F1: Vettel nem hibáztatja Alonsót

Szerző: Szántó Péter levél küldés 
Dátum: 2014.11.18. 15.30

Sebastian Vettel újabb utalást tett arra, hogy 2015-től a Ferrari pilótája lesz, bár a hivatalos bejelentésre valószínűleg még napokig várni kell.

Sebastian Vettel újabb utalást tett arra, hogy 2015-től a Ferrari pilótája lesz, bár a hivatalos bejelentésre valószínűleg még napokig várni kell. Vettel egy viccesnek szánt kérdőíven már jelezte, hogy a Ferrari versenyzője lesz jövőre, nemrég pedig arról beszélt, hogy Kimi Räikkönen eszményi csapattárs lesz számára.


Vettelt az Auto, Motor und Sport most arról kérdezte, hogy neheztel-e Fernando Alonsóra a hivatalos bejelentés csúszása miatt. “Nem hiszem, hogy a késés egy konkrét ember hibája lenne” – válaszolta Vettel. “Így felesleges lenne bárkit is okolni.”

“Egy olyan helyzet alakult ki, amely még nem teljesen egyértelmű, de néha megesik ez a Forma-1-ben. Természetesen hülye helyzet, hogy nem tudok válaszolni a feltett kérdésekre, úgyhogy remélem, hamarosan minden hivatalossá válik.”

Räikkönen idei teljesítménye messze elmaradt Alonsóétól, de Vettel szerint ebből nem lehet következtetni semmire. “Nem érdemes Kimi tehetségéről beszélni, ez megkérdőjelezhetetlen. Egyszerűen nem azt kapja az autótól, amire szüksége lenne ahhoz, hogy versenyképes legyen.”

Vettel a hétvégén búcsúzik a Red Bulltól, örül, hogy éppen Abu-Dzabiban teheti ezt. “Nagyon jó emlékeim vannak a pályáról és a versenyről is. 2010-ben itt lettem először világbajnok a kedvenc F1-es autómmal, az RB6-ossal. Azt a hétvégét soha nem fogom elfelejteni, de az idei verseny is fontos állomás lesz a karrieremben.”

“Természetes, hogy az érzelmek dominálnak majd ezen a hétvégén, mert rengeteg csodás közös emlékünk van. Igyekszem kiélvezni a hétvége minden pillanatát, ki tudja, egy kis szerencsével akár a dobogós búcsú is összejöhet.”

Kommentek

Ömlik a kínai Audi

A Volkswagen felfuttatja az Audi gyártását Kínában. Elsősorban hibrid és elektromos hajtású modellekkel bővítik majd a kínálatot.

Olasz fordítás

Egy legendás név, egy legendás roadster, 170 lóerős turbómotor, vászontető, és közvetlen kormányzás. Ugye milyen jól hangzik? Kipróbáltuk az MX-5 felpaprikázott olasz testvérét.

Karambollal végződött a robotautók első versenye

Mindössze két autó indult az új Roborace széria legelső futamán. Egyikük karambolozott és kiesett a versenyből, a másik gond nélkül teljesítette a távot.

4 évig nem takarította ki az autót, ez volt benne

Csúnya látvány, ami főleg akkor fog szíven ütni, ha kedveled az autókat.

Lotus 007: leghíresebb márkatársát köszönti az Evora különkiadása

Különleges kezelésnek vetette alá a fél éve bemutatott Evora Sport 410 modellt a Lotus. Az egyedi munka a világ talán leghíresebb Lotusa előtt tiszteleg.

Megvennéd Niki Lauda BMW M1-esét?

Bőven több, mint 500 millió forintot érhet Niki Lauda egykori BMW M1-ese, ami légitársasága alapítása miatt adott el.

Furcsa platós Mazda MX-5 keresi új gazdáját

Megnyújtották a Mazda MX-5-ös tengelytávját, hogy platós hordárként üzemelhessen. Most pedig éppen eladó a szokatlan mű.

Így vágnak szét egy Porsche Panamerát a tűzoltók

A présgépbe dobás helyett inkább a tűzoltóknak adták az előszériás autót, hogy gyakorolják a mentést.

Egyre népszerűbb Oroszországban a Kamaz

Az orosz gyártó 2016-ban tovább növelte piaci részesedését. A legkeresettebb modellek között szinte csak Kamaz gyártmányokat találunk.

Hajmeresztő, mire képes 1 perc alatt az új Bugatti

Nem csak felgyorsul 400 km/órás sebességre a Bugatti Chiron, hanem meg is áll majd. Mindezt egy percen belül.

Őrült hod rod lett a pusztulásra ítélt Porsche 911-esből

Alaposan átszabták amerikai mintára ezt a Porsche 911-est, a laposabb és hiányosabb kasztniba Chevrolet V8-as motor került.

Legendás francia filmet forgatott újra a Ford

40 éves filmet forgatott újra a Ford modern formában és egy piros Mustanggal a főszerepben.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.