F1: Buttonnak nincs hova menekülni?

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2014.11.05. 14.30

Úgy tűnik, csak kacsa volt, hogy Forma-1-es ejtése esetén Jenson Button a Porsche Le Mans-csapatánál találhat helyet. Nem tárgyaltak az angollal.


Egyre valószínűbbnek tűnik, hogy a Ferraritól távozó Fernando Alonso elfogadja a McLaren ajánlatát, a legutóbbi hírek szerint 2016-17-re a Hondával összeálló wokingi csapatnál folytatja a pályafutását.
A lépés ugyanakkor a 2009-es bajnok Jenson Button Forma-1-es karrierjének végét is jelentheti, hiszen a McLarennél sokkal inkább a ígéretes újonc Kevin Magnussent tartják meg, mint a hamarosan így is, úgy is visszavonuló veteránt.
Pár hete felröppent, hogy Button az F1 után a tartóssági világbajnokságban (WEC) folytathatná a Porsche gyári alakulatánál, de most úgy tűnik, hogy ott bizony nem akad hely számára.
A német sportkocsimárka Le Mans-programjának alelnöke, Fritz Enzinger azt mondja, nem állnak kapcsolatban Buttonnal.


“Még a BMW-s korszakomból ismerem Jensont (Button 2000-ben a BMW-motoros Williamsnél mutatkozott be – a szerk.), jó srác, de pillanatnyilag nem állunk kapcsolatban” – mondta, hozzátéve, hogy mind a hat pilótájuk – Mark Webber, Timo Bernhard, Brendon Hartley, Neel Jani, Romain Dumas és Marc Lieb  – szerződéssel rendelkezik 2015-re.
“Elégedettek vagyunk a versenyzőinkkel és a csapatnál uralkodó légkörrel, ezért már mindannyiuk szerződését megerősítettük a jövő évre.”
Enzinger hozzátette, hogy ha harmadik autó indítása mellett döntenek, akkor arra is előbb a saját GT-programjukból keresnek versenyzőket, akik amúgy is tesztelték már az LMP1-es járgányt. 
“Pár héten belül döntünk a harmadik autóról, a kiindulási alap pedig a GT-versenyzői csapatunk lesz, ketten-hárman igazán gyorsak voltak a teszten. De még rajtuk kívül is bőven van érdeklődő.”

Kommentek

Sok magyar még mindig így autózik

Minden ötödik magyar autós az évszaknak nem megfelelő gumit használ járművén – derült ki egy márkafüggetlen gumikereskedő felmérése alapján.

Tíz fotón a tökéletes autó

“Amikor el kellett búcsúznom ettől a szívfájdítóan csodálatos géptől, szabályosan meggyászoltam.”

Peugeot Instinct: nagy szájú GT-tanulmány

Kiszivárgott a Peugeot új tanulmányautójának egy fotója. Az impozáns gran turismo minden valószínűség szerint elektromos hajtást kapott.

Hogyan telepíthetnék játékot az autómra? Itt a válasz!

Számítógépes játékot telepített a Porsche 911 kabrió fedélzeti rendszerére. Az irányításhoz és lövöldözéshez szintén az autó kezelőszerveit használja.

Cristiano Ronaldo meghajtotta az új Bugattit

A Bugatti személyesen kínálta meg Christiano Ronaldot egy tesztvezetéssel, hogy megtapasztalja, milyen is az új Chiron.

Faágakat és szemetet állítanak a frissen javított kátyúkba Solymáron

Eszementek egy maréknyi csoportja tette pillanatok alatt tönkre a kijavított kátyúkat Solymáron.

Hajszárítóval riogatják a gyorshajtókat egy skóciai faluban

Kreatív csellel imitálnak sebességmérő rendőröket egy kis falu lakói Skóciában. Elegük lett a száguldozó autósokból.

Ilyen hülye miért vezet?

Minden arra utalt, hogy a vonat megállíthatatlanul közeledik, mégis a sínekre hajtott.

Végtelenül egyszerű parkolást szúrt el ez a BMW-s

Két és fél perc tömény parkolási anomália, a végén pedig eljő a kiütéses győzelem is.

Stuttgart nem kér az öreg dízelekből

Csak Euro 6-os besorolású autók hajthatnak be 2018-től Stuttgart belvárosába, kivételt képeznek az áruszállítók.

100 új buszt kaptak a vidéki közlekedési központok

Összesen 100 vadonatúj, magyar gyártmányú Credo autóbusz állt forgalomba a vidéki közlekedési társaságoknál december vége óta.

Szokatlan koreográfiával űzi az unalmat ez a motoros

Aligha tanácsos ilyet tenni a forgalomban, védőfelszerelés nélkül meg pláne nem, de ezt a motorost épp most szállta meg az unalom.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.