F1: Alonso megint a nagy tervét emlegeti

Az utolsó esély jön

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2014.10.31. 08.30

Fernando Alonso továbbra sem árulja el, mit is akar csinálni, hol is lesz 2015-ben, de azt állítja, hogy igen izgalmas a terve.

Bár a Japán Nagydíj hétvégéjén úgy tűnt, hogy a pilótapiaci mozgások nagyjából világosak, azaz Fernando Alonso elhagyja a Ferrarit, hogy a McLaren-Hondához menjen 2015-re, míg Sebastian Vettel átveszi a helyét a maranellói csapatnál, az elmúlt pár hét semmilyen előrelépést nem hozott, sőt még homályosabbá is vált a kép.


Az érintettek semmilyen konkrétumot nem árultak el azóta, Alonso az Amerikai Nagydíj előestéjén is csak ködösített.
“Igen, tudom, hol fogok vezetni 2015-ben. Nagyjából” – mondta, amikor a jövőről kérdezték Austinban, de már azt sem volt hajlandó megerősíteni, hogy jövőre is a Forma-1-ben lesz.
“Semmit sem jelentenék ki kategorikusan. A fejemben van egy nagyon nagyra törő tervem a jövőt illetően, és azt hiszem, ez lesz a legjobb a Ferrari számára is. Amikor valóra válik, az emberek nagyon-nagyon izgalmasnak találják majd, pont, ahogy én. Teljesen elégedett vagyok, az elmúlt két-három hónapban minden pontosan a terveim szerint alakult.”
A 33 éves spanyol kérdésre hozzátette, hogy a jövő évi pihenőév “valószínűtlen”, de azt is elismerte, hogy “valószínűleg” a következő csapata – bármelyik is legyen az – jelenti majd az utolsó esélyt számára, hogy két bajnoki címe mellé megszerezze az annyira vágyott harmadikat is.

Kommentek

Komoly baj van a magyar jogosítványok megújításánál

Nem minden háziorvos végzi el az alvászavar szűrővizsgálatát a jogosítványok megújításakor, holott erről 2015 óta jogszabály rendelkezik.

Folyik a benzin a BMW villanyautójából

Átfogó visszahívást kezdeményezett a BMW az USA-ban, vélhetően globális folytatása is lesz az ügynek. Az i3-as városi villanyautók hatótávolság-növelőjével van gond.

Beelőzi a BMW M5-öt az Alpina B5!

Az új generációs BMW 5 sportverziója még távolról sincs kész, a márka legfőbb tunere, az Alpina azonban heteken belül bemutatja a maga M5-gyilkosát.

Ford egy BMW és egy Mercedes ellen

Három vadorzó turbómotorral, 500 Nm körüli nyomatékkal. BMW M2, Ford Focus RS, Mercedes A 45 AMG: melyik a leggyorsabb, a legszórakoztatóbb, vagy egyszerűen a legjobb?

Ezek a világ leginkább tiszteletre méltó autógyártói

A Fortune magazin évről évre felállítja az ötven leginkább nagyra becsült nagyvállalat globális rangsorát. Az autógyártók nem képviseltetik magukat nagy számban.

Ömlik a kínai Audi

A Volkswagen felfuttatja az Audi gyártását Kínában. Elsősorban hibrid és elektromos hajtású modellekkel bővítik majd a kínálatot.

Olasz fordítás

Egy legendás név, egy legendás roadster, 170 lóerős turbómotor, vászontető, és közvetlen kormányzás. Ugye milyen jól hangzik? Kipróbáltuk az MX-5 felpaprikázott olasz testvérét.

Karambollal végződött a robotautók első versenye

Mindössze két autó indult az új Roborace széria legelső futamán. Egyikük karambolozott és kiesett a versenyből, a másik gond nélkül teljesítette a távot.

4 évig nem takarította ki az autót, ez volt benne

Csúnya látvány, ami főleg akkor fog szíven ütni, ha kedveled az autókat.

Lotus 007: leghíresebb márkatársát köszönti az Evora különkiadása

Különleges kezelésnek vetette alá a fél éve bemutatott Evora Sport 410 modellt a Lotus. Az egyedi munka a világ talán leghíresebb Lotusa előtt tiszteleg.

Megvennéd Niki Lauda BMW M1-esét?

Bőven több, mint 500 millió forintot érhet Niki Lauda egykori BMW M1-ese, ami légitársasága alapítása miatt adott el.

Furcsa platós Mazda MX-5 keresi új gazdáját

Megnyújtották a Mazda MX-5-ös tengelytávját, hogy platós hordárként üzemelhessen. Most pedig éppen eladó a szokatlan mű.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.