F1: Grosjean végre szerződést hosszabbított

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2014.11.19. 13.30

Hosszas kivárás után végre eldőlt: Romain Grosjean 2015-ben is a Lotus-csapat versenyzője marad.

Míg a Lotus már a nyáron szerződést hosszabbított az év elején érkezett Pastor Maldonadóval, a másik versenyző, Romain Grosjean jövője homályban maradt, sem ő, sem a csapat nem titkolta, hogy a francia távozhat az idény végén.


A francia pilóta végül hiába várt jobb lehetőségre, és miután a múlt héten a Twitteren már elkottyantotta, most hivatalosan is bejelentették, hogy 2015-re is marad az enstone-i alakulatnál.
“Nagyszerű, hogy 2015-ben is a Lotusnál folytathatom 2015-ben, fantasztikus támogatást kapok Enstone-ban. Nem titok, hogy nagyon nehéz volt ez az év számunkra, de a csapat nem esett szét, határozott szándékunk, hogy 2015-ben újra rendszeres pontszerzők legyünk” – mondta.
“Mostanában sok időt töltöttem Enstone-ban, igen bizakodó vagyok az E23-as potenciálját illetően. Még egy verseny vár ránk idén, mindent beleadok majd Abu-Dzabiban, aztán pedig már teljes mértékben 2015-re koncentrálok!”
A 2012-13-ban egy-egy győzelmet is szerző, rendszeres dobogós csapat idén alapjaiban rontotta el az autót, mindössze három alkalommal szereztek pontot 17 forduló alatt. Jövőre a Renault erőforrásai helyett Mercedes-motorokat használnak majd, amitől természetesen nagy előrelépést remélnek.

Kommentek

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Csak a baj van a szigorúbb fogyasztási tesztekkel

Az emissziós tesztekkel szemben támasztott követelmények szigorításának lassított ütemezését kéri az Európai Bizottságtól az európai autógyártók szakmai képviseleti szervezete, az ACEA.

Elektromos LiAZ-t tesztelnek Moszkvában

Bár Oroszország hatalmas gázkészleten csücsül, egyre több elektromos autóbusz prototípusa nő ki a földből. A legújabbhoz a Siemens szállított eszközöket.

Kocsisor, ami Budapesttől a Balatonig ér

Ha egymás mögé állítanánk a 15 ezer autót, akkor a kocsisor Budapest határától majdnem a Balatonig érne – márpedig idén a Ford várhatóan ennyi járművet ad el Magyarországon.

F1: A McLarennek jövőre sem lesz főszponzora

A McLaren új főnöke, Zak Brown 2018-ra célozza az új névadó szponzor megszerzését. Nem lesz könnyű.

Így kell móresre tanítani a pofátlan porschést

Egy újabb közlekedő, akinek drágább az ideje, mint a többi autósé. Rutinosan előzte a sort, de most nem jött ki a lépés, mehetett vissza a startvonalra.

F1: Tízmilliárdos bukás az Osztrák Nagydíj

A Red Bull több tízmillió eurót veszített már a két évvel ezelőtt feltámasztott Osztrák Nagydíjon. Meddig nyelik le a veszteséget?

Csalásgyanú miatt vizsgálják a Porschét

A német WirtschaftsWoche szerint a német szövetségi közlekedési minisztérium és a Kraftfahrt-Bundesamt (KBA) gépjármű-nyilvántartó hivatal az üzemanyag-fogyasztási értékeket manipuláló szoftver gyanújával vizsgálatot indított a Porschénél.

Januárban jön a Lexus új zászlóshajója

28 évvel az első, eredeti Lexus LS megjelenése után színre lép a modell ötödik generációja. Még nem sok mindent tudunk róla.

Üdvözöl a pokol

Rájöttem a titokra: minél hosszabb egy Mercedes neve, annál nagyobb a móka; és az új E 63 neve bizony piszok hosszú. Portugáliában teszteltük minden idők legerősebb E-osztályát.

Videón, ahogy egy kismama szétveri férje autóját

Megtudta, hogy megcsalta a férje, gyermeke apukája, erre nem gyöngén bepöccent a leendő anyuka.

F1: Ilyen, amikor Verstappen nagyon hülyén néz ki

A Red Bullnál Mikulás-napi rendezvény volt december 6-án, Max Verstappennek sikerült hülyét csinálnia magából.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.