Az F1-be hívják az Audit és a BMW-t

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2014.12.01. 14.40

A Mercedes cégvezére nagyon szeretné, ha a piacok mellett a versenypályán is megküzdhetnének legnagyobb riválisaikkal.

A Mercedes 2014-ben révbe ért a Forma-1-ben, a német gyártó csapata ritkán látott dominancia mellett hozta el a konstruktőri és az egyéni világbajnoki címet. Az anyacég Daimler és a Mercedes-Benz vezére, Dieter Zetsche a hétvégén arról beszélt, hogy még örömtelibb lenne a verseny, ha két nagy német riválisuk, az Audi és a BMW is ott lenne az F1-ben.


“A prémium-világpiac nagyjából 80 százalékán az Audival és a BMW-vel osztozunk. Természetesen nagyon nagyra tartjuk a Red Bullt, a Ferrarit és a többi konstruktőrt, de nagy örömmel fogadnánk további gyártókat a Forma-1-ben” – idézte a Sport Bild.
A cégvezér azt is elárulta, hogy gyorsabb révbe érésre számítottak a 2010-ben alapított gyári csapattal:
“Sosem hittük volna, hogy ilyen sokáig tart majd és ilyen nehéz lesz sikerre jutni. De kitartunk az F1-mellett, ha valamit csinálunk, akkor azt rendesen csináljuk. Fel sem merült  a nagy kérdés (a kiszállás – a szerk.), és nem is áll szándékukban újragondolni a helyzetet.”
Zetsche elmondta, hogy az idén indult elektromos versenyszériát, a Formula E-t izgalmasnak tartják, a Le Mans-i indulás viszont nem szerepel a terveik között, “nem éri meg egy évig dolgozni 24 óra kedvéért”.
A Le Mans-i verseny és a tartóssági világbajnokság (WEC) az Audi terepe egyébként, amit egyelőre nem is szándékoznak elhagyni, míg a BMW részéről a 2009 végi kiszállásuk óta nem merült fel a Forma-1-es visszatérés.

Kommentek

Videón, ahogy egy kismama szétveri férje autóját

Megtudta, hogy megcsalta a férje, gyermeke apukája, erre nem gyöngén bepöccent a leendő anyuka.

Keresztbe vágva jön az Alpine

Megérkezett az első gyári videó a Renault jövőre érkező sportkocsijáról, az hátsókerekes Alpine A120-ról.

F1: Meglepetés volt a Francia Nagydíj feltámasztása

A Francia Nagydíj újjáélesztése még a Forma-1 uraként ismert Bernie Ecclestone-t is meglepte egy kicsit, de úgy fest, a Paul Ricard pálya jó otthona lesz a versenynek.

Top 10: puncimágnesek használtan

Jobb lenne egy új Volvo XC90, de nem mindenkinek telik rá, a nőknek mégis imponálni kell valamivel. Szoknyavadász hatással bíró autókat kerestünk, kétmillióig.

F1: Verstappennek önkritika kell

1997 világbajnoka, Jacques Villeneuve úgy véli, Max Verstappen kiemelkedően teljesített idén, de igazán jó Forma-1-es csak akkor lesz belőle, ha képes szembenézni a hibáival és fejlődni.

Tudod, hogy kell kereket cserélni? Dehogy tudod!

Ez a videó most lépésről-lépésre megmutatja a kerékcsere folyamatát. Hidd el, eddig mindent rosszul csináltál.

F1: Rosberg visszaszólt Laudának

Nico Rosberg nem érti, miért akadt ki annyira a Mercedes-csapat elnöke, Niki Lauda a visszavonulásán A világbajnok azt is elárulta, mennyit kivett belőle Lewis Hamilton megverése.

Megállás közben szippant fel áramot a svédek hibrid busza

Olyan dízel-elektromos buszt fejlesztett ki a svéd Scania, melynek akkumulátora a buszmegálló aszfaltjából feltölthető.

Használtan villanyautót? Várj még ezzel pár évet!

Új elektromos modelljének dokumentációjában érdekes adatot tett közzé a General Motors. Röviden: egy évtized múlva a kocsi használati értéke töredéke lesz a mostaninak.

F1: Pilótaszavazást a fejvédőről?

A Toro Rossó-s Danyiil Kvjat szerint az őszi tesztek után a versenyzőknek kellene szavazniuk arról, bevezessék-e a Forma-1-ben 2018-ben a fejvédő gyűrűt.

Börtönbüntetés járhat a dízelbotrány miatt Dél-Koreában

Rekordösszegű bírságot készül kiróni a Volkswagenre Dél-Korea. A cég képviselete örülhet, ha ennyivel megússza a dolgot.

Autópályadíj-botrány: nem a korrupt hivatalnok veszített, hanem mi

Lefokozták az osztályvezetőt, aki elengedte a tesójának a későn vett matrica miatt kapott pótdíjat. Pedig ez volt a leghelyesebb döntése, amióta dolgozik!

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.