Az Audi nem akar beszállni a Forma-1-be

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2014.11.05. 09.30

Az Audi motorsportfőnöke azt mondja, a közeljövőben nem tervezik a Forma-1-es beszállást, a pletykák alaptalanok.

Az elmúlt pár hétben újra felröppent, hogy az Audi búcsút int a WEC-nek – átadva a terepet a Volkswagen-márkatárs Porschének – és a DTM-nek, hogy 2016-tól a Forma-1-ben próbáljon szerencsét. A képbe beleillett, hogy a Ferrari tavasszal távozott csapatfőnöke, Stefano Domenicali is náluk talált munkát.


Az F1-es találgatásokat a német prémiummárka a közösségi médiában gyorsan cáfolta, de most személyesen az Audi motorsportfőnöke, Wolfgang Ullrich is megtette ugyanezt:
“Nincs olyan döntés, hogy az F1 irányába fordulnánk. Az Audinak megvan a maga motorsportprogramja, amely jelenleg a tartóssági világbajnokságra (WEC) és a DTM-re épül, már dolgozunk a jövő évi autókon. Más programunk nincs.” 
“Igen, Stefano Domenicali valóban az Audihoz került, de azt még nem mondtuk, hogy mit fog dolgozni. Nos, nem a motorsporttal foglalkozik majd.”
Ullrich azt is leszögezte, hogy a Forma-1 az idén hangsúlyosabbá vált hibridtechnológia ellenére sem lett sokkal vonzóbb számukra, és azt mondta, hogy egyelőre a hosszabb távú terveikben sem szerepel az F1.
A korábbi találgatások az Audi F1-es projektjéhez kötötték Fernando Alonsót, de Ullrich azt állítja, nem is tárgyaltak a spanyollal: “Alonso úr idén ott volt a garázsunkban Le Mans-ban (ő volt a tiszteletbeli starter – a szerk.), de ennyi, nem állunk kapcsolatban.”

Kommentek

Ömlik a kínai Audi

A Volkswagen felfuttatja az Audi gyártását Kínában. Elsősorban hibrid és elektromos hajtású modellekkel bővítik majd a kínálatot.

Olasz fordítás

Egy legendás név, egy legendás roadster, 170 lóerős turbómotor, vászontető, és közvetlen kormányzás. Ugye milyen jól hangzik? Kipróbáltuk az MX-5 felpaprikázott olasz testvérét.

Karambollal végződött a robotautók első versenye

Mindössze két autó indult az új Roborace széria legelső futamán. Egyikük karambolozott és kiesett a versenyből, a másik gond nélkül teljesítette a távot.

4 évig nem takarította ki az autót, ez volt benne

Csúnya látvány, ami főleg akkor fog szíven ütni, ha kedveled az autókat.

Lotus 007: leghíresebb márkatársát köszönti az Evora különkiadása

Különleges kezelésnek vetette alá a fél éve bemutatott Evora Sport 410 modellt a Lotus. Az egyedi munka a világ talán leghíresebb Lotusa előtt tiszteleg.

Megvennéd Niki Lauda BMW M1-esét?

Bőven több, mint 500 millió forintot érhet Niki Lauda egykori BMW M1-ese, ami légitársasága alapítása miatt adott el.

Furcsa platós Mazda MX-5 keresi új gazdáját

Megnyújtották a Mazda MX-5-ös tengelytávját, hogy platós hordárként üzemelhessen. Most pedig éppen eladó a szokatlan mű.

Így vágnak szét egy Porsche Panamerát a tűzoltók

A présgépbe dobás helyett inkább a tűzoltóknak adták az előszériás autót, hogy gyakorolják a mentést.

Egyre népszerűbb Oroszországban a Kamaz

Az orosz gyártó 2016-ban tovább növelte piaci részesedését. A legkeresettebb modellek között szinte csak Kamaz gyártmányokat találunk.

Hajmeresztő, mire képes 1 perc alatt az új Bugatti

Nem csak felgyorsul 400 km/órás sebességre a Bugatti Chiron, hanem meg is áll majd. Mindezt egy percen belül.

Őrült hod rod lett a pusztulásra ítélt Porsche 911-esből

Alaposan átszabták amerikai mintára ezt a Porsche 911-est, a laposabb és hiányosabb kasztniba Chevrolet V8-as motor került.

Legendás francia filmet forgatott újra a Ford

40 éves filmet forgatott újra a Ford modern formában és egy piros Mustanggal a főszerepben.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.