F1: A McLaren kivan a becsődölt autótól

Szerző: Szántó Péter levél küldés 
Dátum: 2014.11.27. 12.30

Ahhoz képest, hogy a McLaren érdemi haladást szeretett volna elérni a Hondával közös fejlesztési programjában, az abu-dzabi teszt mindkét napján besült a kísérleti autó.

Ahhoz képest, hogy a McLaren érdemi haladást szeretett volna elérni a Hondával közös fejlesztési programjában, az abu-dzabi teszt mindkét napján besült a kísérleti, kizárólag a tesztre épített autó. Kedden három, szerdán két kört tett meg Stoffel Vandoorne, az elektronika miatt nem sikerült normálisan meghajtani.


A McLaren elismerte, hogy nem elégedett a teszttel, elképzelhető, hogy a wokingi teljes vizsgálatot követően még egy filmezési napon pályára viszik az autót a jövő évi jerezi teszt előtt.

“Nem most azonnal, de lehet még egy teszt” – mondta Eric Boullier csapatfőnök. “Meglátjuk, mit hoz a vizsgálat, és hogy a próbapadon ki tudjuk-e javítani a hibákat. Jó lett volna itt megszerezni az alapvető információkat a motorunkról, ez most nem működött, de van még időnk.”

“Igaz, hogy nem futottunk sokat, de így is sok folyamatot ellenőriztünk. Természetesen nem ennyit akartunk elérni, a cél az volt, hogy a pályán próbáljuk ki az autót, és ellenőrizzük az összes rendszert. Nem elég jó, amit elértünk, nem vagyunk elégedettek, de legalább tanultunk. Sokkal jobban fájt volna, ha Jerezben járunk ugyanígy.”

Kommentek

F1: Hülkenberg végre sisakot választott

Zöld vagy piros? Ma megkaptuk a választ. A Force India versenyzői is újítottak, de nincs benne sok köszönet.

F1: Hamilton thai boksszal készült a szezonra

A Mercedes-pilóta brutális kockahasat villantott a szezonnyitó előtt.

McLaren: A Honda felejtse el a céges kultúrát!

A McLaren versenyfőnöke szerint a motorgyártó Hondának el kellene fogadnia, hogy a Forma-1 más világ, mint az autógyártás, itt mindennél fontosabb a gyorsaság és a hatékonyság.

F1: Ricciardo kisiklatná a Verstappen-expresszt

Daniel Ricciardo hangsúlyozza, hogy egyelőre jó a viszonya Max Verstappennel, de az motiválja, hogy megverje a széles körben hájpolt holland tinit.

Tudod, hogyan kell helyesen parkolni? Lehet, hogy nem

Mi a különbség a parkolási pótdíj és a helyszíni bírság között? Most néhány kérdésre választ adunk.

Rózsaszín taxikkal védik a nőket

A nők biztonságos közlekedését szolgáló új taxiszolgáltatást indítanak csütörtökön Pakisztánban: a nők vezette rózsaszín taxikat telefonon vagy mobilalkalmazáson keresztül lehet megrendelni, de akár le is lehet inteni az utcán.

Tavaszi tennivalók az autó körül

Azzal, hogy kivesszük a csomagtartóból a hóláncot és elmegyünk a gumishoz, hogy cserélje le a téli gumit nyárira, még nem végeztünk a nyári átállással

Van okostelefonod? Akkor ezt most imádni fogod!

Persze csak akkor, ha Te is azok közé tartozol, akik sokszor elfelejtik, pontosan hová is parkoltak. Nagyvárosban azért ez előfordul, pláne ha nincs helyismereted.

Minden autó megbukott a spanyol emissziós vizsgálaton

Spanyolországban minden vizsgált, dízelmotoros autómodell a megengedettnél több káros anyagot bocsát ki közúton.

Milliós bírságok az osztrák utakon

Vége a türelmi időszaknak, milliós bírságokat kaphatnak az osztrák utakon közlekedők, ha nem tartják be a szabályokat.

Nem erőlteti tovább a kisautókat a BMW

Nem tervezi újabb modell fejlesztését a Mini fronthajtásos platformjára a BMW. Inkább nagyobb autóiból szeretne többet eladni.

Akár Budapesten is feltűnhet az új magyar busz

Úgy tűnik, a hazai elővárosi és távolsági szegmensben a magyar Credo veszi át az Ikarus korábbi vezető szerepét. A cégnél azért Budapestről sem tettek le teljesen.

Vadállat hibridet fejleszt a McLaren

2019-ben érkezik minden idők legáramvonalasabb McLarenje. A BP23 kódjelű jármű frappáns trükkel tiszteleg az egykori F1 előtt.

A Forma-1 befutott Melbourne-be, képeken a készülődés

Itt az első képcsomag a Forma-1-es szezonnyitó Ausztrál Nagydíj helyszínéről. Készülődés, mókázás, szponzori rendezvények, pályabejárások Melbourne-ben.

F1: A Red Bullt sem kell félteni

A Red Bull-os Daniel Ricciardo szerint hátrányuk egészen kicsi a Mercedeshez és a Ferrarihoz képest, és a megbízhatóság miatt sem aggódik.

Kilencvenmilliót érhet a legrégibb Vespa

Elárverezik a Vespa robogó 1946-ban készült prototípusát. Magyarok is licitálhatnak rá.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.