F1: Alonso elmondta, miért akadt ki

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2014.11.08. 19.35

Fernando Alonso tisztázta, hogy miért kiabált a csapattal a Brazil Nagydíj időmérőjének első szakaszában.

Fernando Alonso pályafutása során nem egyszer beszélt már éles hangon a csapatrádión, a Brazil Nagydíj kvalifikációján újra idegesen üzent:
“Miért, miért nem kezdhetem normális beállításokkal az időmérőt?! Hogy lehet ez, hogy?! Persze, semmi gond, majd letudom az egyenest, átfűzöm magam a forgalmon, feltöltöm az akkumulátort, és majd utána elkezdem a kört? Nonszensz!” – mondta felháborodottan.
A kétszeres bajnok spanyol végül simán eljutott a Q3-ig, a 8. helyen zárt, és az időmérő után már higgadtabban próbálta magyarázni az esetet:


“Azt hiszem, hogy a Q1-re nem voltunk készen bizonyos beállításokkal, rosszul volt beállítva az autó és elszállt az első próbálkozásom. Az első körön az akkumulátort kellett töltenem, mert a garázsból kijövet üres volt. Nem készültünk fel rendesen a Q1-re, még nem álltam készen a körre. De ez nem nagy dolog, persze amikor adásba kerül, akkor nagy dolog lesz belőle. De ezerszer előfordul ilyesmi, teljesen megszokott, csak a tévében nem hangzik el.”
“A Q3-ra egy szett új gumim maradt, azzal kellett a top10-es helyekért küzdenem. A köröm jó volt, de az is igaz, hogy egyetlen kör az ötödiktől a tizedik helyig bármit takarhat. Nyolcadik lettem, azt hiszem, ezt is érdemeltük ma.”
Alonso számára nem túl megnyugtató, hogy a konstruktőri bajnokságban egyre közelebb lopózó McLaren versenyzői az 5. és 7. rajtkockát szerezték meg, a fő cél vasárnapra, hogy tőlük raboljon pontokat.
 
“Úgy emlékszem, hogy Austinban mindkét McLarent magunk mögé utasítottuk, de holnap előlünk indulnak, szóval előrébb kell majd kapaszkodnunk. Remélem, hogy sikerül.”


A Ferrari másik pilótája, Kimi Räikkönen a 10. helyen zárt az interlagosi kvalifikáción. A finn az eredmény ellenére most elégedettebb volt, mint korábban.
“Az egész hétvégén jó volt vezetni az autót, ez jó érzés. Nyilván a 10. hely már más kérdés, de egyértelműen előrébb léptünk. Az autó most már végig jól viselkedett, jobban érzem, ez nagyon fontos” – mondta, hozzátéve, hogy azért a vasárnapi verseny jelenti majd a végső megerősítést.
“Majd meglátjuk, mi lesz, pénteken nem volt igazi hosszú etapom. De a jó irányba haladtunk. A gumi kicsit erősebben kopott, de úgy gondolom, abban a melegben mindenkinél ugyanez volt a helyzet.”

Kommentek

Betiltanák a dízelautók árusítását Magyarországon

Egy most benyújtott parlamenti indítvány azt kezdeményezi, hogy 2020-tól a dízel, majd 2025-től minden belső égésű motoros jármű forgalmazása szűnjön meg Magyarországon.

Spanyol Wunderwaffe, 300 lóerővel: SEAT Leon Cupra

A SEAT Leon frissítése most lett teljes, megérkezett a legerősebb, leggyorsabb modell, a Cupra is.

Top 10: nyitható tetejű, de nem kabrió, mi az?

Az új MX-5 furcsa, elektromos mozgatású, se nem kabrió, se nem egészen targa teteje adta az ihletet, hogy összegyűjtsük a tíz – szerintünk – legizgalmasabb nem kabrió és nem CC tetőt az autótörténelemből.

Hamilton: A Forma-1 “szomorú”, “elavult”

A háromszoros világbajnok Lewis Hamilton szerint a Forma-1-re nagyon ráfér a ráncfelvarrás, a megújulás, reméli, hogy az új tulajdonos tesz majd ennek érdekében.

Tudod, mikor mutatták be először ezeket az autókat?

Egy kimondottan nehéz kvíz következik, ami próbára teszi az autós tudásod.

Két hét múlva jön a kabrió Mercedes E-osztály

A kirakós utolsó darabja is a helyére kerül: a Mercedes-Benz a Genfi Autószalonon mutatja be az E-osztály kabrió kivitelét.

F1: Balhéval indulhat az új idény

A Force India technikai főnöke szerint a szezonnyitó Ausztrál Nagydíjon óvást nyújthat be a Ferrari a Mercedes és a Red Bull trükkös felfüggesztése miatt.

Nyolc parkolót foglalt el két furgon Győrben

A Kisalföld olvasója az egyik győri áruház parkolójában futott bele a két szokatlanul parkoló furgonba.

F1: Így közölte Rosberg a visszavonulást a főnökkel

A Mercedes csapatfőnöke, Toto Wolff egy friss interjúban elmondta, hogyan tudta meg, hogy Nico Rosberg a visszavonulás mellett döntött.

Íme luxusautóként a magyar honvédek orosz gépe

A GAZ 69, vagyis a Magyar Honvédség kötelékében is szolgáló orosz terepjáró meglepő metamorfózison esett át. Igénytelen, terepre termett célszerszámból divatos géppé változott.

Elextra: ha igazi, nagyot szól majd!

Svájci-német-dán koprodukcióban készülhet el a Tesla Model S új kihívója. Az Elextra egyelőre nem több egyetlen hatalmas, színpompás ígéretnél.

Gigaüzlet lehet a PSA-nak az Opel megszerzése

Mintegy kétmilliárd euró (615 milliárd forint) megtakarítást hozhat a PSA konszernnek az Opel felvásárlása.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.