F1: Hamiltonnak nem kell a bajnoki rajtszám

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2014.11.24. 09.40

Lewis Hamilton 2015-ben nem szeretne a világbajnoknak járó 1-es rajtszámmal versenyezni, ragaszkodik a 44-eshez.


Míg korábban a Forma-1-es versenyzők a csapat előző évi konstruktőri helyezése alapján kaptak rajtszámokat – pl. a 4. helyezett csapatnál a 7-8-ast -, 2014-től a pilóták egy általuk választott, 2 és 99 közé eső számmal indulnak, amelyet pályafutásuk végéig meg is tartanak.
Természetesen a címvédő a korábbi rendszerhez hasonlóan kivételt képez, a bajnoknak jár az 1-es, ahogy idén Sebastian Vettel autóján is az szerepelt (jövőre az 5-ösre vált, ezt választotta). 
Az Abu-Dzabi Nagydíjon megszerzett második világbajnoki címe után 2015-ben Lewis Hamiltoné lenne az 1-es, azonban a futamot követően a brit Sky Sportsnak azt nyilatkozta, hogy ő szeretné megtartani a 44-est, azonban tudja, hogy “meg kell majd harcolnia ezért a csapattal”.
És ha már 44-es: a leintés után a rádión a “driver default 44″ beállítás bepötyögését kérték az angoltól, ami után a kormány LCD-kijelzőjén az alábbi meglepetés várta a Hamiltont.

Kommentek

Durva robbanásra képes a fagyban kocsiban hagyott kóla

Aki nem akar tetőkárpitra fagyott cukros löttyel szembesülni, az jobb, ha nem hagy éjszakára a kocsiban dobozos üdítőt.

Másfélszer hasznosabb az elektromos Kangoo

Ahogy a Renault Zoe, a franciák Z.E. villanyautó-családjának hasznos tagja, a Kangoo is másfélszeresére növelt hatótávolsággal fut neki a következő modellévnek.

Az autó, ami 2,5 literrel beéri

Nincs megelégedve az alternatív járművek jelenlegi felhozatalával? Mit szól a tüzelőanyagcellás Toyota Mirai-hoz? Kipufogóján csakis forró levegő távozik, azaz gőz.

Nagyképű, de van mire

A faceliften átesett Fiorino mosolyában van némi önteltség, ami nem csoda, hiszen van mire beképzeltnek lenni.

Már el is készült a legdurvább Fiesta

Az új Ford Fiesta máris megvadult és rallyautóként még elődjénél is sikeresebb szeretne lenni, amihez mindene adott.

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Csak a baj van a szigorúbb fogyasztási tesztekkel

Az emissziós tesztekkel szemben támasztott követelmények szigorításának lassított ütemezését kéri az Európai Bizottságtól az európai autógyártók szakmai képviseleti szervezete, az ACEA.

Elektromos LiAZ-t tesztelnek Moszkvában

Bár Oroszország hatalmas gázkészleten csücsül, egyre több elektromos autóbusz prototípusa nő ki a földből. A legújabbhoz a Siemens szállított eszközöket.

F1: A Merci hibázott, amikor rászólt Hamiltonra

Toto Wolff, a Mercedes csapatfőnöke egy interjúban azt mondta, hogy rossz döntést hozott az alakulat, amikor a szezonzáró Abu-dzabi Nagydíjon gyorsításra kérte Lewis Hamiltont.

Kocsisor, ami Budapesttől a Balatonig ér

Ha egymás mögé állítanánk a 15 ezer autót, akkor a kocsisor Budapest határától majdnem a Balatonig érne – márpedig idén a Ford várhatóan ennyi járművet ad el Magyarországon.

F1: Alonso nem megy a Mercedeshez

Fernando Alonso felfedezője, menedzsere, “második apja”, Flavio Briatore azt állítja, hogy a spanyol biztosan nem megy a Mercedeshez 2017-re, tiszteletben tartják a mclarenes szerződést.

Leszavazhatják a Forma-1 megvásárlását?

A Forma-1 új tulajdonosaként emlegetett Liberty Media akár még ki is hátrálhat az üzletből, csak januárban szavaznak róla, hogy végigvigyék-e a felvásárlást.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.