F1: Újabb fejek hullanak a Ferrarinál?

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2014.11.10. 13.30

A Ferrari új elnökét állítólag aggasztja a 2015-ös autó, a főtervező és a technikai igazgató széke is inog.

Az 2014-es új szabálycsomag nyújtotta lehetőséggel nem tudott élni a Ferrari, az olasz csapat a korábbinál is versenyképtelenebb lett, aminek személyi következményei is lettek: lemondott a csapatfőnök Stefano Domenicali, repült a motorfőnök Luca Marmorini, megbuktatták az elnököt, Luca di Montezemolót, az idény végén pedig Fernando Alonso is távozik.


Nemrég felröppent, hogy a maranellói alakulat 2015-ben sem várhat sokat a Forma-1-ben, ugyanis az új autó nem hozza a remélt számokat a szélcsatornában – egy friss hír szerint a Ferrari új elnöke, Sergio Marchionne is aggódik már.
“Ez az idei vagy a jövő évi autó?” – kérdezte állítólag a La Gazzetta dello Sport szerint, amikor bemutatták neki a 2015-ös terveket, grafikákat. 
A lap hozzáteszi, hogy Maranellóban további fejek hullhatnak: a technikai igazgató Pat Fry jövője már azóta kétséges, mióta tavaly ősszel nagyon hasonló pozícióban felvették James Allisont, emellett a főtervező Nikolas Tombazis rúdja is kifelé áll.
Tombazist illetően a Ferrari szóvivője így nyilatkozott a spanyol Marcának: “A Ferrari főtervezője jelenleg Niolas Tombazis, mást nem tudok hozzátenni.”

Kommentek

F1: Ilyen, amikor Verstappen trollkodik

Max Verstappen rajongói csak egy életnagyságú bábúval akartak fotózkodni, de a függöny mögött bujkált az igazi is.

F1: Apucival motorozott a kis Räikkönen – fotó

Nem lehet elég korán kezdeni…

F1: Hamilton már nem is emlékszik Rosbergre

Lewis Hamilton végleg lezárta magában azt a fejezetet, amely a Nico Rosberg elleni, házon belüli csatájáról szólt.

F1: Kubica nem zárja ki a második debütálást

Robert Kubica egyre nyíltabban beszél arról, hogy újra megpróbálkozik a Forma-1-gyel.

Ezzel a busszal új értelmet nyernek az éjszakai utazások

A Neoplan Skyliner hálóbusszal egészen más értelmet nyernek az éjszakai utazások. Sör és üdítő a hűtőben, a diszkrécióról pedig a kisfüggönyök gondoskodnak.

Megújult a legfiatalosabb Lexus

Még frissebb megjelenés, még gazdagabb technológiai tartalom, még teljesebb körű biztonsági arzenál a Lexus NX kínálatában.

A fehér oldalfalú abroncsok gyártása valódi kézműves meló

Öreg autókra új abroncs, avagy a veteránosok igényeit is ki kell szolgálni.

Finom kis KRESZ-anomáliára bukkantunk Budapesten

Tudod mi az a három úttestű út és hogy hol van ilyen? Mutatjuk.

F1: A szabad gumiválasztást el lehet felejteni!

A Pirelli motorsportfőnöke azt mondja, kizárt, hogy teljesen a csapatokra-pilótákra bízzák, ki milyen gumit használ a versenyhétvégéken.

Csökken az üzemanyagok ára

Szerdán megáll az üzemanyagok árának emelkedése, a benzin és a gázolaj is olcsóbb lesz.

Ősszel jön az 1000 lóerős Mercedes hibrid!

Szeptemberben mutatja be eddigi legextrémebb autóját a Mercedes-AMG. A Project One több mint ezer lóerős lesz.

F1: Átírhatják a túl szigorú motorszabályt

A Forma-1 szabályait előkészítő Stratégiai Munkacsoport mai ülésén lazíthatnak egy motorszabályon, emellett a Honda hóna alá is nyúlhatnak a riválisok.

KRESZ-oktatás, amire régóta vártunk

Ez a két videó a legkisebbeknek tanítja meg a KRESZ alapjait, és ennek nagyon örülünk.

F1: A Renault nem fog Alonsóért kapkodni

A Renault Forma-1-es főnöke nincs meggyőződve arról, hogy 2018-ra meg kellene szerezniük a McLaren-Hondától valószínűleg távozó Fernando Alonsót.

Elképesztő világcsúcsot futott a Honda

Mostantól a Honda Civic Type R tartja az elsőkerék-hajtású autók pályacsúcsát a Nürburgringen. Nem kevéssel verte meg az eddigi bajnokot.

F1: Ecclestone Hamiltonra fogad 2017-ben

A Forma-1 volt irányítója, Bernie Ecclestone szerint a Mercedes angol pilótája kerül majd ki győztesen a ferraris Sebastian Vettellel folytatott bajnoki küzdelemből idén.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.