A Forma-1 gazdasági ügyeiről mindig jól informált Christian Sylt írása szerint az idei szezonra a Red Bull költötte a legtöbb pénzt, 196 millió fontot (77 milliárd forint). Az adatok szerint a Red Bull a 2013. december 31-ével zárult évben költött ennyit, mivel azonban a fejlesztési munka nagy részét mindig az adott évet megelőzően végzik el, az összeg jelzi a 2014-es költségvetés nagyságát.


Noha a Red Bull rengeteget költött az idei szezonra, a csapatnak esélye sem volt begyűjteni zsinórban ötödik egyéni és konstruktőri címét. A Red Bull költése nagy kontrasztban áll például a Caterhamével, amely mindössze 42 millió fontból (16,5 milliárd forint) próbálta megoldani a szezont.

Az F1 válságát sokan a bevételek igazságtalan elosztásával magyarázzák, a rendszerből a Red Bull valóban sokat profitált. A Red Bull költségvetése a szponzoroktól, a pénzdíjból, a jogdíjakból és az anyacég Red Bulltól érkező jelentős támogatásból áll össze. A bevételek elosztása azonban annyira kedvező volt a csapat számára, hogy a Red Bull a korábbi 54 millió font (21 milliárd forint) helyett csak 13 milliót (5 milliárd) utalt a csapatnak.

A Red Bull kutatásra és fejlesztésre 83 millió fontot (33 milliárd forint) költött tavaly, tíz százalékkal többet, mint 2012-ben. A dolgozók létszáma 675-re nőtt, 62 millió fontos (24 milliárd forint) bérköltséget eredményezve. A Red Bull mindig annyi támogatást ad a csapatnak, amennyi hiányzik a költségvetésből, így lehetséges, hogy üzletileg a Red Bull Racing mindössze egymillió fontos (400 millió forint) nyereséggel zárta 2013-at, a bankszámláján pedig mindössze 187 ezer font (73 millió forint) van.