Hamilton: Alonso az én helyemet akarja

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2014.11.03. 12.35

Fernando Alonso jövője csak nem akar tisztázódni, a spanyolt a McLarenhez, a Mercedeshez és a Lotushoz is kötik. Befagyott a pilótapiac.

A spanyol Marca híradása szerint a Forma-1-be 2007-ben Fernando Alonso McLarenhez igazolásakor belépett, majd a spanyolt a Ferrarihoz is követő Santander a kétszeres világbajnok lelépése után sem hagyja el az olasz csapatot, kitöltik a 2017-ig élő szerződést.
A lap hozzáteszi, hogy ezzel együtt a pénzügyi óriás a McLarennél is támogatná a spanyolt, hiszen a wokingi csapattal sem szakítottak. 


Feltéve persze, hogy Alonso a McLarenhez megy… A Marca a hét végén azt állította, hogy a spanyolnak már sikerült megegyeznie a feltételekről, azonban Wokingban kénytelenek várni, ugyanis Alonso első számú célpontja továbbra is a Mercedes.
“Hogy szeretné-e az én ülésemet? Biztos vagyok benne, hogy Fernando keményen hajt a helyemre, de nem fogok lemondani róla. Imádom az autómat” – idézte Lewis Hamiltont az olasz La Repubblica.
Más kérdés, hogy a BBC szerint a Mercedes jelenleg kényelmes helyzetből tárgyalhat Hamiltonnal a 2015 utáni hosszabbításról, a jó alkupozíciót kihasználva igyekeznek milliókat lefaragni a fizetéséből, ami persze váláshoz is vezethet. Egyesek nem tartják kizártnak, hogy az angol 2014 után, a második világbajnoki címbirtokában hazatér és a McLaren-Hondával keres új kihívást.


A Marca egyébként arra is kínál elméletet, ha Alonso nem megy a McLarenhez: állítólag B tervként a lotusos Romain Grosjeanra gondolnak – a francia még nem hosszabbított az enstone-i csapattal, korábbi főnöke, az idén már a McLarent irányító Eric Boullier pedig örömmel dolgozna vele újra.
A lap hozzáteszi, hogy szombaton Austinban Grosjean menedzserével, Julian Jakobival a McLarennél járt.
Ha Grosjean megy a McLarenhez, a Mercedesnél pedig nem lesz hely Alonsónak, a spanyol esetleg Enstone-ba is visszatérhetne, legalábbis a Lotus tulajdonos-főnöke erről beszélt a hétvégén. A csapat mostanra visszakozott, Gerard Lopez igyekezett elviccelni a lehetőséget: “Fernandóval sokat beszélünk …a fociról.”
Lotus csapatfőnöke, Federico Gastaldi sem bizakodó: “Sajnos nagyon nem vagyunk Fernando radarján.”

Kommentek

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Csak a baj van a szigorúbb fogyasztási tesztekkel

Az emissziós tesztekkel szemben támasztott követelmények szigorításának lassított ütemezését kéri az Európai Bizottságtól az európai autógyártók szakmai képviseleti szervezete, az ACEA.

Elektromos LiAZ-t tesztelnek Moszkvában

Bár Oroszország hatalmas gázkészleten csücsül, egyre több elektromos autóbusz prototípusa nő ki a földből. A legújabbhoz a Siemens szállított eszközöket.

Kocsisor, ami Budapesttől a Balatonig ér

Ha egymás mögé állítanánk a 15 ezer autót, akkor a kocsisor Budapest határától majdnem a Balatonig érne – márpedig idén a Ford várhatóan ennyi járművet ad el Magyarországon.

Leszavazhatják a Forma-1 megvásárlását?

A Forma-1 új tulajdonosaként emlegetett Liberty Media akár még ki is hátrálhat az üzletből, csak januárban szavaznak róla, hogy végigvigyék-e a felvásárlást.

F1: A McLarennek jövőre sem lesz főszponzora

A McLaren új főnöke, Zak Brown 2018-ra célozza az új névadó szponzor megszerzését. Nem lesz könnyű.

Így kell móresre tanítani a pofátlan porschést

Egy újabb közlekedő, akinek drágább az ideje, mint a többi autósé. Rutinosan előzte a sort, de most nem jött ki a lépés, mehetett vissza a startvonalra.

F1: Tízmilliárdos bukás az Osztrák Nagydíj

A Red Bull több tízmillió eurót veszített már a két évvel ezelőtt feltámasztott Osztrák Nagydíjon. Meddig nyelik le a veszteséget?

Csalásgyanú miatt vizsgálják a Porschét

A német WirtschaftsWoche szerint a német szövetségi közlekedési minisztérium és a Kraftfahrt-Bundesamt (KBA) gépjármű-nyilvántartó hivatal az üzemanyag-fogyasztási értékeket manipuláló szoftver gyanújával vizsgálatot indított a Porschénél.

Januárban jön a Lexus új zászlóshajója

28 évvel az első, eredeti Lexus LS megjelenése után színre lép a modell ötödik generációja. Még nem sok mindent tudunk róla.

Üdvözöl a pokol

Rájöttem a titokra: minél hosszabb egy Mercedes neve, annál nagyobb a móka; és az új E 63 neve bizony piszok hosszú. Portugáliában teszteltük minden idők legerősebb E-osztályát.

Videón, ahogy egy kismama szétveri férje autóját

Megtudta, hogy megcsalta a férje, gyermeke apukája, erre nem gyöngén bepöccent a leendő anyuka.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.