F1: Alonso még nem döntött, a McLaren türelmetlen

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2014.11.06. 09.30

Fernando Alonso újra cáfolta, hogy már aláírt volna a McLarennel, miközben a wokingi csapatnál fogy a türelem. A spanyol még húzza a döntést.

Ugyan az elmúlt napokban egyre többen tényként kezelik, hogy Fernando Alonso megegyezett a McLarennel, állítólag két, vagy kettő plusz egy éves szerződést kötött a jövőre a Hondával összeálló csapattal, a spanyol továbbra is azt állítja, hogy semmi sem dőlt még el.
Alonso szerdán az USA és Brazília között egy szponzori rendezvényen a Forma-1-be jövőre visszatérő Mexikóvárosban járt, ott így beszélt: 


“Nincs semmi újdonság, még nem döntöttem a jövő évről, még semmi sem végleges. A Ferrarit illetően igyekszem megtalálni a legjobb megoldást, hogy maradok-e vagy sem, de elsősorban a számomra legjobb döntést akarom hozni.” 
 
“A fejemben megvan a terv, de az elmúlt két hónapban hétről hétre jöttek a pletykák a különböző csapatokról. Nagyra tartom a Ferrarit, imádom ezt a csapatot, az idei év azonban nehéz volt a Ferrari számára, nekem pedig nehéz volt az elmúlt öt év.”
A kivárás azonban talán nem a legjobb húzás, ugyanis a McLarennél szeretnék végre tisztán látni, hogy mit kezdjenek Jenson Buttonnal és Kevin Magnussennel. A csapatfőnök Eric Boullier már-már ultimátumot adott Alonsónak:


“A Brazil és az Abu-Dzabi Nagydíj között meg akarjuk tudni Fernando döntését. Jó tárgyalásokat folytattunk, lenne helye nálunk és ő is jelezte, hogy szeretné az állást. Azonban hosszú távú megoldást akarunk, nem egyéves szerződést” – idézte a német Bild Boullier-t.
A Honda sosem titkolta, hogy igazi ászt akar látni az egyik autóban 2015-től, de a japán gyártó F1-es projektjének főnök, Arai Jaszuhisza elég rejtélyesen fogalmaz:
“A versenyzőkről nem beszélhetünk nyilvánosan, ez a McLaren és a Honda belső ügye. Azonban Alonso, Vettel és Hamilton is nagyon erős versenyző, bármelyik csapat szeretné őket. Bármelyiküknek van esélye arra, hogy nálunk versenyezzen 2015-ben” – mondta a spanyol Marcának. 

Kommentek

Ez lehetett volna az orosz Porsche

Az ötlet nem volt rossz, aztán mégis elhasalt a Zaporozsec kupé.

Borsos áron eladó a Need For Speed egyik sztárja

A GTA Spano másolata igazi sztár. Nem csak a Need For Speed moziban tűnt fel, de a világ egyik legnépszerűbb előadójának klipjében is. Most bárki licitálhat rá.

Fontos határidő jön a kötelezőnél

Annak a 120 ezer személyautó-tulajdonosnak, aki év végi évfordulóval kötötte újra kötelező gépjármű-felelősségbiztosítását, március elsejéig kell rendeznie az esedékes, baleseti adóval növelt díjrészletét.

Ráhajtottak a magyarok a kedvezményes e-autókra

Jelentős érdeklődés mutatkozik az elektromos autókra az állami támogatásnak köszönhetően.

Napokon belül elintézik az Opel eladását

Március elejére elkészül a megállapodás arról, hogy az Opel az amerikai General Motorstól (GM) átkerül a francia PSA Peugeot Citroën tulajdonába.

Szavazz! Melyik legyen Az Év Autója?

Március 6-án kiderül, melyik típus nyeri a hét döntős közül Az Év Autója 2017 címet. Addig szavazzon Ön is!

Kiderült, hogy az autósok nem hülyék

Az adatok azt mutatják, hogy az autósok odafigyelnek úthasználati jogosultságuk lejárati idejére – közölte a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt.

Videóra vették, ahogy a rendőr beléjük rohan a Kálvárián

Kollégánk feleségének autójába rongyolt egy szirénázó rendőr a Kálvária téren, miközben gyermekük az első ülésen utazott, gyerekülésben.

A legerősebb Porsche… egy hibrid szedán!

680 lóerős rendszerteljesítmény, 310 km/óra végsebesség, 2,9 liter/100 km átlagfogyasztás: a Panamera új csúcsmodellje a Turbo S E-Hybrid.

Lopás miatt pereskedik a Google cég

Ipari kémkedés, ellopott találmányok: az autonóm mobilitási piac sem a tiszta lelkű Grál-lovagok játéktere.

Luxus-Passatot épít a Volkswagen

A Passat fölé pozicionált kupélimuzinnal kecsegtet a Volkswagen. Az Arteon prémium középkategóriás termék lesz, ha úgy tetszik, az Audi A5 Sportback házon belüli konkurense.

Betiltanák a dízelautók árusítását Magyarországon

Egy most benyújtott parlamenti indítvány azt kezdeményezi, hogy 2020-tól a dízel, majd 2025-től minden belső égésű motoros jármű forgalmazása szűnjön meg Magyarországon.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.