F1: Alonso már a csodában sem bízik

Szerző: Szántó Péter levél küldés 
Dátum: 2014.11.02. 11.30

Fernando Alonso szerint az a szomorú helyzet, hogy a Ferrarinak már a hatodik rajthellyel is elégedettnek kell lennie.

Fernando Alonso szerint az a szomorú helyzet, hogy a Ferrarinak már a hatodik rajthellyel is elégedettnek kell lennie. “Tudtuk jól, hogy a Mercedest megközelíteni sem tudjuk, és sejtettük azt is, hogy a Williams és a Red Bull gyorsabb nálunk” – mondta Alonso. “Már az is meglepetés, hogy a McLareneket meg tudtuk verni, mert eddig gyorsnak tűntek.”


“Most a csoda sem segíthet rajtunk. Szomorú, de az a helyzet, hogy elégedettnek kell lennünk a hatodik hellyel, mert spórolnunk kellett a motorral. Mi is rajtolhattunk volna a bokszból, de inkább azt választottuk, hogy veszítünk néhány tizedet. De legalább így is van esélyünk a pontszerzésre.”

“A három elöl lévő csapat valószínűleg a versenyen is gyorsabb lesz nálunk, a McLarennel csatázhatunk vasárnap.”

Kimi Räikkönen ezúttal nem tudta megközelíteni Alonsót, kilencedik lett. “Semmi okunk az elégedettségre, ez egy pocsék időmérő volt. Nem voltunk elég gyorsak” – morgolódott a finn. “Néha úgy éreztem, mintha korcsolya- és nem versenypályán lennék, dolgoznunk kell tovább.”

“Nem hinném, hogy vasárnap sokkal könnyebb napunk lenne, de talán egy-két helyet előreléphetünk. A konstruktőri verseny miatt fontos lenne minél több pontot szereznünk.”

Kommentek

Chevy Camaro ZL1 1LE: csak véletlenül kap rendszámot

Egyedi komponensekkel és hangolással tette versenypálya-kompatibilissé a Camaro eleve legsportosabb kivitelét a Chevrolet.

Minden második autós kártérítést kap

500 millió forintból javítják ezekben a hetekben a kátyúkat országszerte, de a Magyar Közút szerint az általuk használt anyag csak ideig-óráig jó, a tartóssága változó. Akinek megsérült az autója, jelentkezzen, jár a pénz.

Nem hitt a szemének a magyar szerelő, amikor a Skoda alá nézett

Facebookon kaptuk a fotókat Miklóstól, aki még nem nagyon találkozott ilyen gyári hibával pályafutása alatt.

Így veszélyeztethetik egészségünket a trükköző európai fuvarozók

Az európai teherautó gyártók az AdBlue adalék-anyaggal történő mahinálás megállítását szorgalmazzák. A buherálók az állampolgárok egészségével szórakoznak.

Ezt a parkolást már 14 millióan látták, nem csodálkozunk

A videó nem friss, de mi eddig nem találkoztunk vele. Facebookon hívta fel rá figyelmünket olvasónk. Köszönjük, kár lett volna kihagyni.

Olcsó középmotoros sportkocsi érkezik

A legváratlanabb helyen: Indiában születik meg a középmotoros autók piacának legújabb és legolcsóbb képviselője. Genfben is ott lesz a Tata Tamo Futuro.

125 éves a ketyegő, amit csak dízelmotornak neveznek

Rudolf Diesel német gépészmérnök százhuszonöt éve, 1892. február 28-án adta be szabadalmát belső égésű motorjára. A később róla elnevezett dízelmotor alacsonyabb fogyasztása miatt a benzinüzemű Otto-motorok komoly konkurense lett, s ma is sok közúti, vízi és vasúti jármű erőforrása.

Így nyílik az új Mercedes E-osztály kabrió teteje!

Hamarosan teljes szépségében megláthatjuk az E-kabriót, addig is itt egy animált kép a tetőnyitásról.

Sok magyar még mindig így autózik

Minden ötödik magyar autós az évszaknak nem megfelelő gumit használ járművén – derült ki egy márkafüggetlen gumikereskedő felmérése alapján.

Tíz fotón a tökéletes autó

“Amikor el kellett búcsúznom ettől a szívfájdítóan csodálatos géptől, szabályosan meggyászoltam.”

Peugeot Instinct: nagy szájú GT-tanulmány

Kiszivárgott a Peugeot új tanulmányautójának egy fotója. Az impozáns gran turismo minden valószínűség szerint elektromos hajtást kapott.

Idő előtt lelepleződött egy újabb Forma-1-es

Az autóbemutatót csak holnap tartják, de az amerikai Haas-csapat már szombaton filmezett Barcelonában. Lebukott a 2017-es autó.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.