F1: Szempillantás alatt cserél kereket a McLaren

Szerző: Kovács Miklós levél küldés 
Dátum: 2014.11.06. 19.30

A legtöbb csapat tökélyre fejlesztette a kerékcserék művészetét. Csak hajszálnyi különbségek akadnak, most a McLaren mutatta meg, mire képes.

A legtöbb csapat tökélyre fejlesztette a kerékcserék művészetét. Csak hajszálnyi különbségek akadnak, most Austinban a McLaren mutatta megm mire képes. Mindössze 2,1 másodperc kellett ahhoz, hogy Jenson Button négy új abronccsal az autóján távozzon a csapattól. Elég egyet pislogni, és lemaradsz az akcióról.

Hogy pontosan ki a leggyorsabb, az tulajdonképpen nem is fontos, minden alakulat a teljesítőképessége határát feszegeti, tavaly év végén már 1,95 másodperces idővel dicsekedett a Ferrari, amit a versenyszellem jegyében azonnal megcáfolt a Mercedes.

“Ez mindig attól függ, hogy mit és hogyan mérünk” – mondta Ron Meadows, a Mercedes csapatigazgatója, tulajdonképpen megerősítve, hogy ez a téma csak játék a számokkal.

A Ferrari például saját kameráival méri a bokszkiállások idejét, míg a Mercedes a Sky Sports brit tévécsatorna méréseit használja. A Sky a Ferrari 1,95 másodperces kiállását 2,11 másodpercesnek mérte.

Kommentek

Ezek az autók most a vevők kedvencei

Német autómárkák kerültek az amerikai Consumer Reports magazin éves márkarangsorának az élére az idén, az amerikai márkák messze mögöttük kullognak. A listát a tulajdonosok elégedettsége alapján állították össze.

Badár Sándor üldözte be a Lada Vestát a magyar piacra

Az első alaposabb körbejárás, beülés után Škoda Rapidok, Dacia Loganok, akár akciós Ford Focusok lehetséges alternatívájának tűnik a Lada Vesta.

F1: Rosberg ijesztőt jósolt az idei szezonra

A tavaly visszavonult címvédő, Nico Rosberg szerint annyira nehéz lesz vezetni az idei autókat, hogy a pilóták akár futamgyőzelmeket is bukhatnak a fáradtság miatt.

Nagyon pörgött a magyar autópiac februárban

Februárban az egy évvel korábbinál 20,7 százalékkal több, 8000 új személygépjárművet helyeztek forgalomba Magyarországon.

F1: A Mercedes megállíthatatlan a teszten

A Mercedes folytatja: a barcelonai teszt harmadik napjának délelőttjén is az ezüst nyíl futotta a legtöbbet, Valtteri Bottas ráadásul félelmetes köridőt is autózott. A McLaren ezúttal úgy-ahogy működik.

F1: Kanada is szerződést hosszabbított

Oroszország után Kanada is meghosszabbította Forma-1-es szerződését, 2029-ig biztos a montreali futam jövője.

Bajnokságon kívüli versenyen kísérleteznének az F1-gyel

A Forma-1 sportszakmai vezetője, Ross Brawn felvetette, hogy a világbajnokságon kívüli futamon kísérletezhetnének a versenyhétvégék formátumával.

Így sikerült a Volkswagen és az Ikarus összeházasítása

Kész szenzáció volt, amikor a budai várban először megjelentek a kis kerekű midibuszok. Ennek ellenére nem húzták sokáig, a BKV 5 év után lecserélte őket.

Erről a sebességhatárról biztosan nem tudtál

Nemrég Lengyelországban jártunk, és olyan sebességhatárokkal találkoztunk, amiről eddig nem is tudtunk.

F1: Egy csapat már elhasalt a trükkös felfüggesztéssel

A Nemzetközi Automobil Szövetség lépése után az egyik Forma-1-es csapat már biztosan kénytelen lesz változtatni a “trükkös” felfüggesztésén.

Nyolcéves csúcson a magyar gumiabroncspiac

2016-ban 5,1 százalékkal nőtt a hazai személygépkocsiabroncs-piac a 2015-ös évhez képest.

Az EU-s országok nem akartak új fogyasztásmérést

Egyes uniós tagállamok hátráltatták a károsanyag-kibocsátási tesztek szigorítását, és nem fordítottak elegendő energiát az emissziós adatokat manipuláló autógyártók leleplezésére – írták az Európai Parlament dízelbotránnyal foglalkozó vizsgálóbizottságának (EMIS) friss jelentésében.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.