A Forma-1 uraként emlegetett Bernie Ecclestone a Campaign Asia-Pacific című magazinnak adott interjút, amelyben többek között a Forma-1 jövőjéről, a sportág közösségi médiás, webkettes  jelenlétéről is kérdezték. 


A 84 éves üzletember komoly tirádát vágott ki arról, hogy miért nem foglalkozik ezzel, és hogy miért nincs is szüksége az F1-nek a fiatalok megszólítására.
“Engem nem érdekel a twittelés, a Facebook meg az ilyen hülyeségek. Próbáltam megtanulni, de én már öreg vagyok ehhez. Semmi értéket nem látok ezekben. És azt se tudom, hogy ez az úgynevezett fiatal generáció mit is akar. Mit?” 
“Ha valaki szeretné a márkáját pár száz millió emberhez eljuttatni a tévén keresztül, azt simán megcsinálom. De azt ne mondják már, hogy valami 15 évesnek keressek új csatornát a Forma-1 számára, hogy hozzá is eljuttassuk a márkát! Őket egyáltalán nem fogja érdekelni ez.”


“A kölykök látják a Rolex márkát, de vesznek majd órát? Nincs rá pénzük. Vagy ott a másik szponzorunk, a UBS – ezek a gyerekek tojnak a bankokra. Nincs is annyi pénzük, amennyit érdemes lenne bankban tartani.” 
“Én ezt így látom. Fogalmam sincs, egyesek miért akarják elérni ezt az úgynevezett új generációt. Mi értelme van? El akarnak adni nekik valamit? De hát ezeknek a srácoknak nincs pénze. Én inkább a 70 éves, pénzes férfiakat céloznám. Semmi értelme a kölykökre hajtani, mert úgysem vesznek meg semmilyen terméket. Ha a marketingesek őket akarják megfogni, akkor inkább a Disney-nél keressenek hirdetési lehetőséget!”