F1: Vettelnek egyre kevesebbet mondanak

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2014.11.14. 09.30

Sebastian Vettel az idény végén elhagyja a Red Bullt, így a 2015-ös fejlesztésekről egyre kevesebbet árulnak el neki.

Sebastian Vettel október elején, a Japán Nagydíj hétvégéjén bejelentette, hogy a szezon végén távozik a Red Bulltól. A szezon végének közeledtével egyre kevesebb információt is osztanak meg vele a jövőről, ismerte el a négyszeres világbajnok.


“Azt hiszem elég régóta vagyok már a csapatnál, hogy tudjam, mi a helyzet, szóval nem zárnak ki. Öt év után azért megvan a kölcsönös bizalom. A jövő évi autót illető dolgokat velem már nem vitatják meg, de ez így normális. Ugyanakkor a pályán tesztelünk olyan dolgokat, amikről tudom, hogy a jövő évben fogják használni, a csapat számára is az a leghasznosabb, ha mindkét autó dolgozik ezen”- nyilatkozta. 
“Persze ha van valami titkos fejlesztés, akkor azt biztosan nem mondták el, miután bejelentettem a távozást. De ahogy mondtam, nem érzem azt, hogy kiszorítanának, nem érzem magam nem kívánatos személynek, semmi ilyesmi.”
Hivatalos megerősítés ugyan nincs, de Vettel minden bizonnyal a Ferrarinál folytatja jövőre. A csapat nevének említése nélkül a német Auto Motor und Sportnak elismerte, hogy nagy fába vágja a fejszéjét:
“Tisztában vagyok velem, hogy nagy kihívás vár rám és nem lesz gyors. Főképp, hogy a Mercedesnek ekkora előnye van. Ugrás az ismeretlenbe, szóval kockázatos lépés. De alaposan meg is gondoltam ezt a döntést, és ha nem hinném, hogy sikeres lehetek az új csapatomnál, akkor nem kockáztattam volna.”

Kommentek

Kabaréba illő jelenet egy nyíregyházi parkolóban

Az egy dolog, hogy szabálytalanul parkolt két autós is, de a kiállni készülő kolléga sem volt a helyzet magaslatán.

Ez az autózás jövője. Kipróbáltuk!

Az új Smart, abból is főleg az elektromos változat autóbuzi szemmel egy érdektelen kis izé. Ugyanakkor ez a kocsika az európai nagyvárosi közlekedés közeljövőjének meghatározó eleme, az utcákat elárasztó igazi slágertermék lehet.

Lemondott a világ egyik legbefolyásosabb autóipari vezetője

Carlos Ghosn a Renault-fúzió óta vezeti a Nissant, de áprilistól másnak adja át helyét a japán vállalat vezérigazgatói posztján.

Alfa Stelvio: SUV, ami sportkocsinak képzeli magát

Még a hivatalos menetpróba előtt vezethettük az Alfa új szabadidőautóját. Kapaszkodhat a konkurencia!

Hirdetőtáblát vett a hátára a legújabb Forma-1-es

Szerda délután a Silverstone-ban a Force India is lerántotta a leplet 2017-es Forma-1-es modelljéről. Szerencse, hogy a VJM10-es nem szépségversenyen indul.

Logan MCV Stepway: terepkombi a Daciától

A Sandero, a Dokker és a Lodgy után egy igazi terepkombival bővült a Dacia Stepway életmódcsaládja.

Alternatív üzemanyagot talált fel egy pécsi férfi? Nem, csak bosszúra szomjazott

Egyszerű bosszú vezérelte a férfit, aki mosóport és vajat öntött a szomszéd autójába. Zavarta a gyerekek zajongása.

F1: Így ismerhetjük fel idén Ricciardót

Max Verstappen után a Red Bull másik pilótája, Daniel Ricciardo is megmutatta 2017-es sisakdizájnját.

Itt az új Suzuki Wagon R

Két kivitelben mutatta be új törpeautóit a Suzuki. A japán piac legtakarékosabb mikroegyterűi automata vészfékrendszerrel és távfényaktiválással érkeztek a piacra.

F1: Bottas szigorú szabályokra számít

Valtteri Bottas úgy véli, a korábbi évek történései után a Mercedesnél szigorú szabályai lesznek a csapattársak közötti versenynek.

F1: Vettel még nem ábrándult ki a Ferrariból

Sebastian Vettel azt mondja, a tavalyi, nem túl fényes idény után is hisz még a Ferrariban – előbb-utóbb csak bajnokok lesznek együtt.

Kívül-belül megújult a Škoda Rapid

Friss formavilág, xenon fényszórók, fedélzeti wifi, modernizált kezelőszervek és új motor a Škoda köztes modellcsaládjában.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.