Caterham

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2014.12.01. 13.30

A továbbra is a túlélésért küzdő Caterham-csapat helyzetén könnyítettek: 2015-ben is indulhatnak a 2014-es autóval és motorral.

Míg a Marussiánál már a csapat vagyonának árverésére készülnek, a csőd után az Amerikai és a Brazil Nagydíjat kihagyó, de közösségi gyűjtéssel a szezonzáróra visszatért Caterhamnél egyelőre nem adják fel.
A kiscsapat leadta a nevezését 2015-re, a továbbéléshez pedig komoly segítséget is kapott a múlt héten: az F1 szabályait író Forma-1-es Bizottság genfi ülésén úgy döntöttek, hogy a sereghajtó a következő idényben is használhatja a 2014-es autóját és a Renault idei, az új fejlesztésű változatnál olcsóbb motorjait. 


A csődbiztosból de facto csapatfőnökké avanzsált Finbarr O’Connell a Press Association Sport hírügynökségnek bizakodva nyilatkozott:
“A Forma-1-es Bizottság és az FIA megegyezett a gyengélkedő csapatok megsegítéséről, jövőre is használhatják a 2014-es autót, ami időt és nagyobb mozgásteret biztosít. Minden érdeklődő számára jól jön ez, könnyebben beléphetnek a Forma-1-be.”
“Jó lenne még az ünnepek előtt vevőt találni, de most már nem kényszerű a dolog. Persze minél előbb, annál jobb, igyekszem is biztatni az esetleges vevőket. Továbbra is több érdeklődővel tárgyalunk, bízom benne, hogy valamelyikük belevág. Még emelkedett is a potenciális vevők száma két komoly és egy kevésbé erős jelölttel.”

Kommentek

Betiltanák a dízelautók árusítását Magyarországon

Egy most benyújtott parlamenti indítvány azt kezdeményezi, hogy 2020-tól a dízel, majd 2025-től minden belső égésű motoros jármű forgalmazása szűnjön meg Magyarországon.

Spanyol Wunderwaffe, 300 lóerővel: SEAT Leon Cupra

A SEAT Leon frissítése most lett teljes, megérkezett a legerősebb, leggyorsabb modell, a Cupra is.

Top 10: nyitható tetejű, de nem kabrió, mi az?

Az új MX-5 furcsa, elektromos mozgatású, se nem kabrió, se nem egészen targa teteje adta az ihletet, hogy összegyűjtsük a tíz – szerintünk – legizgalmasabb nem kabrió és nem CC tetőt az autótörténelemből.

Hamilton: A Forma-1 “szomorú”, “elavult”

A háromszoros világbajnok Lewis Hamilton szerint a Forma-1-re nagyon ráfér a ráncfelvarrás, a megújulás, reméli, hogy az új tulajdonos tesz majd ennek érdekében.

Tudod, mikor mutatták be először ezeket az autókat?

Egy kimondottan nehéz kvíz következik, ami próbára teszi az autós tudásod.

Két hét múlva jön a kabrió Mercedes E-osztály

A kirakós utolsó darabja is a helyére kerül: a Mercedes-Benz a Genfi Autószalonon mutatja be az E-osztály kabrió kivitelét.

F1: Balhéval indulhat az új idény

A Force India technikai főnöke szerint a szezonnyitó Ausztrál Nagydíjon óvást nyújthat be a Ferrari a Mercedes és a Red Bull trükkös felfüggesztése miatt.

Nyolc parkolót foglalt el két furgon Győrben

A Kisalföld olvasója az egyik győri áruház parkolójában futott bele a két szokatlanul parkoló furgonba.

F1: Így közölte Rosberg a visszavonulást a főnökkel

A Mercedes csapatfőnöke, Toto Wolff egy friss interjúban elmondta, hogyan tudta meg, hogy Nico Rosberg a visszavonulás mellett döntött.

Íme luxusautóként a magyar honvédek orosz gépe

A GAZ 69, vagyis a Magyar Honvédség kötelékében is szolgáló orosz terepjáró meglepő metamorfózison esett át. Igénytelen, terepre termett célszerszámból divatos géppé változott.

Elextra: ha igazi, nagyot szól majd!

Svájci-német-dán koprodukcióban készülhet el a Tesla Model S új kihívója. Az Elextra egyelőre nem több egyetlen hatalmas, színpompás ígéretnél.

Gigaüzlet lehet a PSA-nak az Opel megszerzése

Mintegy kétmilliárd euró (615 milliárd forint) megtakarítást hozhat a PSA konszernnek az Opel felvásárlása.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.