F1: Kvjat pontok nélkül is bízik magában

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2014.11.06. 20.00

A Toro Rossó-s Danyiil Kvjat már biztos lehet benne, hogy jövőre a négyszeres bajnok Red Bullnál versenyez, nem is rágja magát, amiért mostanában nem jönnek az eredmények


A Toro Rossóhoz nem kis meglepetésre beemelt Danyiil Kvjat a 2014-es idény kezdetén látszólag igazolta a Red Bull döntését, hiszen első két versenyén azonnal pontokat szerzett. Az orosz ifjonc azóta viszont inkább csak az edzéseken és az időmérőkön villan, hiszen a további 15 fordulóban mindössze három alkalommal intették le újra a top10-ben, legutóbb a Belga Nagydíjon szerzett pontokat.
Kvjat jövőre már Sebastian Vettel helyén, a Red Bull Racingnél versenyez, és azt mondja, hogy nem is rágja magát túlságosan a pontok hiánya miatt, belülről más a kép, a lényeg, hogy ő maga tudja, mire lenne képes jobb/szerencsésebb körülmények mellett:  
“Nehéz futamok voltak (Spa óta), de inkább a potenciált kell nézni. Különösen fontos ez, amikor az ember nincs versenyben a bajnoki címért, azaz amikor a pontok már csak másodlagosak az idény második felében. Én tudom, hogyan zajlott a verseny, mit érhettünk volna el például Austinban, így nagyon mérges is voltam a körülmények miatt utólag.”
“De egy idő után változott a hozzáállásom, igyekeztem a pozitívumokat nézni, azzal pedig nem törődni, hogy mások mit gondolnak vagy mondanak. A fő az, hogy én magam tudom, hogy képes vagyok eredményeket hozni.”


Kvjat azt mondja, hogy e 2015-ös Red Bull-os előléptetés ellenére egyelőre inkább a Toro Rossónál végzett munkájára koncentrál.
“Természetesen időnként gondolok a Red Bullra, de nem olyankor, amikor a pályán vagyok , ott csak a Toro Rossóért dolgozom, beleadok mindent, csakis erre koncentrálok.”
A 20 éves orosz 2014-ben 8 pontot gyűjtött eddig, míg a korábban a Toro Rossónál Daniel Ricciardóval nagyjából egálban lévő, de egyelőre 2015-ös szerződés nélkül álló Jean-Eric Vergne 22 ponttal áll.

Kommentek

Keresztbe vágva jön az Alpine

Megérkezett az első gyári videó a Renault jövőre érkező sportkocsijáról, az hátsókerekes Alpine A120-ról.

Top 10: puncimágnesek használtan

Jobb lenne egy új Volvo XC90, de nem mindenkinek telik rá, a nőknek mégis imponálni kell valamivel. Szoknyavadász hatással bíró autókat kerestünk, kétmillióig.

Tudod, hogy kell kereket cserélni? Dehogy tudod!

Ez a videó most lépésről-lépésre megmutatja a kerékcsere folyamatát. Hidd el, eddig mindent rosszul csináltál.

F1: Rosberg visszaszólt Laudának

Nico Rosberg nem érti, miért akadt ki annyira a Mercedes-csapat elnöke, Niki Lauda a visszavonulásán A világbajnok azt is elárulta, mennyit kivett belőle Lewis Hamilton megverése.

Megállás közben szippant fel áramot a svédek hibrid busza

Olyan dízel-elektromos buszt fejlesztett ki a svéd Scania, melynek akkumulátora a buszmegálló aszfaltjából feltölthető.

Használtan villanyautót? Várj még ezzel pár évet!

Új elektromos modelljének dokumentációjában érdekes adatot tett közzé a General Motors. Röviden: egy évtized múlva a kocsi használati értéke töredéke lesz a mostaninak.

F1: Pilótaszavazást a fejvédőről?

A Toro Rossó-s Danyiil Kvjat szerint az őszi tesztek után a versenyzőknek kellene szavazniuk arról, bevezessék-e a Forma-1-ben 2018-ben a fejvédő gyűrűt.

Börtönbüntetés járhat a dízelbotrány miatt Dél-Koreában

Rekordösszegű bírságot készül kiróni a Volkswagenre Dél-Korea. A cég képviselete örülhet, ha ennyivel megússza a dolgot.

Autópályadíj-botrány: nem a korrupt hivatalnok veszített, hanem mi

Lefokozták az osztályvezetőt, aki elengedte a tesójának a későn vett matrica miatt kapott pótdíjat. Pedig ez volt a leghelyesebb döntése, amióta dolgozik!

F1: Bátor döntést fontolgat a Mercedes

A Mercedes-főnök szerint Pascal Wehrleinnak jót tenne még egy-két szezon egy középcsapatnál, de előfordulhat, hogy Rosberghez hasonlóan a csapat is “bátor döntést hoz” és az ifjoncot ültetik az autóba.

Okos kis kocka a Hondától

Jövő januárban leplezi le új koncepcióját a Honda. Önjáró, gondolkodó, elektromos gépkocsit ígérnek.

Összkerekes változatot kap a Dodge izomautója

Amerikai izomautóban szinte szentségtörés a V6-os motor és az összkerékhajtás, de a Dodge azt ígéri, hogy a Challenger GT így is élvezetes autó marad.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.