F1: Todt szerint is bajos a motorbefagyasztás

Szerző: Szántó Péter levél küldés 
Dátum: 2014.11.26. 14.30

Jean Todt FIA-elnök jelezte, hogy nem tartja teljesen eszement ötletnek a Renault és a Ferrari törekvéseit a motorfejlesztési tilalom lazítására.

Jean Todt FIA-elnök jelezte, hogy nem tartja teljesen eszement ötletnek a Renault és a Ferrari törekvéseit a motorfejlesztési tilalom lazítására. “Annyiban igazuk van, hogy a fejlesztés befagyasztásának akkor van értelme, ha az egyes motorok nagyjából ugyanazon a szinten vannak” – mondta Todt.


“De ez csak a dolog egyik része, mert a Mercedest sem büntethetjük azért, mert jó munkát végzett.” Christian Horner, a Red Bull csapatfőnöke nemrég azt mondta, szerinte a legjobb megoldás az lenne, ha egységesítenék a motorok ERS részét, és egy helyett két turbót raknának rájuk. Todt szerint erről a felvetésről beszélni sem érdemes, annyira abszurd.

Az FIA-elnök akkor sem esik kétségbe, ha jövőre kevesebb csapat lesz, harmadik autókról egyelőre hallani sem akar. “Ha jövőre csak kilenc csapat lesz, akkor 18 autó áll majd a rajtrácson. A MotoGP-ben is voltak olyan időszakok, amikor csak 16-an versenyeztek.”

Todt beszélt arról is, hogy a két csapat eltűnését okozó válság ellenére problémákat okozhat a tervezett költségplafon bevezetése. “Amikor legutóbb szó volt erről, akkor még a Lotus is ellenezte a terveket” – jelezte Todt, hogy nem könnyű a csapatok kedvére tenni.

Kommentek

Top 10: nyitható tetejű, de nem kabrió, mi az?

Az új MX-5 furcsa, elektromos mozgatású, se nem kabrió, se nem egészen targa teteje adta az ihletet, hogy összegyűjtsük a tíz – szerintünk – legizgalmasabb nem-kabrió és nem-CC tetőt az autótörténelemből.

Tudod mikor mutatták be először ezeket az autókat?

Egy kimondottan nehéz kvíz következik, ami próbára teszi az autós tudásod.

Két hét múlva jön a kabrió Mercedes E-osztály

A kirakós utolsó darabja is a helyére kerül: a Mercedes-Benz a Genfi Autószalonon mutatja be az E-osztály kabrió kivitelét.

Nyolc parkolót foglalt el két furgon Győrben

A Kisalföld olvasója az egyik győri áruház parkolójában futott bele a két szokatlanul parkoló furgonba.

F1: Így közölte Rosberg a visszavonulást a főnökkel

A Mercedes csapatfőnöke, Toto Wolff egy friss interjúban elmondta, hogyan tudta meg, hogy Nico Rosberg a visszavonulás mellett döntött.

Íme luxusautóként a magyar honvédek orosz gépe

A GAZ 69, vagyis a Magyar Honvédség kötelékében is szolgáló orosz terepjáró meglepő metamorfózison esett át. Igénytelen, terepre termett célszerszámból divatos géppé változott.

Elextra: ha igazi, nagyot szól majd!

Svájci-német-dán koprodukcióban készülhet el a Tesla Model S új kihívója. Az Elextra egyelőre nem több egyetlen hatalmas, színpompás ígéretnél.

Gigaüzlet lehet a PSA-nak az Opel megszerzése

Mintegy kétmilliárd euró (615 milliárd forint) megtakarítást hozhat a PSA konszernnek az Opel felvásárlása.

Pályán az első 2017-es Forma-1-es – videó

A Forma-1-es csapatok közül elsőként a Sauber küldte a pályára új autóját Barcelonában. Videó a C36-os bemutatkozásáról.

Kabaréba illő jelenet egy nyíregyházi parkolóban

Az egy dolog, hogy szabálytalanul parkolt két autós is, de a kiállni készülő kolléga sem volt a helyzet magaslatán.

Ez az autózás jövője. Kipróbáltuk!

Az új Smart, abból is főleg az elektromos változat autóbuzi szemmel egy érdektelen kis izé. Ugyanakkor ez a kocsika az európai nagyvárosi közlekedés közeljövőjének meghatározó eleme, az utcákat elárasztó igazi slágertermék lehet.

Lemondott a világ egyik legbefolyásosabb autóipari vezetője

Carlos Ghosn a Renault-fúzió óta vezeti a Nissant, de áprilistól másnak adja át helyét a japán vállalat vezérigazgatói posztján.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.