Alonso: Nem szorít semmilyen határidő

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2014.11.07. 08.30

Bár a McLaren az szezonzáróig választ vára Fernando Alonsótól, a kétszeres világbajnok továbbra is a szavakkal zsonglőrködik, nem hajlandó egyenesen beszélni a jövőjéről.

Egyes források úgy tudják, hogy a Ferraritól minden bizonnyal távozó Fernando Alonso már legalább egy, de akár három hete is megegyezhetett a McLarennel a visszatérésről, úgy tűnik, a helyzet továbbra sem tiszta.
A McLaren versenyfőnöke, Eric Boullier a héten arról beszélt, hogy Alonsótól a hétvégi Brazil Nagydíj és a szezonzáró Abu-Dzabi Nagydíj között várnak végleges választ, de a kétszeres bajnok spanyol Interlagosban továbbra is magabiztosan, már-már arrogánsan beszélt, azt mondta, mindent kézben tart, minden rajta múlik.


“Nem hiszem, hogy bármilyen határidő is lenne arra, hogy cselekedjek. Egyszer a McLarenről van szó, a múlt héten meg a Lotus és (a tulajdonos-főnök Gerard) Lopez nyilatkozott arról, hogy a jövőmről tárgyalunk. Ez igaz is, de nem a Forma-1-ről beszéltünk,  egy másféle közös projekt üzleti részéről tárgyaltunk” – mondta Alonso, később pontosítva, hogy valamilyen kerékpáros projektre utalt.
“Minden nap van valami pletyka, ma például azt olvastam, hogy egy dollárért megvettem a Marussiát. Ez egyáltalán nem igaz. Mindig ez van, a lényeg viszont az, amit már Japánban is mondtam, azaz hogy már két-három hónapja eldöntöttem, mit szeretnék, ezt a tervet követem, és remélhetőleg hamarosan nyilvánosságra is hozhatom.” 


Alonso az elmúlt hetekben számos alkalommal arról beszélt, hogy a Ferrari számára ideális megoldást választ majd, amikor arról kérdezték, hogyan lehetne a legjobb az olasz csapatnak az, ha ő távozna, így válaszolt: “Ha úgy érzem, hogy új motivációra van szükségük, ugyanakkor kisebb nyomás mellett szeretnének dolgozni, akkor megértem ezt.” 
Sokan úgy vélik, hogy a spanyol egyértelműen a Mercedeshez akar bekerülni, de ő azt mondja, hiba lenne biztosra venni az ezüst nyilat jövőbeli versenyképességét.
“Kívülről nézve egyáltalán nem egyértelmű a helyzet, most  Mercedes dominál, és sokan úgy hiszik, hogy jövőre is ők fognak, de valószínűleg tavaly ugyanezt hittük a Red Bullról, amikor zsinórban nyerték az utolsó kilenc futamot – aztán a téli teszten idén öt kört mentek.” 


“Sose tudhatjuk, hogyan változnak a dolgok egyik évről a másikra, alaposan meg kell vizsgálni a projekteket, fel kell mérni a kilátásokat, és választani kell valami irányt. A Forma-1 egy nagyon összetett sportág, sosem tudhatjuk, melyik csapat hogy szerepel a következő évben. Egyszerűen ki kell választani a legígéretesebb irányt, és én is pont ezt tettem.” 
“Miközben a csapatok küszködnek, egyes pilóták a jövőjükért küzdenek,  előttem számos lehetőség nyitva áll. Szerencsés vagyok, hogy többé-kevésbé én választhatom meg, hova menjek. Bár hónapokkal ezelőtt irányt választottam, mert úgy érzem, jobb lesz így, még én sem lehetek 100 százalékosan biztos.”

Kommentek

Nézd meg a legújabb magyar KRESZ-táblát!

Új tábla az autósoknak: Magyarországon először az M7-es autópályán helyezték ki az elektromos autók töltési pontjáról informáló közúti jelzést.

Sportosítja terepkombiját a Volvo

A Polestar teljesítmény-optimalizációs csomagot emelt hasú luxuskombijára is kiterjesztette a Volvo. A V90 Cross Country érdemben nem lett erősebb, viszont dinamikusabb.

Emily Ratajkowski így is nagyon szexi

Napjaink legnépszerűbb, és talán legszebb modellje Emily Ratajkowski, akiről kerestünk néhány olyan fotót, amivel az autóbuzik is meg lesznek elégedve.

Önvezető BMW-k lepik el München belvárosát

Önállóan közlekedő autók tesztelését kezdi jövőre München belvárosában a BMW.

Az új Fiat platójáról vadásztunk

A vadász legjobb barátja a kutyája és a fegyvere, őket pedig szorosan követi a sorban az autója. Ezért kipróbáltuk éles helyzetben, hogy boldogul a Fiat Fullback egy hivatásos vadász kezei között.

Így változik az útdíjrendszer jövőre

Jövőre nem emelkednek a tömegközlekedési tarifák, és az úthasználati díjrendszerben sem lesz komoly változtatás.

Hidrogén hajthatja a Lexus új csúcsmodelljét

Brit sajtóértesülések szerint a Lexus LS utódmodellje nem is hibrid, hanem egyenesen hidrogén üzemanyagcellás lesz. A modell 2019-ben érkezik, addig még bármi megtörténhet.

Minden évben jön egy-egy elektromos Mercedes

Felső fokozatba kapcsol a Mercedes-Benz villanyautó-projektje: kilenc éven belül tíz vadonatúj elektromos modellnek kell piacra kerülnie.

Felejts el mindent, amit eddig a Suzuki Ignisről gondoltál!

Az új Suzuki Ignis csak nevében hasonlít a korábbi, szomorú, szögletes kisautóra. Az új divatos, okos belül és vezetni is jó.

34 évet vezetett jogosítvány nélkül a magyar férfi

Próbálkozott a vizsgával, végül nem jött össze, így 34 évig vezetett jogsi nélkül, most kapták el a rendőrök.

15 pusztítóan kontár módon tuningolt autó

Stílusérzéket és mértékletességet nyomokban sem tartalmazó autók Mekkmester-díjas tunerektől.

F1: Az év végéig meglesz Rosberg utódja?

A Mercedes-csapat elnöke, Niki Lauda azt mondja, nem akarják sokáig húzni a váratlanul visszavonuló világbajnok, Nico Rosberg utódjának kiválasztását.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.