A lehető legmélyebbre süllyedt a német Die Aktuelle életmódmagazin, amely Michael Schumacherrel a címlapján jelent meg. A lap azt írja, hogy “Micsoda szerencse! Michael Schumacher a napon ücsörög!”, a sztorihoz pedig egy megtévesztő (régi) képet is csatolt a lap, amelyen Schumacher kabátban és napszemüvegben látható. A lap valószínűleg olyan hatást akart kelteni, mintha hozzájutott volna a Schumacher balesete óta készült első fotóhoz.

A cikk szerint Corinna Schumacher időnként kiviszi a férjét a teraszra levegőzni svájci otthonukban, ezt lett volna hivatott illusztrálni a megtévesztő fotó. A magazin márciusban is botránycímlappal jelent meg, akkor az volt a címlapon, hogy “Felébredt!”, noha akkor még semmilyen hivatalos információ nem volt a hétszeres bajnok állapotáról.

A tavaly december végén síelés közben súlyos, életveszélyes agysérüléseket szenvedett Michael Schumacher a balesete után kilenc hónapot töltött kórházban, szeptember közepén szállították haza a család svájci otthonába, ahol továbbra is tucatnyi szakemberből álló egészségügyi stáb kezeli a Forma-1-es legendát.

Az elmúlt időszakban a korábbiaknál is kevesebb hivatalos információt közöltek az egykori Benetton-, Ferrari- és Mercedes-pilóta állapotáról, menedzsere, Sabine Kehm múlt vasárnap a német RTL-nek nyilatkozva pedig azt mondta, így is van ez jól, örül, hogy végre a médiaőrület is kezd alábbhagyni. Úgy tűnik, utóbbiban tévedett.

Olvasta interjúnkat Wéber Gáborral Alonsóról, Hamiltonról és Vettelről? Kattintson ide, érdekes az F1-szakértő véleménye!

Aljas címlapsztori Schumacherrel 1